וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק בין בני סכנין לבית"ר ירושלים נדחה בשל סגירת אצטדיון דוחא

עודכן לאחרונה: 13.12.2020 / 16:51

במשטרה הוציאו צו סגירה לאצטדיון הביתי של סכנין ומנהלת הליגות לא יכולה לחייב אותה לארח במגרש אחר. מועד חדש טרם נקבע

בווידאו: מחנות האוהדים של בית"ר ירושלים התעמתו על רקע המכירה לשייח מהאמירויות/צילום: רוני כנפו

לאחר שהביעה התנגדותה מוקדם יותר היום (ראשון) לקיום המשחק בעיר, סגרה משטרת ישראל את אצטדיון דוחא למשך שבוע, עד ה-20 בדצמבר. המשמעות היא שהמשחק בין בני סכנין לבין בית"ר ירושלים שאמור היה להתקיים מחר ב-20:00 נדחה למועד לא ידוע.

בהתאחדות ובמנהלת לא יכולים לחייב את העולה החדשה לארח את היריבה באיצטדיון אחר וזאת לפי סעיף בתקנון ההתאחדות. לפי התקנון אם קבוצה קיבלה בטווח של פחות מ-72 שעות הודעה ממשטרת ישראל על סגירת האיצטדיון הביתי שלה, הבחירה האם לדחות את המשחק או לקיימו במגרש חליפי תהיה נתונה בידי המועדון עצמו.

אצטדיון דוחא. אדריאן הרבשטיין
יישאר מיותם? אצטדיון דוחא/אדריאן הרבשטיין

כזכור, במשטרה מתנגדים לקיום המשחק בין סכנין לביתר ירושלים מחר בסכנין ובשעות אלה נערכים דיונים בין המועדון למשטרה. ההערכה היא שבמשטרה לא יאשרו את פתיחת האיצטדיון. במינהלת הדגישו בפני ראשי סכנין את החשיבות שהמשחק יתקיים מחר בשל לוח הזמנים הצפוף גם כך בשל מגבלות הקורונה. בסכנין יקבלו בשעות הקרובות החלטה אם לארח באיצטדיון בקרית שמונה כאשר גם האופציה של המגרש בעכו נבדקת אך היא מורכבת הרבה יותר בשל מערכת ה-var.

מוקם יותר טענו בסכנין שבכל מקרה אין קהל במשחקים והעניין לא אמור להפריע לסגר, אבל בינתים לא הצליחו לשכנע את המשטרה. לאצטדיון עדיין לא הוצא צו סגירה רשמי, אבל אם הטענות של סכנין לא יתקבלו, יוצא צו כזה.

בסכנין ערכו היום רק אימון קל במגרש הסינטטי בעיר, אך לא מצאו עד כה פתרון למגרש אימונים חלופי. בשל כך מחר יהיה יום חופש לשחקנים בניסיון למצוא מגרש אימונים עד יום שלישי. "אם לא יהיה לנו מגרש חלופי, לא נסכים לחדש משחקים", אמר גורם בקבוצה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully