וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חאתם עבד אלחמיד מועמד למכבי חיפה, ששוקלת לצרף גם את עומר אצילי

9.12.2020 / 10:26

בלם נבחרת ישראל צפוי לעזוב את סלטיק בהשאלה בינואר ועשוי לשוב ולשתף פעולה עם ברק בכר, אך גם מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים בתמונה. גם קשר אפואל ניקוסיה מבוקש

תקציר: בני סכנין - מכבי חיפה 3:0/ספורט 1

חאתם עבד אלחמיד צפוי לחזור בחודש הבא לישראל ומועמד להצטרף למכבי חיפה. בלמה של סלטיק צפוי לחזור לארץ בהשאלה עם פתיחת חלון ההעברות בגלל המרחק ממשפחתו ששוהה בישראל לאורך מרבית תקופת הקורונה. מי שרוצה מאוד לצרף את אלחמיד היא מכבי חיפה, אבל שמו מוזכר גם במכבי תל אביב וכעת גם בבית"ר ירושלים עם השותפות החדשה בבעלות על הקבוצה מצד השייח' האמירתי חמד בן ח'ליפה.

בקיץ האחרון היו גם גישושים מהארץ מצד מכבי חיפה ומכבי תל אביב, אבל סלטיק לא רצתה לשחרר את אלחמיד. כעת השתנו הנסיבות מאחר שהשחקן חש שהוא חייב לחזור לארץ כדי להיות עם אשתו ובנו ולכן גם בסקוטלנד כבר משלימים עם עזיבתו הצפויה. כזכור הסקוטים רכשו אותו מהפועל באר שבע אותה אימן ברק בכר שמאוד מחזיק ממנו. לא מן הנמנע כי השניים יתאחדו בעוד חודש במדים הירוקים של מכבי חיפה.

בכר עם עבד אלחמיד. יוסי ציפקיס
שוב ביחד? בכר עם אלחמיד/יוסי ציפקיס

ליגיונר נוסף שנמצא על הפרק מבחינת הירוקים הוא עומר אצילי, שעובר עונה מאכזבת באפואל ניקוסיה. במכבי חיפה, שלא שקלו את מועמדותו של הקשר ששוחרר ממכבי תל אביב בשל פרשת הכדורגלנים והנערות הקיץ, עשויים לנסות ולהחזירו לארץ בינואר. אצילי הוזכר גם כמועמד לבית"ר ירושלים בעקבות עסקת הבעלות החדשה של המועדון מהבירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully