וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: רפאלוב ואנטוורפן הפסידו לטוטנהאם ועלו מהמקום השני

עודכן לאחרונה: 11.12.2020 / 0:41

הישראלי הוחלף (46), ויניסיוס (57) ולו סלסו (71) קבעו 0:2 לתרנגולים. 90 דקות לדאבור ב-1:4 של הופנהיים על גנט, שער עצמי לאבו חנא. צפו בתקצירים

תקציר ה-0:2 של טוטנהאם על אנטוורפן/ספורט 1

תמונת העולות לשלב 32 האחרונות בליגה האירופית הושלמה הערב (חמישי) עם סיומו של שלב הבתים. ערן זהבי הפצוע ראה מהצד את פ.ס.וו איינדהובן מבטיחה את המקום הראשון בבית ה' בזכות 0:4 על אומוניה, מונס דאבור והופנהיים הביסו 1:4 את גנט, ליאור רפאלוב ואנטוורפן הפסידו 2:0 לטוטנהאם בקרב על פסגת בית י' ואליאל פרץ עשה היסטוריה עם וולפסברגר.

עלו מהמקום הראשון: רומא, ארסנל, באייר לברקוזן, ריינג'רס, פ.ס.וו איינדהובן, נאפולי, לסטר סיטי, מילאן, ויאריאל, טוטנהאם, דינמו זאגרב, הופנהיים.

עלו מהמקום השני: יאנג בויז ברן, מולדה, סלביה פראג, בנפיקה, גרנאדה, ריאל סוסיאדד, בראגה, ליל, מכבי תל אביב, אנטוורפן, וולפסברגר, הכוכב האדום בלגרד.

טיאגו רודריגס שחקן צסק"א סופיה. רויטרס
שערים ראשונים וניצחון בכורה לצסק"א סופיה בשלב הבתים. טיאגו רודריגס/רויטרס

בית א'

צסק"א סופיה - רומא 1:3

הג'אלורוסי הבטיחו את המקום הראשון כבר בשבוע שעבר, והפעם הופיעו בהרכב משני עוד יותר ואפשרו לבולגרים לחגוג שערים ראשונים בקמפיין וגם ניצחון בכורה. טיאגו רודריגס (5) ועלי סו (34 ו-55) חגגו מול שוויון זמני של תומאסו מילאנזה הצעיר (22).

יאנג בויז - קלוז' 1:2

אלופת רומניה כבר הריחה את שלב 32 האחרונות אחרי דחיקה של הקרואטי גבריאל דבליו בדקה ה-84, אבל יאנג בויז שהייתה צריכה רק תיקו איזנה עם פנדל של ז'אן פייר אנסמה בדקה הרביעית של תוספת הזמן לאחר הרחקתו של כריסטיאן בלגרדאן והשלימה מהפך עם שער של ג'אנלוקה גאודינו בדקה ה-96. קלוז' קיבלה אדום שני, יאנג בויז עם הרחקה אחת משלה.

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב עלתה לשלב 32 האחרונות בליגה האירופית

לכתבה המלאה

צפו בניצחונה של ארסנל

תקציר ה-2:4 של ארסנל על דאנדוק/ספורט 1

בית ב'

דאנדוק - ארסנל 4:2

התותחנים הם היחידים שסיימו את שלב הבתים עם מאזן מושלם. אדי אנקטייה פתח בדקה ה-12, מוחמד אלנני ירה לחיבורים בדקה ה-18 וחגג שער ראשון מאז דצמבר 2017 (כל השלושה שלו בארסנל היו באירופה) וגם הצעירים ג'ו ווילוק (67) ופולארין באלוגון (80) מצאו את הרשת. ג'ורדן פלורס (22) ושון הואייר (85) צימקו.

ראפיד וינה - מולדה 2:2

גם הפסד בתוצאה של 2:1 או 3:2 היה מספיק לנורבגים בווינה, והקפטן מגנוס וולף אייקרם מנע צרות עם שערים בדקות 12 ו-46. מרסל ריצמאייר (46) ומליח איברהימוגלו (90) רק השוו.

ליאון ביילי שחקן באייר לברקוזן. רויטרס
לברקוזן תפסה בקלות את המקום הראשון. ליאון ביילי/רויטרס

בית ג'

באייר לברקוזן - סלביה פראג 0:4

הגרמנים סיימו את שלב הבתים עם 21 שערים, מרחק שער בודד מהשיא שקבעה נאפולי ב-2015/16, והשתלטו על המקום הראשון. תיקו היה מספיק לסלביה פראג, אבל ליאון ביילי כיכב עם צמד במחצית הראשונה (8 ו-32) ולאחר מכן הצטרף גם המחליף מוסא דיאבי (59) שאף בישל בתוספת הזמן לקארים בלארבי.

עדן שמיר (משמאל) חוגג עם שחקני סטנדרד ליאז'. רויטרס
חגג עם החברים. עדן שמיר, משמאל/רויטרס

בית ד'

לך פוזנן - ריינג'רס 2:0

מוחמד עוואד שיחק 26 דקות כמחליף אצל המארחת, שסיימה עם שלוש נקודות ולא הצליחה להיות הראשונה שמנצחת את ריינג'רס העונה. בדקה ה-31 ריינג'רס עלתה ליתרון אחרי איבוד של הפולנים וטיל לחיבורים הקרובים של סדריק איטן השוויצרי. עוואד נכנס כמחליף בדקה ה-64, אלא ששבע דקות לאחר מכן הבלם קונור גולדסון נגח למשקוף ופנימה את השני של הסקוטים. סטיבן ג'רארד עלה מהמקום הראשון.

סטנדרד ליאז' - בנפיקה 2:2

עדן שמיר שיחק 59 דקות בהרכב של הקבוצה הבלגית, שהשיגה נקודה רביעית ונמנעה מהמקום האחרון. בנפיקה הייתה צריכה תוצאה טובה מזו של ריינג'רס, אבל נקלעה לפיגור אחרי נגיחה יפה של ניקולא רסקן. אברטון הברזילאי דאג להשוות עם נגיחה משלו בחלוף ארבע דקות, עבדול טפסובה החזיר את היתרון למארחת (60) דקה אחרי ששמיר הוחלף ופיצי איזן שוב בפנדל (67).

דונייל מאלן שחקן פ.ס.וו איינדהובן. רויטרס
האיש של פ.ס.וו. דוניאל מאלן/רויטרס

בית ה'

פ.ס.וו איינדהובן - אומוניה ניקוסיה 0:4

גם בלי ערן זהבי הפצוע, המארחת לא התקשתה מול היריבה מקפריסין והבטיחה את המקום הראשון בזכות התיקו של גרנאדה בסלוניקי. דוניאל מאלן כבש בדקה ה-36, דנזל דומפריס דייק מהנקודה הלבנה (63) ומנגד ג'ורדי גומס בעט פנדל החוצה (70) ויואל פירו חתם עם צמד בתוך תוספת הזמן.

פאוק סלוניקי - גרנאדה 0:0

אנשי ריאל סוסיאדד חוגגים את השער של וויליאן ז'וזה. רויטרס
העונה המרשימה של ריאל סוסיאדד נמשכת/רויטרס

בית ו'

נאפולי - ריאל סוסיאדד 1:1

חלוקת נקודות דרמטית באצטדיון דייגו מראדונה, כאשר הבשורות הטובות הגיעו מקרואטיה, שם אלקמאר הצליחה לבעוט בדלי מול יריבה שלה לא היה על מה לשחק. אוראל גרינפלד ניהל את המשחק ובדקה ה-35 ראה שער יפהפה של פיוטר ז'לינסקי הפולני, שהעלה את המארחת ליתרון עם טיל לחיבורים אחרי קרן שהורחקה לעברו. ריאל סוסיאדד לחצה ובסופו של דבר באה על שכרה בתוספת הזמן, עם שוויון של הברזילאי וויליאן ז'וזה.

רייקה - אלקמאר 1:2
לרייקה: לוקה מנאלו (52), איבן טומצ'אק (90+3). לאלקמאר: אוון ויינדאל (57), יספר קרלסון הורחק (80)

צפו בתיקו של נאפולי

תקציר ה-1:1 של נאפולי מול ריאל סוסיאדד/ספורט 1
ג'ואל אבו חנא שחקן זוריה לוגנסק לפני גילרמה שטין שחקן בראגה. רויטרס
ניסה להציל וכבש לשערו. ג'ואל אבו חנא/רויטרס

בית ז'

בראגה - זוריה לוגנסק 0:2

ג'ואל אבו חנא פתח בהרכב של הקבוצה האוקראינית ובדקה ה-61 ניסה להציל בעיטה של גאלנו שהייתה עושה דרכה פנימה וכבש בגלישה לשערו. אחרי השער העצמי בבכורה במדי נבחרת ישראל, עכשיו יש לו אחד גם בליגה האירופית. שניות אחרי שנכנסו יחד, יורי מדיירוס בישל לריקרדו הורטה שקבע 0:2 בדקה ה-68 ובראגה עלתה מהמקום השני. מקס גרצ'קין המשיך להיעדר בגלל פציעה.

לסטר סיטי - א.א.ק אתונה 0:2
ללסטר: ג'נגיז אונדר (12), הארווי בארנס (14)

שחקני לסטר סיטי חוגגים עם ג'נגיז אונדר (משמאל). רויטרס
שער בכורה במדי לסטר. ג'נגיז אונדר, משמאל/רויטרס

בית ח'

ספרטה פראג - מילאן 1:0

רוב הכוכבים נשארו בבית וצעירים כמו דניאל מאלדיני ולורנצו קולומבו פתחו בהרכב, ובכל זאת מילאן ידעה לעשות את העבודה בצ'כיה ולהעפיל לשלב הבא מהמקום הראשון בזכות ההפסד של ליל. הכישרון הנורבגי יינס פטר האוגה סיפק עוד מהלך אישי פנטסטי והכריע את המשחק בדקה ה-23. מחליפי ספרטה היו קרובים לשוויון, אבל אדום ישיר של דומיניק פלכאטי בדקה ה-77 מנע ממנה להשיג אפילו נקודה.

סלטיק - ליל 2:3

אלופת סקוטלנד נזכרה להופיע לשלב הבתים ורשמה ניצחון ראשון במשחק חסר חשיבות מבחינתה. ליל הפסידה לראשונה ועלתה מהמקום השני, כך שצפויה לה הגרלה קשה. ניר ביטון וחאתם עבד אלחמיד לא נכללו בסגל של סלטיק, שקיבלה שערים מכריסטופר ז'וליאן (22), קאלום מקגרגור (28 בפנדל) ודייויד טרנבול (75). ג'ונתן איקונה (24) וטים וואה (71) השוו פעמיים זמנית.

יינס פטר האוגה שחקן מילאן. רויטרס
מילאן סיימה ראשונה. יינס פטר האוגה/רויטרס

צפו בניצחונה של סלטיק

תקציר ה-2:3 של סלטיק על ליל/ספורט 1

בית ט'

המשחק בין ויאריאל לקרבאח נדחה בגלל מכת הקורונה אצל הקבוצה האזרית, שלא הצליחה לעמוד בדרישת אופ"א ולהציג את המספר המינימלי של שחקנים לקיום משחק (13 ושוער).

גארת' בייל שחקן טוטנהאם מול ליאור רפאלוב שחקן אנטוורפן. Julian Finney, GettyImages
שניהם עלו, הוולשי מהמקום ראשון. ליאור רפאלוב מול גארת' בייל/GettyImages, Julian Finney

בית י'

טוטנהאם - אנטוורפן 0:2

ליאור רפאלוב (45 דקות) וחבריו הסתפקו במקום השני אחרי הפסד בלונדון. הקשר הישראלי, שהכריע את המפגש הקודם בין הקבוצות, הוחלף בהפסקה אחרי שהשוער האיראני עלירזה ביירנבאנד הציל את אנטוורפן מול קרלוס ויניסיוס וג'יו לו סלסו. ביירנבאנד הוציא מהחיבורים גם כדור חופשי אדיר של גארת' בייל, אבל ויניסיוס היה על הריבאונד וכבש את השלישי שלו במפעל בדקה ה-57. הארי קיין נכנס כמחליף ובישל ללו סלסו שהבקיע עם הפאלש בשמאל בדקה ה-71.

לודוגורץ - לאסק לינץ 3:1
ללודוגורץ: אלביס מאנו (46). ללאסק: פיליפ ויזינגר (56), רנה רנר (61 בפנדל), מאדס מאדסן (66)

דיאן יובליץ' שחקן וולפסברגר כובש שער. רויטרס
השער שעשה היסטוריה עבור וולפסברגר. דיאן יובליץ'/רויטרס

בית י"א

וולפסברגר - פיינורד 0:1

אליאל פרץ (34 דקות) וחבריו עשו היסטוריה ולקחו את המועדון האוסטרי הצנוע בפעם הראשונה אי פעם לשלבי ההכרעה של מפעל אירופי. תיקו היה מספיק לוולפסברגר, אבל מתאוס טאפרנר ניצל טעות בהגנה בדקה ה-31 ובישל לדיאן יובליץ' שנגח מקרוב פנימה וגם התנגש בקורה בשער בלתי נשכח מבחינת המארחת.

דינמו זאגרב - צסק"א מוסקבה 1:3
לדינמו: יושקו גברדיול (28), מיסלב אורשיץ' (41), לירים קסטראטי (75). לצסק"א: כריסטיאן ביסטרוביץ' (76)

צפו בניצחונה של הופנהיים

תקציר ה-1:4 של הופנהיים על גנט/ספורט 1

בית י"ב

הופנהיים - גנט 1:4

מונס דאבור (90 דקות) חזר להרכב המארחת שסיימה את שלב הבתים עם 16 נקודות והפרש שערים 2:17, אבל נעצר במשקוף עם הקפצה יפה בדקה ה-68 ולא הצליח לכבוש שער חמישי העונה בשלב הבתים. מקסימיליאן באייר בן ה-18 נגח פנימה בדקה ה-21 והפך לכובש הכי צעיר של הופנהיים באירופה אחרי קרן של רוברט סקוב, שהרשית חמש דקות לאחר מכן. באייר השלים צמד עם בעיטה יפה מקצה הרחבה בדקה ה-49 ובישל לאנדריי קרמאריץ' שנזקק לשלוש דקות על המגרש לפני שכבש (64).

סלובן ליברץ - הכוכב האדום בלגרד 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully