וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארים בנזמה שוב הציל את ריאל מדריד, זידאן: בשבילי הוא החלוץ הצרפתי הגדול בכל הזמנים

בנזמה כבש צמד (והוסיף מהלך מרהיב), ריאל מדריד ניצחה 1:3 את בילבאו (ורשמה ניצחון רביעי רצוף), המאמן שיבח את הכוכב שלו: "הוא הכי טוב שיש, וזה ברור". בוטראגניו על המהפך הגדול של הבלאנקוס: "זה ברור. למה לא? אנחנו ריאל מדריד"

תקציר: חגיגת השערים מהבונדסליגה, 15.12/ספורט 1

ריאל מדריד המשיכה אתמול (שלישי) בשרשרת הניצחונות שלה, כשגברה 1:3 על אתלטיק בילבאו ורשמה ניצחון ליגה שלישי ברציפות ורביעי ברציפות בכל המסגרות. קארים בנזמה שוב היה זה שפיקד על החבורה הלבנה עם שני שערים בנגיחות בדקות ה-74 ו-93, וריאל מדריד ניצלה את העובדה שיריבתה שיחקה 77 דקות ב-10 שחקנים, אחרי שראול גרסיה הורחק.

ההרחקה (צהוב שני) הייתה דקות ספורות אחרי החלטה שנויה במחלוקת לטובת ריאל, כאשר לא נשרק פנדל לטובת בילבאו אחרי דחיפה של קרבאחל ברחבה, שעלולה הייתה גם להעניק לו כרטיס אדום (במהלך שכונה "מתנה" על ידי התקשורת בקטלוניה), אבל כך או כך בתקופה האחרונה המזל הוא לצד הבלאנקוס, ובמיוחד בנזמה, שממשיך בעונה המצוינת שלו.

לוקאס ואסקס חוגג עם קארים בנזמה סרחיו ראמוס ריאל מדריד. Bernat Armangue, AP
ממשיכים לחגוג, צמודים לפסגה. ריאל/AP, Bernat Armangue
קארים בנזמה ריאל מדריד. Bernat Armangue, AP
כמה גולים חשובים. בנזמה/AP, Bernat Armangue

הוא כבש אתמול את שערו ה-10 העונה - 7 יותר מכל שחקן אחר בקבוצה - והוסיף מהלך מרהיב שכלל מסירה עם הגב, שהפכה ללהיט ברשת. בסיום המאמן זינאדין זידאן נשאל האם בנזמה הוא החלוץ הצרפתי הגדול בכל הזמנים, ואמר: "בשבילי כן. הוא מוכיח את זה. יותר מ-500 משחקים עבור ריאל מדריד, השערים שלו, השיאים שלו. מבחינתי הוא הכי טוב שיש, וזה ברור".

על המשחק אמר זידאן: "זה תמיד מאבק פיזי, מנטלי, טכני. ידענו שיהיה קשה ודיברנו על זה לפני כן. השחקנים לא הרפו במאמץ". לבילבאו הייתה הזדמנות להשוו בתוספת הזמן, אבל טיבו קורטואה סיפק הצלה אדירה שמנעה את ה-2:2 לפני שבנזמה כבש את השלישי. זידאן: "טיבו נתן הצלה מצוינת בסיום, ואני מרוצה. לא היה משחק פנומנלי, אבל שלוש נקודות, יש משחקים שבהם אתה סובל ולא משחק טוב".

בנזמה עצמו אמר: "היה משחק קשה מול יריבה חזקה, שיחקנו ביחד, כבשנו שערים, וצריך להמשיך ככה. המפתח היה הסבלנות, סבלנות הופכת אותנו לחזקים, לדעת איך לחכות לרגע הנכון. הגנו ותקפנו כקבוצה. אתלטיק שיחקו טב והתגוננו היטב, והיינו צריכים לשבור את קו ההגנה שלהם. זה היה משחק שבו הסבלנות הייתה המפתח".

קארים בנזמה ריאל מדריד. Bernat Armangue, AP
7 שערים יותר מהבא אחריו בריאל. בנזמה, לבד/AP, Bernat Armangue

חבר ההנהלה ושחקן העבר אמיליו בוטראגניו נשאל בסיום אם האמין שריאל תוכל להשיג ארבעה ניצחונות בעשרה ימים, אחרי התקופה הרעה שבה דובר על פיטורי זידאן. "ברור. למה לא? אנחנו ריאל מדריד. אנחנו משחקים בשביל לנצח. אנחנו בוטחים בסגל". על איסקו: "הוא שחקן נהדר. בדקות שהוא שיחק הוא עשה עבודה טובה. הוא כישרוני, עם אישיות ואופי, וגם זידאן אמר את זה. הוא חשוב לנו, אבל זיזו מקבל את ההחלטה".

ספורטאי השנה של 2020

רוברט לבנדובסקי
ארלינג הולאנד
סאדיו מאנה
סרחיו ראמוס
לברון ג'יימס
לואיס המילטון
רפאל נדאל
פטריק מהומס
ג'ושוע צ'פטגאי
ארמנד דופלנטיס
25581 משתתפים

ספורטאית השנה של 2020

סופיה קנין
איגה שביונטק
אדה הגרברג
ויויאן מידמה
בריאנה סטיוארט
אג'ה ווילסון
לטסנבט גידיי
סיפאן חסן
12618 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully