וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מגבירה את החיפושים אחר שחקן נוסף, האופציה על בנדר תוארך?

16.12.2020 / 8:56

הניצחונות האחרונים ביורוליג נתנו לצהובים תיאבון: "אנחנו במומנטום טוב, ורואים שהפלייאוף הוא בהישג יד. עם חיזוק נקודתי יהיה אפשר לעשות את זה". ווילבקין לפני וילרבאן (21:45, ספורט 5+): "מתחילים מחדש עם כל כלי הנשק שלנו"

שחקני מכבי תל אביב חוגגים אחרי הניצחון על באסקוניה/באדיבות מכבי תל אביב

מכבי תל אביב תמשיך את העונה האירופית שלה הערב (רביעי, 21:45, ספורט 5+) כשתתארח באסטרובול שבווילרבאן אצל הקבוצה המקומית. הצהובים מגיעה למשחק אחרי שני ניצחונות רצופים ובמאזן של 8:5.

אתמול ערכה מכבי את האימון המסכם ביד אליהו, יצאה לנמל התעופה בן גוריון והמריאה לצרפת בטיסה שארכה 4 שעות. הבוקר היא תערוך אימון נוסף באסטרובול כשלפניו אסיפה שלישית לקראת המשחק. הצהובים סימנו כמה מטרות בהתמודדות, כשהראשונה היא ניסיון להוריד את אחוזי הקליעה של וילרבאן מחוץ לקשת, ולמנוע משחקניה להגיע למשחק מעבר.

"ברור שלא פתחנו את העונה כמו שרצינו, אבל עכשיו אנחנו מתחילים מחדש עם כל כלי הנשק", אמר סקוטי ווילבקין, "יש התלהבות וביטחון, זה לא שלא היה לנו את זה לפני כן, אבל עכשיו יש לנו את כולם". הגארד האמריקאי התייחס גם לכך שבניצחון האחרון החמישייה קלעה רק 18 נקודות: "זה מראה שאנחנו קבוצה בריאה, וזה מראה שאנחנו הקבוצה שאנחנו רוצים להיות, כל אחד יכול להוביל את הקבוצה בקליעה".

הכוכב של הצהובים דיבר על מה צריך לעשות הערב, והוסיף על השינוי שמתרחש בקבוצה בעקבות חזרת הפצועים: "ננסה לשלוט בקצב, לשחק בסגנון שלנו, להמשיך את היכולת ההגנתית ונקווה שהיא תשפיע גם על ההתקפה שלנו. זוס וג'ון מביאים קשיחות ויכולת הגנתית, כנראה יותר מכל שחקן אחר. הם עוזרים ללחוץ על הכדור, שניהם מנוסים מאוד ועוזרים לנו כשאנחנו צריכים מהלכים גדולים".

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין מול שחקן הכוכב האדום בלגרד ברנקו לאזיץ'. דני מרון
המפתח: לשלוט בקצב. ווילבקין/דני מרון

במקביל ליציאה לוילרבאן, במכבי מגבירים את המאמצים בניסיון לצרף שחקן בעמדה מספר 4 שיחזק את הסגל. על פי גורמים במועדון, מספר מועמדים בכירים נבחנים, כולל שחקנים שנפלטים בימים אלה מה-NBA ושחקנים שמשחקים בקבוצות אירופאיות, אך מעוניינים לעבור.

בסביבת הקבוצה הודו כי אחת הסיבות לרצון להתחזק הוא השינוי במגמה במשחקים האחרונים, והתחושה שעם עוד שחקן טוב ברוטציה, תוכל מכבי לעמוד במטרה שלה ולהגיע לפלייאוף. "אם לא היינו מנצחים משחקים לאחרונה, יש סיכוי שההתנהלות הייתה קצת שונה", סיפר אחד מאנשי הקבוצה, "כעת אנחנו במומנטום טוב, ורואים שהפלייאוף הוא בהישג יד. עם חיזוק נקודתי יהיה אפשר לעשות את זה".

מתוך Fast Break, התוכנית השבועית באפליקציית מכבי תל אביב

במקביל בקבוצה לא סוגרים את הדלת בפני הישארותו של דראגן בנדר, שבקרוב מגיע התאריך בו מכבי צריכה להחליט האם להשאירו או לשחררו, כשגם לשחקן יש אפשרות יציאה. אחת ההצעות שנבחנות היא הארכת האופציה של מכבי ובנדר בחודש נוסף, כך שהוא עדיין יוכל להיות אופציה עבור קבוצות NBA מצידו, ובמועדון יוכלו לצרף שחקן ולבדוק את החיבור שלו לסגל.

ספורטאי השנה של 2020

רוברט לבנדובסקי
ארלינג הולאנד
סאדיו מאנה
סרחיו ראמוס
לברון ג'יימס
לואיס המילטון
רפאל נדאל
פטריק מהומס
ג'ושוע צ'פטגאי
ארמנד דופלנטיס
25581 משתתפים

ספורטאית השנה של 2020

סופיה קנין
איגה שביונטק
אדה הגרברג
ויויאן מידמה
בריאנה סטיוארט
אג'ה ווילסון
לטסנבט גידיי
סיפאן חסן
12618 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully