וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: חמד בן ח'ליפה יעביר 5 מיליון יורו ראשונים רק בחודש יולי

10.12.2020 / 21:15

על פי ההסכם, התשלום הראשון של השייח' למועדון יהיה רק בקיץ 2021 ולקראת העונה הבאה. המועדון הגיש תלונה נוספת במשטרה על הסגת גבול של האוהדים בפריצה למגרש בבית וגן, שניים מבכירי "לה פמיליה" נעצרו

בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג מתייחס לעסקה עם שייח' בן ח'ליפה/דוברות בית"ר ירושלים

כחלק מהעסקה בה רכש השייח' חמד בן ח'ליפה 50 אחוזים מבית"ר ירושלים, הוא יצטרך להעביר למועדון כ-50 מיליון יורו במהלך 10 השנים הבאות. על פי ההסכם, השייח' יעביר את 5 מיליון היורו הראשונים רק ב-1 ביולי בשנה הבאה, וכך בכל שנה. כדי לסייע לקבוצה להתחזק כבר בינואר הקרוב בצורה משמעותית, בן ח'ליפה יצטרך להעביר כספים נוספים מעבר להסכם ולא בטוח שזה יקרה כבר בשלב זה. אגב, על מנת לעבור בוועדה להעברת זכויות בהתאחדות לכדורגל לא יצטרכו נציגי השייח' להציג ערבויות יוצאות דופן, אלא רק כאשר תגיש בית"ר תקציב גבוה בעתיד.

משה חוגג עם השייח' חמד בן חליפה, בעלי בית"ר ירושלים צופים במשחק. אתר רשמי בית"ר ירושלים, אתר רשמי
לא יהיה פשוט להתחזק משמעותית כבר בינואר. משה חוגג עם השייח' חמד בן ח'ליפה/אתר רשמי, אתר רשמי בית"ר ירושלים

אגב, מעבר לתלונה שהגיש היום בעלי בית"ר משה חוגג נגד ארגון "לה פמיליה" בעקבות הודעות הנאצה שבהן היו איומים מפורשים על חייו וחיי משפחתו, הגישה בית"ר תלונה נוספת בנוגע להסגת גבול של האוהדים בבית וגן עם הירידה מהיציע לדשא ופיצוץ האימון. שמות של חלק מהדמויות שנכחו באירוע ניתנו למשטרה ושניים מבכירי "לה פמיליה" נעצרו הלילה והובאו לחקירה. המשטרה וצוות של כ-50 מאבטים אמורים למנוע מחר כל אפשרות של ירידת אוהדים לכר הדשא.

כידוע, הבעלים של בית"ר מתכנן להגיע לאימון בשישי - אימון שעל פי הציפיות אמור להיות מתוח במיוחד. במועדון נמצאים בקשר משעות הבוקר עם המשטרה בנוגע להגעת האוהדים לבית וגן, חלקם בשביל לתמוך בעסקת מכירת המועדון וחלקם בשביל למחות נגד העסקה עם בן ח'ליפה. המשטרה הבהירה לראשי המועדון כי תגיע בכוחות מתוגברים עם מצלמות לאיתור פורעים וקוראי קריאות גזעניות (אם יהיו) וכמו כן לא תאפשר ירידה אל הדשא בשום מצב. כוחות האבטחה התחייבו גם ליצור הפרדה בין שני מחנות האוהדים ולמנוע חיכוך. "אין בעיה שבאים למחות ברמה חוקית, צריך לדאוג שזה לא יהיה מעבר לכך", אמרו גורמים בבית"ר, "כל מי שירצה לבוא ולתמוך יכול להרגיש בטוח, אנחנו דואגים לכך".

בית"ר אף הודיעה היום: "בעקבות רצון אוהדי הקבוצה להגיע מחר לבית וגן, אנו נערכים לאירוע על מנת שיעבור בצורה בטוחה לכל הצדדים, כמובן בהתאם למגבלות הקורונה. משטרת ישראל וכוחות אבטחה רבים יהיו במקום משעות הבוקר המוקדמות על מנת לשמור על הסדר, וכמו כן מצלמות מיוחדות יופעלו על מנת לאתר מתפרעים ולזהות אנשים שיקראו קריאות גזעניות. בעלי הקבוצה, משה חוגג, יגיע גם הוא לאימון. אנו קוראים לכל מי שרוצה להגיע, בכל גיל, להגיע ללא חשש. אנו מכבדים את כל מי שמגיע לאימון להביע את דעתו בעד או נגד, אבל לא ניתן להפר את החוק ולו לרגע אחד. אנו מזהירים כי תהיה אפס סובלנות כלפי הנושא ומי שיקרא קריאה גזענית יזוהה לאחר מכן וייתבע גם על ידי המועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully