וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: הרננדז הציל את מילאן מהפסד בכורה, רונאלדו עם צמד פנדלים בניצחון יובנטוס

עודכן לאחרונה: 13.12.2020 / 23:45

המגן השמאלי השלים צמד בתוספת הזמן וקבע 2:2 מול פארמה אחרי פיגור 2:0. הפורטוגלי חגג את ההופעה ה-100 ב-1:3 על גנואה. מהפכים לאינטר ונאפולי, חמישייה לרומא

תקציר ה-1:1 של נאפולי מול ריאל סוסיאדד/ספורט 1

אחרי שסיפקה שלוש עולות לשמינית גמר ליגת האלופות ועוד שלוש לשלב 32 האחרונות בליגה האירופית, הסרייה A השלימה הערב (ראשון) את המחזור ה-11 עם שישה משחקים. המוליכה מילאן נותרה בלתי מנוצחת אחרי שחילצה 2:2 בתוספת הזמן בבית מול פארמה, בעוד האלופה יובנטוס גברה 1:3 על גנואה בחוץ. אינטר, היחידה שנכשלה באירופה, התאוששה לאחר שניצחה 1:3 את קליארי במשחק הצהריים. גם נאפולי המדורגת שלישית ביצעה מהפך מול סמפדוריה, רומא חגגה חמישייה במחצית אחת בבולוניה ואטאלנטה טיילה מול פיורנטינה.

תאו הרננדז שחקן מילאן חוגג מול פארמה. Marco Luzzani, GettyImages
המגן של מילאן, תרתי משמע. תאו הרננדז חוגג/GettyImages, Marco Luzzani

מילאן - פארמה 2:2

שלוש העונות הקודמות בהן מילאן לא הפסידה ב-11 המחזורים הראשונים (1991/92, 1992/93 ו-2003/04) הסתיימו כולן עם תואר האליפות. האם זה יקרה בפעם הרביעית? הרוסונרי היו קרובים להיעצר דווקא על ידי פארמה, שלא ניצחה בסן סירו מאז עונת הירידה ב-2013/14, אבל המגן תאו הרננדז הציל אותם עם צמד ושמר על מאזן נקי מהפסדים העונה.

הרנאני הברזילאי, שכובש רק במשחקי חוץ, הפתיע את המוליכה בדקה ה-13 אחרי עבודת הכנה של ז'רביניו בצד שמאל. סמו קסטייחו חשב שהשווה אחרי 10 דקות, אבל השער שלו נפסל בטענה לנבדל ובמחצית השנייה הגיעה עקיצה נוספת: הרנאני הרים נהדר מימין ויסמין קורטיץ' נגח בעוצמה מ-10 מטרים לקורה ופנימה בדקה ה-56. תאו הרננדז צימק עם נגיחה משלו אחרי שתי דקות, ורצף משחקי הליגה בהם מילאן מבקיעה התארך ל-31, ובתוספת הזמן הוא שימח את זלאטן הפצוע וירה פנימה כדור חוזר עם בעיטה חדה בשמאל.

עוד בוואלה!

ארתור: "לרונאלדו אני אומר שהוא חולה, לא מתפלא שמסי רוצה לעזוב את ברצלונה"

לכתבה המלאה
שחקן אינטר דנילו ד'אמברוזיו. רויטרס
מהפך מאוחר וניצחון לאינטר. דנילו ד'אמברוזיו חוגג/רויטרס

קליארי - אינטר 3:1

הנראזורי הצליחו לשים את העצבים בצד, לאחר ההדחה המאכזבת מליגת האלופות במהלך השבוע שעבר, והשיגו ניצחון רביעי ברציפות בליגה בדרך למקום השני. השחקנים של אנטוניו קונטה נקלעו לפיגור במשחק החוץ מול קליארי כשריקרדו סוטיל כבש את השער היחיד במחצית הראשונה לזכות המארחת. כשהיה נראה שאינטר בדרך לעוד אכזבה, הגיע ניקולו בארלה וקבע 1:1 בדקה ה-77 מול האקסית. הקשר בישל את השני של אינטר לדנילו ד'אמברוזיו שבע דקות לאחר מכן, כשארבע דקות בתוך תוספת הזמן קבע רומלו לוקאקו את תוצאת המשחק. זו הפעם השלישית העונה שאינטר הופכת פיגור לניצחון, כשסך הכול השיגו העונה הנראזורי 10 נקודות מהמשחקים בהם נקלעו לפיגור.

אנדראה פטאניה שחקן נאפולי. רויטרס
המחליפים העניקו ניצחון לנאפולי. אנדראה פטאניה/רויטרס

נאפולי - סמפדוריה 1:2

כמו אינטר, גם מחזיקת הגביע המדורגת שלישית ידעה להיחלץ מפיגור ולהשיג שלוש נקודות מול יריבה לה לא הפסידה בבית מאז אפריל 1998. פאביו קוואליארלה קיווה לכבוש מול הקבוצה האהובה עליו ובמשחק הליגה הראשון מאז שינוי שם האצטדיון לדייגו מראדונה, אבל מי שהפתיע בדקה ה-20 היה הצ'כי יקוב ינקטו שהפציץ פנימה במתפרצת. ג'נארו גאטוזו פנה לספסל שלו כשהכניס את הירווינג לוסאנו ואנדראה פטאניה לאחר ההפסקה, ושניהם סידרו לו מהפך. המקסיקני נגח פנימה בדקה ה-53 אחרי הרמה של דריס מרטנס ובדקה ה-68 בישל מצד ימין לפטאניה שנגח בעוצמה מהמקום. ניצחון שלישי רצוף לנאפולי, משחק שישי ללא ניצחון לסמפ.

פאולו דיבאלה שחקן יובנטוס. רויטרס
עוד ביצוע מלוטש. פאולו דיבאלה/רויטרס

גנואה - יובנטוס 3:1

אחרי הניצחון הדרמטי בדרבי וה-0:3 המרשים בברצלונה שהעניק לה את המקום הראשון בבית ז' בליגת האלופות, יובנטוס עבדה קשה ותיקנה מעט את מאזן החוץ שלה. האלופה אמנם בלתי מנוצחת בליגה בעידן אנדראה פירלו, אבל ארבעה מחמשת משחקי החוץ הקודמים שלה הסתיימו בתיקו, כולל מול העולות קרוטונה ובנבנטו, וגם גנואה הייתה קרובה לקחת לה נקודה. מתיאה פרין חזר מפציעה והחזיק מעמד מול האקסית במשך 57 דקות, עד שנכנע למהלך יפה של פאולו דיבאלה. עוד אקס של יובה, סטפנו סטורארו, השווה מהאוויר בחלוף ארבע דקות אחרי הרמה של לוקה פלגריני המושאל מהאלופה, אבל כריסטיאנו רונאלדו קיבל עוד שני פנדלים כדי לחגוג את ההופעה ה-100 שלו בקבוצה והכריע את המשחק בדקות 78 ו-88. במאזנו של הסקורר הפורטוגלי כבר 10 שערי ליגה העונה, בדיוק כמו זלאטן, וסך הכול יש לו 79 שערים ו-19 בישולים ב-100 משחקים מאז הגיע ליובנטוס.

אדין דז'קו שחקן רומא. Alessandro Sabattini, GettyImages
שלישי בין כובשי רומא בכל הזמנים. אדין דז'קו/GettyImages, Alessandro Sabattini

בולוניה - רומא 5:1

לראשונה מאז 1931, הג'אלורוסי כבשו חמישייה במחצית אחת בסרייה A ופירקו את הקבוצה של סינישה מיכאילוביץ'. החגיגה החלה עם שער עצמי של אנדראה פולי בדקה החמישית וכעבור חמש דקות אדין דז'קו קיבל כדור עומק נהדר מלורנצו פלגריני, הטעה את השומר שלו וכבש את השער ה-111 שלו במדי רומא. החלוץ הבוסני השוותה בכך לאמדאו אמדיי במקום השלישי בטבלת כובשי כל הזמנים של המועדון. אחרי עוד חמש דקות, פלגריני מצא את הרשת בעצמו בקלילות, בריאן כריסטנטה עוד נתן תקווה לבולוניה עם שער עצמי מצחיק (24) אבל ז'ורדן ורטו (34) והנריך מחיטריאן שבישל לו (44) הצטרפו גם הם לחגיגה.

רוסלן מלינובסקי שחקן אטאלנטה. Emilio Andreoli, GettyImages
בנעליו של פאפו גומס. רוסלן מלינובסקי חוגג/GettyImages, Emilio Andreoli

אטאלנטה - פיורנטינה 0:3

אחרי העלייה השנייה ברציפות לשמינית גמר ליגת האלופות, אטאלנטה חזרה לנצח גם בליגה, כשברקע הדיווחים על עזיבה אפשרית של הקפטן פאפו גומס (נותר על הספסל ולא שותף) בגלל סכסוך עם המאמן ג'אן פיירו גאספריני. השוער הפולני ברטלומיי דרונגובסקי הציל את הוויולה, עד שהמגן השמאלי רובין גוזנס כבש מקרוב בדקה ה-44 אחרי הכנה של דובאן ספאטה. רוסלן מלינובסקי סובב כדור חופשי נהדר בדקה ה-55 והבלם רפאל טולוי נגח את השלישי בדקה ה-63. החזרה של צ'זארה פראנדלי עדיין לא משפיעה על פיורנטינה, שסופרת כבר שישה משחקים ללא ניצחון וקרובה מאוד לקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully