וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארתור: "לרונאלדו אני אומר שהוא חולה, לא מתפלא שמסי רוצה לעזוב את ברצלונה"

הברזילאי, שעבר מברצלונה ליובנטוס, מספר איך זה לשחק לצד שני הכוכבים, ומסביר למה כריסטיאנו מדהים אותו: "ידעתי לפני כן על האימונים שלו אבל כשרואים את זה מקרוב זה מרשים"

הופסק המשחק בין בשאקשהיר לבין פריס סן ז'רמן בגלל תקרית גזענית/רויטרס

ארתור עזב את ברצלונה בקיץ ועבר ליובנטוס, במהלך שגרר לא מעט כותרות, אבל כעת הוא מאושר וטוב לו ביובה, שרק השבוע הביסה 0:3 את הקטלאנים בקאמפ נואו בליגת האלופות. בריאיון עמו הוא מסביר למה הוא לא מתגעגע לבארסה, ומה הסוד של כריסטיאנו רונאלדו, חברו ליובנטוס.

"למדנו את ברצלונה", הוא מספר על ה-0:3, "הצוות הראה לנו מה החולשות שלה, וידענו איך להתכונן אליה. היא תוקפת עם הרבה שחקנים ומשאירה שטחים מאחור, וידענו לנצל את זה. היינו חזקים יותר מבחינה מנטלית, יותר אינטנסיביים, במיוחד ב-30 הדקות הראשונות". על העזיבה: "היה יותר רעש משקיוויתי. התנהגו לא יפה? לא יודע. זה סובייקטיבי, אני בטוח שהם חושבים שהם היו בסדר".

ארתור הוא מהבודדים ששיחקו לצד מסי, רונאלדו ניימאר: "הדבר הראשון הוא הכישרון, וכולם יודעים שיש להם את זה, אבל מה שחשוב זה המנטליות. יש להם מנטליות ווינרית מדהימה. הם מציבים מטרה, מאמינים בה, ועושים הכול כדי שזה יקרה. הם כובשים פסגה, ורוצים עוד אחת. הם כבשו צמד, ורוצים את השלישי. ואז את הרביעי. הרמה שלהם והריכוז לא דועכים".

ארתור שחקן יובנטוס. רויטרס
לא מסתכל לאחור. ארתור/רויטרס
שחקן ברצלונה ליאונל מסי עם שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
הרבה מעבר לכישרון. מסי ורונאלדו/רויטרס

מה הפתיע אותך ברונאלדו? "צורת העבודה שלו. כמובן שידעתי על זה לפני כן, כי כולם דיברו על זה, ועולם הכדורגל הוא קטן וכולם יספרו לך על זה. אבל כשאתה רואה את זה מקרוב זה מרשים. יש ימים שבהם אנחנו חוזרים ב-2 בלילה כי שיחקנו מאוחר והוא הולך להתאמן. מי עושה דבר כזה? כריסטיאנו. אני מתבדח איתו ואמר לו שהוא חולה, אבל מה אפשר להגיד על מישהו שזכה כל כך הרבה פעמים בכדור הזהב?

"הוא טיפוס בן ז**ה. מאז שהגעתי, הוא רק עוזר לי, כי אנחנו מדברים אותה שפה. הוא קרוב אליי, תמיד מסייע בדברים שלא הבנתי, הוא אפילו אומר לי מה לאכול. הוא דואג לאחרים, מנסה לעזור לכולם, יש לי מזל גדל שהוא איתנו".

על פרשת מסי בברצלונה: "ליאו בברצלונה, עם זה שהוא הכוכב הכי גדול שלהם, שהוא היה שם מאז שהיה ילד, כל הקריירה, מה שהוא נתן.... אני לא מופתע מזה שהוא רוצה לעזוב, אני מופתע מחוסר הכבוד שהיה להם כלפיו. עכשיו זה כבר לא החלטה שלהם אם יילך או יישאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully