וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה חוגג הונף, מחנות האוהדים של בית"ר ירושלים התעמתו

11.12.2020 / 11:45

בוקר מתוח בבירה: מאות אוהדים הפגינו בעד ונגד עסקת המכירה לבן ח'ליפה. חברי "לה פמיליה" נכנסו לתוך הגוש המעודד ופרץ עימות אלים בין המחנות, המשטרה התערבה ועיכבה ארבעה אוהדים לחקירה. משה חוגג יצא לאוהדים התומכים, שקראו בשמו ונשאו אותו על כתפיהם

בווידאו: מחנות האוהדים של בית"ר ירושלים התעמתו על רקע המכירה לשייח מהאמירויות/צילום: רוני כנפו

יום סוער בבירה: מאות אוהדים של בית"ר ירושלים הגיעו הבוקר (שישי) למתחם האימונים של הקבוצה בבית וגן כדי להפגין בעד ונגד עסקת חמד בן ח'ליפה, השייח' האמירתי שהפך לבעלים של הקבוצה לצד משה חוגג. האימון התנהל באווירה טובה בתחילתו, כשרוב האוהדים עודדו וצעקו בשמו של משה חוגג, ח'ליפה ועלי מוחמד. אלא שהאווירה התלהטה לאחר שחברי "לה פמיליה" נכנסו לגוש המעודד והחלו עימותים אלימים בין האוהדים, שהופסקו רק בעקבות הכוחות המתוגברים של המשטרה שנכחו במקום.

אחרי שנרגעה המהומה, משה חוגג נכנס לתוך התקהלות האוהדים שתומכים בו ותומכים בעסקה. חוגג זכה לשירי עידוד רבים כמו "משה חוגג נשמה" ו"האימפריה עוד תחזור". המתנגדים שרו לו "לא רוצים ח'ליפה בטדי". במהלך המהומות משטרת ישראל עצרה ארבעה אוהדים בחשד שהפרו את הסדר במקום ופתחו בתגרה במקום ציבורי. החשודים הועברו לחקירה.

בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג. יונתן זינדל, פלאש 90, אתר רשמי
הגיע לאימון למרות האיומים והבלאגן הגדול. משה חוגג/אתר רשמי, יונתן זינדל, פלאש 90

11:45: ממשטרת ישראל נמסר כי שוטרים עיכבו ארבעה חשודים נוספים (מרכז הארץ, בגילאי 29-18) בחשד שהפרו את הסדר במקום ופתחו בתגרה במקום ציבורי. החשודים הועברו לחקירה. כוחות משטרה גלויים וסמויים נמצאים במקום ויפעלו כנגד כל גילוי אלימות והפרת סדר.

11:00: המשטרה הבהירה כי אינה יכולה לסגור הרמטית את המעברים אך שוטרים סמויים היו פרוסים לכל אורך היציע והגיבו מיידית. רוב האוהדים כבר התפזרו מהמתחם.

10:30: משה חוגג יצא לאוהדים התומכים, שהרימו אותו על הכתפיים ושרים לו שירי תמיכה כמו "משה חוגג נשמה" ו"האימפריה עוד תחזור". המתנגדים שרים לו "לא רוצים ח'ליפה בטדי"

10:25: בית משפט השלום בירושלים נעתר הבוקר לבקשת המשטרה, והרחיק למספר חודשים את אחד החשודים שנעצרו אמש בגין הפרת הסדר במגרש "בית וגן".


10:20: עימותים פרצו באימון בית"ר. האוהדים של לה פמיליה הגיעו למקום שבו נמצאים התומכים והחלו עימותים אלימים בין האוהדים. המשטרה משתלטת על המקום ומנסה לפנות את האוהדים.

עוד בוואלה!

בית"ר ירושלים: חמד בן ח'ליפה יעביר 5 מיליון יורו ראשונים רק בחודש יולי

לכתבה המלאה
אוהדי בית"ר ירושלים באימון. יונתן זינדל, פלאש 90, אתר רשמי
אימון סוער במיוחד/אתר רשמי, יונתן זינדל, פלאש 90
אוהדי בית"ר ירושלים באימון. יונתן זינדל, פלאש 90, אתר רשמי
אוהדי בית"ר מעודדים באימון/אתר רשמי, יונתן זינדל, פלאש 90

10:00: אווירה מעורבת באימון בינתיים. גרעין האוהדים התומך מעודד את עלי מוחמד, את משה חוגג ואת בית"ר ירושלים. המוחים צועקים "אני שונא את כל הערבים" וקוראים גם בגנותו של הבעלים.

9:46: לפני זמן קצר עיכבו שוטרים לחקירה חשוד תושב הצפון בשנות ה-30 לחייו שעל פי החשד איים על אנשי תקשורת הבוקר במתחם בית וגן. החשוד הועבר לחקירה.

9:30: האימון החל כשמאות אוהדים נמצאים - כ-120-150 לכל צד. תומכי העסקה שרים שירים למשה חוגג, "לה פמיליה" מגיבה בקללות כלפי הבעלים וכלפי בן ח'ליפה.

08:40: מארגון "לה פמיליה" נמסר בתגובה למעצרים: "שני ראשי לה פמיליה הוצאו אתמול בשעת לילה מאוחרת מבתיהים כל זאת לאחר תלונה במשטרה של הבעלים משה חוגג. האוהדים נחקרו שעות ארוכות על הסגת גבול וקשירת פשע בתחום בית וגן. אחד שוחרר כבר בשעות הבוקר המוקדמות לאחר תנאים של ערבות והרחקה מבית וגן של שבועיים והשני ישוחרר בהמשך".

מהאוהדים נמסר: "מובן לכולם שלא הייתה כאן שום אשמה והמעצר הוא מעצר שווא. המשטרה נתנה עונש מגוחך וסתמי כגון הרחקה לשבועיים מבית וגן אך ורק כדי לרצות את התלונה של אדון חוגג וככה הוא קורא לזה "לכולם ניתן למחות בצורה שווה. אם הגענו למצב שמרחיקים אותנו מבית וגן שזה הבית השני שלנו ולא נותנים לנו למחות בצורה מכובדת ושוויונית אז כדאי לכולם לפתוח את העיניים ולהבין שאין לו שום סנטימנטים לאוהדים של המועדון שמסרו חלק נכבד מחייהם למען המועדון".

08:30: כבר משעות הבוקר יש במתחם 50 מאבטחים ו-30 שוטרים ששומרים על הסדר. המשטרה לוקחת את הנושא ברצינות והקימה אוהל חפ"ק במקום כדי להיערך לאירוע גדול ורציני.

אוהדי בית"ר ירושלים מוחים באימון. יונתן זינדל, פלאש 90, אתר רשמי
אוהדי בית"ר/אתר רשמי, יונתן זינדל, פלאש 90
אוהדי בית"ר ירושלים בית וגן. יונתן זינדל, פלאש 90, אתר רשמי
צילום: יונתן זינדל, פלאש 90/אתר רשמי, יונתן זינדל, פלאש 90
אוהדי בית"ר ירושלים. יונתן זינדל, פלאש 90, אתר רשמי
צילום: יונתן זינדל, פלאש 90/אתר רשמי, יונתן זינדל, פלאש 90

08:00: משטרת ישראל מוסרת שהיא פתחה בחקירת תלונה שהוגשה אתמול בגין הפרת הסדר שאירעה לפני מספר ימים במהלך אימון הקבוצה. במסגרת החקירה נעצרו אמש שני חשודים, אחד תושב בית שמש והשני תושב חולון, כאשר אחד מהם קיבל הרחקה לשבועיים ושוחרר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully