וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר טוען: "מעולם לא חשבתי לעזוב את פריז סן ז'רמן"

הכוכב התייחס לעתידו, אל חלאיפי: "הוא ואמבפה רוצים להישאר". טוכל על מחוות הפנדל של הברזילאי: "יש לו לב גדול מאוד"

תקציר: מילאן - סלטיק 2:4/ספורט 1

לאחר שכיכב עם שלושער ב-1:5 על בשאקשהיר אמש (רביעי), התפנה ניימאר לחרושת השמועות סביבו. הכוכב הברזילאי שחשף בשבוע שעבר את רצונו לשוב ולשתף פעולה הבהיר שאין בכוונתו לעזוב את פריז סן ז'רמן: "טוב לי כאן מאוד, אני שמח מאוד במועדון הזה עם האנשים הללו. הרעיון על עזיבה מעולם לא עבר בראשי. נצטרך לדון בחוזה שלי, אבל יש לנו מערכת יחסים טובה. נראה מה יקרה".

חוזהו של הכוכב בן ה-28 יסתיים בסוף העונה הבאה, ובאלופה הצרפתית יעשו הכל כדי לוודא את השארתו. ברצלונה אמנם קורצת, בפרט על רקע הבחירות החדשות לנשיאות, אולם בעלי פריז נאסר אל חלאיפי הבהיר: "כבר התחלנו לדון עם ניימאר וקיליאן אמבפה על חוזים חדשים. המגעים יישארו חשאיים, אבל אני מלא ביטחון. שניהם רוצים להישאר".

ניימאר יכול היה להבקיע אמש שערים נוספים, אך העדיף לוותר על בעיטת פנדל לטובת חברו הטוב אמבפה, ובכך עזר לו לקטוע רצף של תשעה משחקים ללא כיבוש באירופה. "זו היתה מחווה נהדרת", התמוגג המאמן תומאס טוכל. "הוא נתן לו את הכדור, אפילו שיכול היה להשלים שלושער. ניימאר בדרך כלל לא כובש שלושער באותו משחק, אבל הוא נתן לקיליאן לשבור את הרצף שלו. הלב שלו גדול מאוד, הוא תמיד חושב על חבריו לקבוצה והוא ידע כמה חשוב לקיליאן לכבוש".

בסופו של דבר, כאמור, הברזילאי הצליח להשלים שלושער. אמבפה, מצידו, סיים את ההתמודדות עם צמד.

בצד המפסיד, בבשאקשהיר המשיכו לעסוק בתקרית הגזענית שהביאה לפיצוץ המשחק ביום שלישי, ולדחייתו ליום רביעי. "פייר וובו היה מאוד, מאוד עצוב", אמר המאמן אוקאו בורוק על עוזרו, שעמד במרכז הסערה הגזענית. "תמכנו בו, אבל לא הוא זה שצריך היה להרגיש רע - אלא האדם שאמר את המילים הללו. הראינו לפייר שכולנו איתו. צריך להפסיק את זה ולחיות יחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully