וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשד של בית"ר ירושלים: מתאוסיניו הגיע עם פציעה בשריר ולא דיווח

14.12.2020 / 13:39

הברזילאי שהצטרף לפני שלושה חודשים מתקשה להיכנס לכושר ואמור לחזור למגרשים לכל המוקדם בסוף ינואר. ארבעה אוהדים הורחקו מהמגרשים לחצי שנה

בווידאו: מחנות האוהדים של בית"ר ירושלים התעמתו על רקע המכירה לשייח מהאמירויות/צילום: רוני כנפו

שלושה חודשים עברו מאז שמתאוסיניו הצטרף לבית"ר ירושלים, והוא עדיין רחוק מלהיות כשיר. הקשר הברזילאי ערך את משחקו האחרון בקבוצתו הקודמת אמריקה מיניירו ב-10 בספטמבר, חתם בבית"ר ב-19 באותו חודש וב-1 באוקטובר נחת בישראל. אחרי ששהה בבידוד, החל מתאוסיניו להתאמן וסיפר על רגישות בשרירים בשל עומס שנוצר אחרי ששיחק עשרות משחקים בתקופה קצרה. הוא סיפר שהשרירים תפוסים ונקבע לו שבוע של אימונים קלים כדי להוריד ממנו עומס. לאחר מכן הוא החל אט אט להתאמן עם הקבוצה, אך עדיין לא נכנס לאימונים בעצימות מלאה.

לאורך כל הזמן הזה חשו בצוות הרפואי שמשהו לא בסדר. גם מאמן הכושר טלמו דה אנדרס טען בשיחות סגורות שהשחקן כנראה סוחב פציעה. בבית"ר לא חשבו שהשחקן הגיע פצוע ותכננו להלביש אותו די מהר למשחקים. מאמן הכושר תיכנן לקשר אימון ספרינטים ב-1 בנובמבר, כדי לראות אם הוא באמת יכול לעמוד בזה, אך עוד בתרגילים הקלים לפני הספרינטים השחקן קרע את השריר ופרץ בבכי.

קשר בית"ר ירושלים מתאוסיניו. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
בית"ר עדיין מחכה לו. מתאוסיניו/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

בבית"ר הבינו שהשחקן לא הגיע עם עומס אלא שהוא אחרי פציעת שריר, מה גם מלמל שהשחקן מלמל אחרי הפציעה באימון: "לא עוד פעם, לא עוד פעם". בית"ר לא עודכנה בפציעה הראשונה שלו ואם הייתה מודעת אליה, הייתה בונה לו תכנית אחרת. ייתכן שהשחקן הסתיר את המידע מהקבוצה מתוך התלהבות ורצון לחזור למגרשים, ולכן נפצע שוב. בשורה התחתונה, שלושה חודשים אחרי שחתם, מתאוסיניו רחוק מלהיות כשיר, וההערכות מדברות על חזרה למגרשים בסוף ינואר-תחילת פברואר.

עוד בבית"ר: ארבעת האוהדים שעוכבו ונחקרו בסוף בשבוע בחשד להפרות סדר באימון הקבוצה בבית וגן, הורחקו מהמגרשים וממתחם האימונים עד יוני 2021.

כזכור, ביום שישי האחרון במהלך אימון שנערך בבית וגן, שם נערכה המשטרה בכוחות גלויים וסמויים, החלה תגרה בין שני מחנות האוהדים של בית"ר לאחר שמי מהחשודים קרא לחבריו. לפי המשטרה, התגרה החלה כאשר אחד המעורבים אמר: "בואו נלך וניכנס בהם. מתאים לי מכות, על הזין שלי המשטרה". לאחר מכן ניגשו החשודים אל אוהדי הקבוצה האחרים ולקחו את כלי העידוד שברשותם, מה שגרם לתגרה. החשודים נעצרו במקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully