וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המועמד לנשיאות ברצלונה: "אם איבחר, מסי יישאר וניימאר יחזור"

ג'ורדי פארה הבטיח: "ליאו יחתום על חוזה חדש יממה לאחר הבחירות, אם נזכה". מיכאל צורק עשוי להצטרף, קומאן מאבד את אמון השחקנים?

תקציר: ליברפול - וולבס 0:4/ספורט 1

על רקע הכשלונות האחרונים וכשבאופק הבחירות לנשיאות, בברצלונה עוסקים בימים האחרונים באספקטים רבים של המועדון, ובראשם זה החשוב מכולם: עתידו של ליאונל מסי. המועמד לנשיאות ג'ורדי פארה הצהיר היום (חמישי) כי אם יזכה בבחירות שייערכו ב-24 בינואר, הפרעוש יחתום על חוזה חדש.

"אני עובד על זה", טען. "אם נזכה בבחירות בינואר, ליאו יחדש את החוזה שלו כבר ב-25 בחודש. ליאו חלק מהמועדון הזה, דמותו ודמותה של ברצלונה מאוחדים לנצח. הוא השחקן הגדול בהיסטוריה ואנחנו נצליח לדרבן אותו. הוא רוצה שימכרו לו חלום, הוא זקוק לזה, ואנחנו מסוגלים לעשות זאת. אני חושב שהוא יישאר כי נוכל להציע לו פרויקט מרתק. הוא רוצה להישאר בברצלונה, המשפחה שלו רוצה להישאר, זה מה שידוע לי, ואנחנו נצליח לגרום לזה לקרות".

על אפשרות הבאתו של ניימאר אמר המועמד לנשיאות: "כמובן שנחתים אותו, הוא שחקן שאפשר להשיג בזול יחסית, בהתחשב ברווח שהוא ייצר. כבר שוחחנו איתו".

מלבד המועמדים לחזק את סגל השחקנים, בספרד מדווחים היום גם על מועמד להצטרף לצוות המקצועי. על פי מספר כלי תקשורת, המנהל הספורטיבי של בורוסיה דורטמונד מיכאל צורק נמצא על הכוונת של יותר ממועמד אחד לנשיאות. "יש יותר ממועמד אחד שתומך בו", אמר העיתונאי הספרדי אוריול דומנק. צורק אחראי, בין היתר, להבאתו של ארלינג הולאנד לבורוסיה דורטמונד.

ליאונל מסי עם ניימאר ברצלונה. AP
החלום הרטוב של אוהדי ברצלונה. מסי וניימאר/AP

ומה לגבי הסגל הקיים? העיתונאי הספרדי לואיס קאנוט, שנחשב מקורב לרונאלד קומאן, סיפר היום כי המנג'ר ההולנדי לא מתרגש לאחר שורת התוצאות המאכזבות. "הוא אופטימי, הוא לא מאבד תקווה. רונאלד לא מבין את האכזבה של האנשים, כי מבחינתו הוא עבר שלב בליגת האלופות. הוא לא כועס על השחקנים".

בטור דעה שנכתב הבוקר ב"מונדו דפורטיבו", נטען כי "חלקים רבים מחדר ההלבשה מתקשים להבין את החלטות המאמן. הם לא מבינים מדוע הוא לא מנסה את שיטת 4-3-3 המוכרת להם, ולדעתם 4-2-3-1 גורמת לבעיות בהתקפה וחושפת הרבה חורים בהגנה. מספר שחקנים אף מאמינים שקומאן משתמש במסיבות העיתונאים שלו כדי לבקר שחקנים באופן פומבי. מה שברור הוא שאחראי פתיחה טובה, היחסים בין המאמן והשחקנים החלו להידרדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully