וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה חוגג: "נבנה מזרח תיכון חדש". חמישה אוהדי בית"ר עוכבו לחקירה

11.12.2020 / 11:28

בעלי בית"ר אופטימי אחרי ש"הרוב הדומם" השמיע את קולו באימון: "בן ח'ליפה בא לעשות טוב ולהראות אהבה. מעבר להסכמים בין מנהיגים, שלום עושים בין אנשים. אלה הצעדים הראשונים, ככה עושים את זה"

בווידאו: מחנות האוהדים של בית"ר ירושלים התעמתו על רקע המכירה לשייח מהאמירויות/צילום: רוני כנפו

משה חוגג אופטימי אחרי מפגן התמיכה של חלק מאוהדי בית"ר ירושלים הבוקר (שישי) בעסקת חמד בן ח'ליפה, השייח' האמירתי שהפך לבעלים של הקבוצה. כ-150 אוהדים מ"הרוב הדומם" של אוהדי בית"ר הפגינו הבוקר נוכחות במתחם האימונים בבית וגן, ובזמן שחברי "לה פמיליה" קיללו את חוגג ובן ח'ליפה ומחו על העסקה, הם דווקא הניפו את הבעלים על הכתפיים.

"אתמול הדלקנו נר ראשון, היום את השני. הראנו שהאהבה תנצח. לא הבורות והגזענות. יש פה מדינה, תהליך שלום. נבנה כאן מזרח תיכון חדש", הצהיר חוגג. "ככה עושים את זה. מעבר להסכמים בין מנהיגים, שלום אמיתי עושים בין אנשים. אלה הצעדים הראשונים. ראינו היום אנשים שהכדורגל יקר להם, לא שנאה וקשקושים וקיצוניות. אנשים שרוצים לראות כדורגל טוב. יש לבית"ר בעלים חדש, שייח' חמד בן ח'ליפה. איש יקר, איש של שלום שבא לפה בדיוק כמוני, לעשות טוב ולהראות אהבה. ובסוף, גם להראות כדורגל שמח. כמה זה יהיה יפה שבעזרת השם שאנשים בשפות שונות צועקים יש בגול".

משה חוגג הונף, מחנות האוהדים של בית"ר ירושלים התעמתו 11.12.20. רוני כנפו. עריכת וידאו: טל רזניק, מערכת וואלה!
רוחות של שינוי. חוגג הבוקר/מערכת וואלה!, רוני כנפו. עריכת וידאו: טל רזניק

במהלך האימון נרשמה גם מהומה, כשאוהדים משני המחנות התעמתו והמשטרה שהגיעה למקום בכוחות מתוגברים נאלצה לחצוץ ביניהם. אחרי שנרגעה המהומה, משה חוגג נכנס לתוך התקהלות האוהדים שתומכים בו ותומכים בעסקה. חוגג זכה לשירי עידוד רבים כמו "משה חוגג נשמה" ו"האימפריה עוד תחזור". המתנגדים שרו לו "לא רוצים ח'ליפה בטדי".

המשטרה הודיעה כי עיכבה במהלך האירועים חמישה אוהדים בגילאי 18-29 ממרכז הארץ, בחשד שהיו מעורבים בתגרה בין מחנות האוהדים ורשמו הפרות סדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully