וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ז'לגיריס השפילה את פנרבחצ'ה, הפסד רביעי רצוף לאנאדולו אפס

הליטאים פירקו 62:99 את הטורקים, שנמצאים במשבר החמור בתולדותיהם. הטורקים שנרמסו במחזור החולף על ידי צסק"א נחלו הפסד רביעי רצוף מול הקבוצה של מסינה. פנאתינייקוס הביסה את אלבה ברלין

דני אבדיה מדבר אחרי משחק הבכורה בקדם העונה/עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

שלושה משחקים פותחים הערב (חמישי) את המחזור ה-15 ביורוליג שסיפק עוד תוצאה מדהימה. ז'לגיריס העמיקה את המשבר של פנרבחצ'ה עם 62:99 מהדהד. אנאדולו אפס נחלה הפסד רביעי ברציפות, הפעם בבית מול מילאנו החזקה. פנאתינייקוס התאוששה משתי ההארכות מול ריאל מדריד עם ניצחון קל על אלבה ברלין.

וסילי מיציץ' שחקן אנאדולו אפס. GettyImages
משחק נהדר שלו לא הספיק. מיציץ'/GettyImages

אנאדולו אפס - אולימפיה מילאנו 72:69

רק במחזור הקודם רשמה הקבוצה של ארגין עתמאן תבוסה מצלצלת מול צסק"א מוסקבה. הערב היא נתנה פייט אך לא נמנעה מהפסד רביעי ברציפות. האיטלקים חגגו במחצית הראשונה ופתחו פער דו ספרתי, אבל אפס התפוצצה עם 6:21 וסיימו אותו בשוויון 52. אלא שמילאנו לא נבהלה ולא נתנה ליריבתה להמשיך לברוח. שלשה של פאנטר שלוש דקות לסיום קבעה שוויון 67. דאנסטון השאיר לאפס סיכוי להשוות, אבל דילייני קלע מהקו ומיצ'יץ' החטיא שלשת התאבדות. פאנטר הוביל את המנצחים עם 18 נקודות, כולל 4 מ-4 מחוץ לקשת. סרחיו רודריגס קלע רק 4, אבל חילק 8 אסיסטים. מנגד, וסילי מיצ'יץ' נהדר כיכב עם 20 נקודות ו-8 ריבאונדים, אבל שיין לארקין שוב היה חלש מאוד וסיים עם 4 נקודות ושתי זריקות בלבד.

עוד בוואלה! ספורט

מכבי תל אביב מגבירה את החיפושים אחר שחקן נוסף, האופציה על בנדר תוארך?

לכתבה המלאה
מריוס גריגוניס שחקנה של ז'לגיריס קובנה. האתר של ז'לגיריס קובנה, אתר רשמי
הביסה את באסקוניה, קרעה את פנרבחצ'ה. גריגוניס וז'לגיריס/אתר רשמי, האתר של ז'לגיריס קובנה

ז'לגיריס קובנה - פנרבחצ'ה 62:99

הליטאים יצאו ממאזן שלילי במחזור הקודם עם ניצחון גדול על באסקוניה, אך ספק אם גם הם האמינו עד כמה המשחק הזה יהיה להם קל מול הטורקים, שחווים את אחד המשברים החמורים ביותר שידעו בשנים האחרונות, אם לא הגדול שבהם. עבור פנר זה היה הפסד שביעי ביורוליג בשמונה משחקים, כולל תבוסות מול ריאל מדריד וגם מול קבוצות חלשות כמו אלבה ברלין. אוגוסטין ראביט חגג בצבע עם 18 נקודות, גריגוניס הוסיף 12 לז'לגיריס המשתפרת. נאנדו דה קולו שחזר מפציעה במשחק הקודם קלע 14 לפנר, אבל הצבע שלה היה חדיר מאוד בלי יאן וסלי הפצוע.

ארון ווייט שחקן פנאתינייקוס. DeFodi Images, GettyImages
ניצחון קל לפאו. ארון וייט/GettyImages, DeFodi Images

פנאתינייקוס - אלבה ברלין 69:92

לאחר פתיחת עונה חלשה עם שני ניצחונות בלבד לעומת שבעה הפסדים, אלבה ברלין מציגה את אחת ההתאוששויות המרשימות של העונה. הגרמנים ניצחו בארבעת משחקיהם האחרונים, כולל הצגה גדולה מול פנרבחצ'ה וניצחון חוץ מלא אופי במחזור שעבר על הכוכב האדום בלגרד לאחר הארכה. היוונים לעומת זאת הכירו במחזור החולף את הדרמה מצידה הפחות חיובי כשנכנעו לריאל מדריד בתום שתי הארכות ומותחן גדול. אבל למרות המשחק המתיש במדריד, דווקא פנאתינייקוס הייתה רעננה יותר וסיימה את המשחק הזה עם ריצת 0:16 ברבע הרביעי. פייטון סיבה עוד צימק ל-76:69 בלבד כשנותרו ארבע דקות לסיום. אבל פפאפטרו והחבורה בירוק מחצו את הגרמנים עם ארבע דקות רצחניות. פפאפטרו הוליך את המנצחים עם 22, נמניה נדוביץ' ומרכוס פוסטר הוסיפו 13 למארחת, שהמטירה 15 שלשות. נילס גיפי קלע 13 לאלבה שחזרה קצת לפרופורציות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully