וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: בריאן כריסטנטה הושעה ממשחק ליגה לאחר שהשמיע "דברי כפירה"

קשרה של רומא ספג את עונש ההשעיה המשונה לאחר שהמצלמות קלטו אותו מקלל ומשתמש בשמו של אלוהים, דבר שאסור בסריה A מ-2010

צפו: כל שערי המחזור ה-12 בפרמיירליג/ספורט 1

קשרה של רומא בריאן כריסטנטה ספג אמש (שני) את אחד מעונשי ההשעיה המשונים אי פעם, ולא יוכל ליטול חלק במשחק הליגה הקרוב של הג'אלורוסי. השחקן שכבש שער עצמי במהלך ניצחונה של קבוצתו 1:5 על בולוניה נתפס כשהוא משמיע קללה אשר הכילה "ביטוי כפירה" ושופט הספורט שדן במקרה גזר על כרסיטנטה הרחקה ממשחק ליגה אחד בפועל.

מאז שנת 2010 מונהג בליגה האיטלקית חוק מחמיר כנגד כדורגלנים אשר "נושאים את שם האל לשווא". השופט כתב לאחר מתן העונש: "כריסטנטה ביטא ביוטי כפירה בדקה ה-23 של המחצית הראשונה. התמונות מהטלוויזיה נבדקו ולא השאירו מקום לספק".

שחקן רומא בריאן כריסטנטה. Alessandro Sabattini, GettyImages
נתפס על חם כשהוא מקלל את אלוהים. בריאן כריסטנטה/GettyImages, Alessandro Sabattini

לשם השוואה עד כמה משונה העונש שספג כריסטנטה, בשנים האחרונות נאלץ הכדורגל האיטלקי להתמודד עם שערוריות ותקריות הכוללות הערות גזעניות מצד שחקנים, אוהדים ואפילו בעלים של מועדונים. עם זאת, בכל אותן תקריות לא נרשם עונש השעיה ואפילו לא קנס.

אז כמה עוד שחקנים ומאמנים נענשו בעשור האחרון בשל השמעת דברי כפירה? באוקטובר 2019 ספגו פרנצ'סקו מגננלי מססואולו ומתאו סוצארלה מפארמה השעיה ממשחק אחד בפועל בשל עבירה דומה. בספטמבר 2018 הושעה מאמן אטאלנטה ג'אן פיירו גספירני לאחר שנקלט בעיני המצלמה כשהוא אומר "אלוהים הוא חזיר". חודש לפני אותו מקרה של גספריני ספג קשר אודינזה רולנדו מנדרגורה השעיה גם הוא לאחר שהתייחס לאלוהים כ"כלב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully