וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר מיואש: "לעזוב? נמתין, נירגע ונקבל החלטות שקולות"

מאמן הפועל תל אביב רמז שישקול את עתידו אחרי ההפסד להפועל חיפה: "לא אקבל החלטות חמש דקות אחרי משחק. נדבר, נתייעץ ונראה מה יהיה". על משה סיני: "אולי הוא חטף את הצרור בשבילי. הסיפור הזה השפיע, יש בני אדם מאחורי הדברים האלה"

תקציר: בני סכנין - מכבי חיפה 3:0/ספורט 1

מאמן הפועל תל אביב, ניר קלינגר, נראה הערב (רביעי) מיואש אחרי ההפסד של הפועל תל אביב 2:0 להפועל חיפה במשחק השלמה מהמחזור השלישי. בריאיון אחרי המשחק הוא הודה: "לעזוב? לא מקבלים החלטות חמש דקות אחרי משחק. חושבים, מדברים, מתייעצים ונראה מה יהיה. אני מתנהל כמו מקצוען, אבל זה לא מצליח כרגע. בזה נגמר הסיפור כרגע. אם יהיה מה לעשות ולהחליט... נראה... זה לא עניין של אמונה. נמתין בסבלנות, נחשוב, נירגע ונעשה החלטות שקולות מה נכון".

זה היה המשחק החמישי ברציפות של הפועל תל אביב בלי לכבוש והיא קבורה עמוק מתחת לקו האדום. אם המצב הקשה בטבלה לא מספיק, הרי ששלשום משה סיני פוטר מתפקידו כנציג הבעלים.
"עברנו שבוע לא קל", אמר קלינגר, "בשבילי משה היה פרטנר מלא לאורך כל הדרך והיה לי כבוד לעבוד איתו. אולי הוא חטף את הצרור בשבילי. יש בני אדם מאחורי הדברים האלה, זה משפיע כנראה. אני חושב שיש אנרגיות מסביב לקבוצה וכשזה חודר פנימה, זה משפיע. יש לי הרבה מה להגיד, אבל כרגע עדיף לסתום את הפה ולהתבייש שאנחנו לא מצליחים להרים את עצמנו".

המאמן המשיך: "כשיש התרחשויות יומיים לפני המשחק זה משפיע. זה היה המשחק הכי גרוע שלנו, אנשים לא הצליחו להרים את עצמם. לפני שבוע דיברתי על ההתנהלות של משה ושלי ולא ידעתי שאחרי כמה ימים יקרה מה שקרה. זה עצוב לי מאוד, אבל אני מקצוען והכנתי את הקבוצה הכי טוב שאני יכול. לא צריך לרחם עליי, זה כדורגל, אבל זו בהחלט תקופה קשה. לקחתי קשה את הסיפור הזה, אבל מתוקף היותי מקצוען, אני על כוח האנרציה ומנסה".

מאמן הפועל תל אביב ניר קלינגר. לילך וייס רוזנברג
קלינגר/לילך וייס רוזנברג

שי אליאס אמר: "אני לא חושב שהפיטורים של משה סיני השפיעו, זה רק תירוץ - אנחנו מקצוענים וצריכים לבוא ולתת 100 אחוז בכל מקרה. זה השפיע. המחצית הראשונה שלנו הייתה טובה, שלטנו ולא הבקענו. אנחנו אשמים, מודעים למצב ועושים הכל כדי לתקן אותו. במשחקים הקודמים שלטנו במשחק ובקצב והגענו למצבים של שערים בטוחים. אולי יש משהו מנטלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully