וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלובודן דראפיץ': "כל ניצחון יכול להקפיץ אותך למעלה"

16.12.2020 / 14:04

מאמן בית"ר ירושלים נערך לקראת קרית שמונה (ה', 20:00, ספורט 1), פלייטר צפוי לפתוח, מיכאל אוחנה בספק. האוהד שנעצר בעקבות ריסוס הגרפיטי שוחרר למעצר בית, בלה פמיליה טוענים: "מתנכלים לנו בכל דרך"

בווידאו: מחנות האוהדים של בית"ר ירושלים התעמתו על רקע המכירה לשייח מהאמירויות/צילום: רוני כנפו

קרוב לחודשיים לאחר שנפצע במשחק אימון נגד הפועל כפר שלם וסבל מדימום מהכבד, חלאופילו פלייטר צפוי לפתוח מחר (חמישי) בהרכב בית"ר ירושלים נגד עירוני קרית שמונה (20:00, ספורט 1). החלוץ עורך כבר שבועיים אימונים עם הקבוצה ונמצא בכושר טוב, כאשר ייתכן ויפתח מאחורי ירדן שועה בהתקפה. ההרכב והמערך ייקבעו רק לאחר האימון המסכם, ודברים גם תלויים במצבו של מיכאל אוחנה, שעדיין לא כשיר במאת האחוזים.

אביאל זרגרי או תמיר עדי ישחקו לצד עלי מוחמד בקישור ואילו בהגנה ישנה התלבטות בנוגע לאנטואן קונטה. אם הצרפתי יתופקד כמגן ולא כבלם, אור זהבי יפתח במרכז ההגנה לצידו של אוראל דגני. אורן ביטון אמור להמשיך לקבל קרדיט בצד שמאל, כמו גם עוזיאל פרדו בחלק הקדמי. אתמול האימון התמקד במשחקונים בלבד על מנת לנסות ולשחרר את השחקנים מהלחץ בו הם נמצאים.

שחקן בית"ר ירושלים חלאופילו פלייטר עם דיוגו ורדאסקה, איתמר ניצן. ברני ארדוב
סוף סוף חוזר. חלאופילו פלייטר/ברני ארדוב

מאמן בית"ר סלובודן דראפיץ' אמר על ההכנה: "זה משחק מאוד חשוב. אנחנו באים אחרי כמה הפסדים והמשמעות בשבילנו היא להגיע למשחק הזה בצורה רצינית וחזק. אנחנו מאוד מתרגשים לפני המשחק הזה. הדבר הטוב שקרה הוא שכמה מהפצועים חזרו להתאמן ויש לנו סגל כמעט מלא. האופציות הן רבות, אני יכול להשתמש ברוב הסגל ואני מאמין שניראה הרבה יותר טוב ממה שנראינו עד עכשיו".

איך מנטרלים את השחקנים מהרעשים שמסביב עם החלפת הבעלות ומאבקי האוהדים? דראפיץ': "אחד הדברים שאמרנו לשחקנים זה שאם אתה לא מנצח, משחק כדורגל ומביא נקודות, אז כל השאר מסביב הוא לא רלוונטי. אנחנו ורק אנחנו יכולים לעזור למועדון הזה ללכת יותר קדימה, הפסדנו מספיק משחקים וצריכים לחשוב על הנקודות ולקחת את הקבוצה הזאת קדימה, זה לא מאוחר. הליגה מאוד צפופה ומעניינת, כל ניצחון יכול להקפיץ אותך למעלה, וכל הפסד ייקח אותך למטה. אנחנו מחכים שכולם יהיו בריאים, לפני שבועיים זה לא קרה, גליאו חזר, תמיר עדי וזרגרי חזרו, אנחנו יכולים להשתמש כמעט בכל השחקנים, כיף לראות אותם מתאמנים ביחד ומקווה שהתוצאה תהיה בהתאם".

עוד בוואלה!

החשד של בית"ר ירושלים: מתאוסיניו הגיע עם פציעה בשריר ולא דיווח

לכתבה המלאה
מאמן בית"ר ירושלים, סלובודן דראפיץ'. דני מרון
"אם אתה לא מנצח, משחק כדורגל ומביא נקודות, אז כל השאר מסביב הוא לא רלוונטי". דראפיץ'/דני מרון

חבר לה פמיליה שנעצר אתמול בחשד לריסוס כתובות הגרפיטי על קירות איצטדיון טדי נגד הבעלים משה חוגג שוחרר הבוקר למעצר בית. במשטרה טענו כי יש להם עדויות לכך שהוא נכח במקום, אך בית משפט השלום בירושלים לא האריך את מעצרו, וקבע דיון נוסף ביום ראשון בשאלת הרחקתו מהמגרשים.

אגב, בבית"ר הבהירו כי לא יסתפקו בעבודות המשטרה וכבר בקרוב יחלו בהגשת תביעות נגד אוהדים. במקביל ארגון לה פמיליה מתייעץ עם עורך דין, והבהיר כי כל המחאות שיעשו הן חוקיות בלבד:."מצד אחד אומרים בבית"ר שיכבדו מחאה חוקית", אמרו בארגון. "ומצד שני הם מתנכלים לכל אחד ואחד אצלנו בכל דרך אפשרית".

ספורטאי השנה של 2020

רוברט לבנדובסקי
ארלינג הולאנד
סאדיו מאנה
סרחיו ראמוס
לברון ג'יימס
לואיס המילטון
רפאל נדאל
פטריק מהומס
ג'ושוע צ'פטגאי
ארמנד דופלנטיס
25583 משתתפים

ספורטאית השנה של 2020

סופיה קנין
איגה שביונטק
אדה הגרברג
ויויאן מידמה
בריאנה סטיוארט
אג'ה ווילסון
לטסנבט גידיי
סיפאן חסן
12618 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully