וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן ביטון התאמן, בלקמן בספק. דוניס לשחקנים: "המפתח - לא לספוג"

13.12.2020 / 9:22

קשר מכבי תל אביב שסוחב פציעה ערך אימון מלא ואמור להיות בסגל להפועל חיפה (20:45, ספורט 1), אולם לא ברור אם יפתח. בלקמן התלונן על מתיחה קלה וספק אם יתלבש. המאמן העביר דגשים הגנתיים, השחקנים מבינים: "לא צריך להתפתות לתקוף בכל מחיר"

צפו בניצחון של מכבי תל אביב 0:1 על סיבאספור ששלח אותה לשלב הבא בליגה האירופית/ספורט 1

אחרי הבטחת המקום בשלב 32 האחרונות בליגה האירופית, במכבי תל אביב שוב מתכוננים לשבוע עם שני משחקים, כשהפעם יחכו לקבוצה שני משחקי ליגה, הערב (ראשון, 20:45, ספורט 1) מול הפועל חיפה וביום רביעי המשחק הדחוי מהמחזור השלישי מול מכבי נתניה. ללא קשר לעובדה ששני המשחקים ייערכו בבלומפילד, במכבי תל אביב רוצים 6 נקודות מתוך 6 אפשריות אחרי פתיחת עונה מגומגמת מאוד.

עם 12 נקודות מתוך 24 ו-50 אחוזי הצלחה בלבד, צריכים במכבי תל אביב להדביק את הפער מהפסגה והמאמן גאורגיוס דוניס אמר לשחקנים: "המפתח הוא במשחק ההגנה שלנו. אנחנו שולטים בכדור הרבה יותר מהיריבות ומגיעים למספיק מצבים, אבל אנחנו לא יודעים להגן מספיק טוב על השער שלנו. קודם צריך לא לספוג". דוניס משוכנע שפיצח את הבעיה של מכבי תל אביב והדרך לפתרון מבחינתו, היא לא לספוג שער, כאשר הוא משוכנע שמכבי תל אביב כבר תדע ב-90 דקות לכבוש לפחות פעם אחת.

שחקן מכבי תל אביב ניק בלקמן. דני מרון
סובל ממתיחה קלה. ניק בלקמן/דני מרון

לקראת המשחק הערב שוב לא חשף היווני את המערך איתו הוא מתכנן לפתוח ושוב שלח את השחקנים אמש בלי שהם יודעים האם ישחקו בקו של חמישה בהגנה או ימשיכו עם ארבעה כפי שהיה בפתיחת המשחק מול סיבאספור ביום חמישי האחרון. כזכור, במהלך המשחק מול הטורקים עבר דוניס לשחק עם אנריק סבוריט כבלם והעלה את אופיר דוידזאדה לכנף שמאל ולאחר כמה דקות כבש הספרדי את שער הניצחון, מה ששוב מעלה אצל מאמן מכבי תל אביב את התהייה, מה המערך הכי נכון עבור הקבוצה.

דן ביטון, שנפצע בחמישי והוחלף ערך אתמול אימון מלא בקרית שלום והוא אמור להיות בסגל, אך עדיין לא ברור אם יפתח. מי שהתלונן על מתיחה קלה אתמול הוא ניק בלקמן, כך שעדיין לא ברור אם יתלבש ובכל מקרה ספק אם דוניס תכנן לפתוח איתו. איתי שכטר ישוב לסגל אחרי עונש הרחקה שריצה במשחק ההפסד למ.ס. אשדוד בשבוע שעבר.

"אנחנו צריכים להיות סבלניים במשחק שלנו ולא להתפתות לתקוף בכל מחיר כי אנחנו רואים שאנחנו סופגים יותר מדי העונה", אמר הבוקר אחד משחקני הקבוצה. "הרבה יותר קשה לנו לנצח משחקים כשאנחנו סופגים ועוד כשאנחנו סופגים ראשונים כמו באשדוד. ספגנו עשרה שערים בשמונה משחקים וזה המון, בטח ביחס לעונה שעברה בה ספגנו את אותה כמות של שערים במשך עונה שלמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully