וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ: "אני הייתי מאלה שטענו ש-VAR זה רעיון טוב, כעת אני לא בטוח"

הגרמני יצא נגד מערכת הווידאו: "זה לוקח יותר מדי זמן, שחקנים עומדים בקור 3-4 דקות". וגם: השיא של ליברפול והתשבוחות לסלאח

תקציר: ליברפול - וולבס 0:4/ספורט 1

ליברפול סיימה אמש (רביעי) ב-1:1 עם מיוטיולנד, במשחק חסר חשיבות עבורה לאחר שכבר הבטיחה את המקום הראשון בבית ד' ערב מחזור הנעילה בליגת האלופות. בסיום, התייחס יורגן קלופ בעיקר למערכת ה-VAR ש"כיכבה" בהתמודדות, ועצרה אותה מספר פעמים לזמן רב, לטענתו.

"זה פשוט לקח יותר מדי זמן", אמר. "אני אפילו לא יודע אם ההחלטות היו קשות או לא, אבל זה לקח 3-4 דקות, ועבור שחקנים שעומדים שם בקור זה קשה מאוד. אני נהגתי להיות אחד מהאנשים שטענו ש-VAR זה רעיון טוב, אבל כעת אני כבר לא כל כך בטוח אם הייתי אומר את זה שוב, למען האמת. עכשיו זה כאן וצריך להתמודד".

מאמן האלופה האנגלית ניצל את ההזדמנות כדי להעניק דקות גם לשחקנים צעירים, שלא נהגו לשחק בליגת האלופות העונה. הגיל הממוצע שעלה אמש לכר הדשא היה 24 ו-26 יום - הצעיר ביותר בתולדות המועדון במשחק ליגת אלופות. "זה נהדר כשאתה משחק לראשונה באלופות, אבל לאורך הקריירה כמות המשחקים היא שחשובה", אמר. "החבר'ה שלנו מוכשרים מאוד אבל יש להם עוד הרבה מה ללמוד. ניתן להם זמן. הפעם הם עזרו לנו כי יכולנו לתת מנוחה לשחקנים אחרים, וזה חשוב מאוד. זו הסיבה שהם כאן, והם עוד יעזרו לנו הרבה בעתיד".

כובש השער של המרסיסיידרס לא היה שחקן צעיר כי אם מוחמד סלאח, שמצא את הרשת בפעם ה-22 במסגרות אירופיות ובכך עבר את סטיבן ג'רארד שהחזיק בשיא עד אתמול. "זו תחושה נהדרת שמעוררת בי גאווה", אמר בסיום. "אני צריך להמשיך לכבוש ולהגדיל את הפער ביני ובין כל היתר".

קלופ הילל את הכוכב שלו ואמר: "שחקן יוצא דופן, פשוט יוצא דופן. הוא עוזר לקבוצה בצורה עצומה ומעריך את העזרה של יתר השחקנים. אם היה לנו רק את מוחמד, אפילו עם כמות השערים העצומה שלו, זה לא היה מספיק לבד. תודה לכל שגם האחרים מבקיעים לפעמים. זה מה שהופך אותנו לקבוצה מוצלחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully