וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משטרת ירושלים עצרה חבר לה פמיליה בטענה כי ריסס גרפיטי נגד משה חוגג

15.12.2020 / 23:58

החשוד מכחיש את המעשה ויישאר במעצר לאורך הלילה. הישיבה עם בן ח'ליפה ובנו נדחתה. שחקן: "העסקה יכולה להשפיע על כל אחד"

בווידאו: מחנות האוהדים של בית"ר ירושלים התעמתו על רקע המכירה לשייח מהאמירויות/צילום: רוני כנפו

משטרת ירושלים פשטה היום (שלישי) על ביתו של חבר בקבוצת האוהדים לה פמיליה בטענה כי ריסס גרפיטי נגד הבעלים של בית"ר ירושלים משה חוגג, על רקע מכירת הקבוצה לשיח' חמד בן ח'ליפה. החשוד מכחיש המעשה, אך יישאר במעצר לאורך הלילה.

עו"ד איתמר בן גביר אמר בתגובה: "לא צריך להסכים עם הכתובות כדי להבין שמשטרת ירושלים מתנכלת לאוהדי לה פמיליה. החשוד מכחיש את המעשה אך גם אם יש ראיות, על גרפיטי לא עוצרים אזרחים ומשאירים אותם לילה בבית מעצר וזכותם של אוהדים למחות נגד מכירת בית"ר לאזרחים ממדינה זרה, כאשר לטענתם מה שמניע זה הבעלים זה כסף".

בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג עם השיח' חמד בן ח'ליפה. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
ישיבת הדירקטוריון הראשונה נדחתה. חוגג וח'ליפה/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

לאחר ארבעה הפסדים ותיקו בחמשת המשחקים האחרונים, בית"ר ירושלים תשחק נגד עירוני קרית שמונה, בתקוה לחזור למסלול הניצחונות (חמישי, 20:00). הצוות המקצועי מנסה לנתק את השחקנים מכל רעשי הרקע, כאשר כל נושא חמד אבו ח'ליפה הפך לשיחת היום בין השחקנים, שתוהים מה יהיו ההשלכות שלה, כמה כסף באמת ייכנס ומה זה אומר לגביהם.

שחקן בקבוצה התייחס לסיטואציה החדשה ואמר: "זה יכול להשפיע על כל אחד כאן לחיוב או לשלילה, אם באמת יהיה הרבה כסף, כל אחד צריך להיות יותר טוב כדי לשמור על המקום שלו, כרגע אף אחד לא עושה את העבודה שלו".

אתמול הייתה אמורה להתקיים ישיבת דירקטוריון ראשונה בין הצדדים, אך לבקשת האמירתים הישיבה נדחתה ליום אחר. בכל מקרה, רק לאחר המהלך של העברת הזכויות וקרוב ל-50 מיליון ש"ח שאמורים לעבור למשה חוגג בינואר, תשלום ראשון על החזר ההשקעה שלו, ניתן יהיה לדבר על הזרמת כספים לרכש.

בבית"ר הדגישו אתמול שבשל בעיות רשת הביטחון, ברור להם שהם לא יוכלו לערוך מהפכה בסגל ללא שחרור שחקנים, כאשר בגדול ההשקעה הגדולה מכוונת לקיץ ולעונה הבאה. אגב, בתקשורת האמירתית עדיין אין שום איזכור לעסקה, כאשר מנגד, שיתוף הפעולה בין ההתאחדויות זכה לסיקור נרחב.

עוד בוואלה!

החשד של בית"ר ירושלים: מתאוסיניו הגיע עם פציעה בשריר ולא דיווח

לכתבה המלאה
חלאופילו פלייטר שחקן בית"ר ירושלים מול גיא משפתי שחקן הפועל חיפה. לילך וייס רוזנברג
צפוי לחזור מול קרית שמונה. פלייטר/לילך וייס רוזנברג

בצד המקצועי, תמיר עדי או אביאל זרגרי אמורים לפתוח מול קרית שמונה, לצד עלי מוחמד בקישור. על פי התרגולים האחרונים, עידן ורד ישחק לפניהם בקישור. מיכאל אוחנה עדיין סובל מכאבים בשריר ולא כשיר להרכב. בחלק הקדמי נראה שמקומו של עוזיאל פרדו מובטח, כאשר גם חלאופילו פלייטר עשוי לחזור ישר ל-11, לאחר שהוא נראה טוב באימונים. השחקן עצמו הבהיר כי הוא כשיר ומרגיש מצוין. במידה שאנטואן קונטה ישחק כמגן, אור זהבי יתופקד כבלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully