וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר סופגת אש אחרי ההדחה, קונטה תקף את המראיינת שלו: "תחשבי לפני שאת שואלת!"

הנראזורי מחוץ לשמינית גמר ליגת האלופות בפעם השלישית ברציפות, המאמן ענה בגסות למגישה, הנשואה לאקס אינטר לאונרדו, וראיינה אותו בסיום התיקו מול שחטאר. הנדאנוביץ': "אנחנו עדיין לא מוכנים לרמה הזו"

הופסק המשחק בין בשאקשהיר לבין פריס סן ז'רמן בגלל תקרית גזענית/רויטרס

אכזבה עצומה נרשמה בקרב שחקני ואנשי אינטר לאחר שהקבוצה נכשלה אמש (רביעי) להעפיל לשמינית גמר ליגת האלופות כשנפרדה ב-0:0 בביתה משחטאר דונייצק. זו השנה השלישית ברציפות שהנראזורי לא צולחים את שלב הבתים, כשבשנתיים הקודמות לפחות הצליחה הקבוצה לסיים במקום השלישי המוביל לליגה האירופית, בעוד השנה סיימה במקום האחרון בבית ונפרדה מאירופה כבר בדצמבר.

אנטוניו קונטה עמד כצפוי על המוקד, כשבתקשורת האיטלקית נשמעו קולות הקוראים לפיטוריו, ובריאיון לרשת הטלוויזיה סקיי איטליה בסיום המשחק הוא רק הוסיף שמן למדורה עם התפרצות חריגה לעברה של המגישה באולפן, אנה בילו, שראיינה אותו בסיום יחד עם פאביו קאפלו.

כשהמאמן נשאל על חוסר הנחישות ששחקניו הפגינו במשחק על כל הקופה הוא ענה: "אתם יכולים לחשוב ככה, אני מכבד את דעתכם אבל לא מסכים. אני חושב שנתנו את הכול, ועשינו את כל מה שהיה ניתן. אבל באופן מדהים בשני המשחקים מול שחטאר למרות ששלטנו לחלוטין, לא כבשנו אפילו שער בודד".

כשקאפלו ציין שלדעתו אינטר לא הפגינה תשוקה לנצח בכל מחיר קאפלו משך בכתפיו וענה "אין לי תגובה לזה". לאחר מכן בילו, שנשואה ללאונרדו, המנהל המקצועי של פריז סן ז'רמן ובעבר מאמן אינטר ומילאן, שאלה את קונטה איך ייתכן שהנראזורי סיימו ב-0:0 פעמיים מול שחטאר אחרי שהביסו אותם 0:5 בחצי גמר הליגה האירופית באוגוסט, והמאמן העצבני השיב בגסות: "שחטאר שינתה את הטקטיקה שלה כדי לנטרל אותנו. הם הובסו 5:0, ולכן הם שינו טקטיקה... תחשבי לפני שאת שואלת שאלות!".

עוד בוואלה! ספורט

ליגת האלופות: ריאל מדריד ניצחה את 0:2 מנשנגלדבאך - שתי הקבוצות עלו לשמינית הגמר

לכתבה המלאה
שחקן אינטר רומלו לוקאקו. רויטרס
עוד אכזבה אירופית. לוקאקו/רויטרס

שוער אינטר סמיר הנדאנוביץ' הודה שקבוצתו לא שייכת לרמה הגבוהה: "בסופו של דבר, אינטר עדיין לא מוכנה לליגת האלופות. הנקודות שצברנו מדברות בעד עצמן. ניצחנו רק משחק אחד מתוך שישה וזה לא מספיק כדי לעלות שלב ברמה הזו".

השוער ניסה להסביר מה לא עבד לקבוצתו בקמפיין: "זה היה בית מאוזן. אני חושב שנפלנו גם פה וגם במשחק החוץ באוקראינה. יכולנו לעשות תוצאות טובות יותר, אבל אין זמן לבכות על חלב שנשפך. אנחנו צריכים עכשיו להתרכז בזירה מקומית - בגביע האיטלקית ובליגה".

על המשחק עצמו אמר: "היינו חייבים להבקיע הערב, ולא עשינו את זה. למען האמת ציפיתי ששחטאר יתקפו יותר, כי גם הם היו צריכים ניצחון כדי לעלות אבל נראה שהם מרוצים מהמקום השלישי. אנחנו יודעים שהשארנו טעם רע בפה אחרי ההדחה, אבל נבכה על זה עכשיו ונחזור בפוקוס לקראת משחק הליגה הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully