וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ארסנל חילצה 1:1 בבית מול סאות'המפטון, אברטון ניצחה 0:2 את לסטר

התותחנים שוב פישלו בבית ונמנעו מהפסד. אובמיאנג (52) הציל נקודה, וולקוט כבש וחגג מול האקסית (18). לסטר פספסה הזדמנות לעלות זמנית לפסגה, לידס חגגה עם 2:5 על ניוקאסל, וסבסטיאן האלר גנב את ההצגה עם מספרת מהסרטים ב-1:1 של ווסטהאם עם פאלאס

צפו: כל שערי המחזור ה-12 בפרמיירליג/ספורט 1

המחזור ה-13 בפרמיירליג נמשך היום (רביעי) עם חמישה משחקים שנערכים בנוסף למשחק הצמרת בין ליברפול לטוטנהאם. ארסנל המידרדרת חילצה 1:1 ביתי מול סאות'המפטון מהצמרת. לסטר השלישית הפסידה 2:0 בבית לאברטון, בעוד העולה החדשה לידס חגגה עם 2:5 על ניוקאסל.

רישאלירסון אברטון חוגג. רויטרס
שער וניצחון מפתיע על לסטר. רישרליסון חוגג/רויטרס

לסטר - אברטון 2:0

הטופיז שהשיגו ניצחון נאה על צ'לסי במחזור שעבר והמשיכו את המומנטום עם ניצחון מפתיע ומרשים על לסטר, שהייתה עולה זמנית לפסגה אם הייתה מנצחת. רישרליסון כבש ראשון לאורחים מבישול של איוובי בדקה ה-21. מייסון הולייט הכפיל (71) לאברטון, שחלפה על פני צ'לסי בדרך למקום החמישי.

עוד בוואלה! ספורט

איטליה: בריאן כריסטנטה הושעה ממשחק ליגה לאחר שהשמיע "דברי כפירה"

לכתבה המלאה
פייר אמריק אובמיאנג ארסנל. רויטרס
שער ביתי ראשון וגם זה לא עזר. אובמיאנג/רויטרס

ארסנל - סאות'המפטון 1:1

הקבוצה של מיקל ארטטה ספרה שלושה הפסדי ליגה רצופים ולא ניצחה בחמשת משחקיה האחרונים בפרמיירליג עד המשחק הזה. השיא היה בשבוע שעבר עם הפסד ביתי לברנלי מהתחתית, שסגר הפסד רביעי ברציפות של ארסנל בביתה - שיא שלילי מ-1959. גם הערב ארסנל לא הייתה רחוקה מהפסד ביתי חמישי ברציפות, אבל נחלצה בקושי עם נקודה. תיאו וולקוט נותר חופשי מול השער, כבש וגם חגג מול האקסית וקבוצת נעוריו בדקה ה-18. פייר אמריק אובמיאנג השווה (52) עם שער ביתי ראשון העונה בתום מהלך קבוצתי, אבל גבריאל חיסל את תקוות המהפך עם שני צהובים מטופשים בתוך ארבע דקות והרחקה (62). ארסנל רחוקה רק שש נקודות מהקו האדום כעת, סאות'המפטון המפתיעה רחוקה נקודה מהפסגה.

סבסטיאן האלר, ווסטהאם כובש במספרת. GettyImages
איזה גול. האלר כובש/GettyImages

ווסטהאם - קריסטל פאלאס 1:1

הדרבי הלונדוני סיפק את הסחורה עם משחק קצבי ודובדבן שבקצפת בדמות שער נדיר במספרת של סבסטיאן האלר שאיזן עבור הפטישים וקבע חלוקת נקודות. כריסטיאן בנטקה כבש שער נאה לזכות פאלאס בדקה ה-34 אבל הורחק בצהוב שני בדקה ה-70, כשבתווך הגיע הרגע הגדול של האלר בדקה ה-54. בסופו של דבר ווסטהאם נותרה במקום השמיני, ופאלאס שמרה על מרחק סביר של 9 נקודות מהקו האדום.
משחקים נוספים:

לידס - ניוקאסל 2:5
ללידס: פטריק באמפורד (35), רודריגו (61), סטיוארט דאלאס (77), אגניאן אליוסקי (85), ג'ק האריסון (88). לניוקאסל: ג'ף הנדריק (26), קיארן קלארק (65)

פולהאם - ברייטון 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully