וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוניס: "לא אכפת לי מה אומרים עליי", סיבאספור הגיעה עם 14 שחקנים בלבד

עודכן לאחרונה: 9.12.2020 / 17:11

מאמן מכבי תל אביב התייחס לדיבורים לגבי עתידו לפני הקרב מול סיבאספור על העלייה לשלב הבא (ה', 22:00, ספורט 1)

תקציר ה-2:3 של מ.ס. אשדוד על מכבי תל אביב/ספורט1

מכבי תל אביב תגיע מחר (חמישי) לרגע האמת של העונה האירופית שלה, כשתארח בבלומפילד את סיבאספור לקרב ראש בראש על העלייה לשלב 32 הגדולות של הליגה האירופית (22:00, ספורט 1). השחקנים של גאורגיוס דוניס, שסופג לא מעט אש בשבוע האחרון אחרי ההפסד באשדוד והמעידה מול קרבאח, יודעים שתיקו יספיק להם להעפיל, בעוד שהטורקים חייבים לנצח, אבל נאלצים להסתדר עם סגל חסר מאוד.

דוניס עדיין מתלבט באשר למערך , גם בשל ההערכה שיש לו כלפי שרן ייני. הקפטן חגג שלשום 34 ואחת הסיבות שדוניס שוקל לשחק עם שלישיית בלמים היא הנוכחות של ייני על המגרש. יחד עם זה עשוי המאמן להמשיך לשחק כמו באשדוד עם שני בלמים בלבד ואז איתן טיבי צפוי לפתוח לצד לואיס הרננדס. מאור קנדיל צפוי לחזור לעמדת המגן הימני אחרי שישב ביציע באשדוד ונח. אנריק סבוריט שהיה מורחק מול קרבאח לפני שבוע יחזור להרכב. בקרב השחקנים קיימת תחושה שלמרות ההפסד באשדוד, היווני ימשיך עם מרבית השחקנים הקבועים שלו בהרכב ולא יבצע זעזוע גדול מדי.

גאורגיוס דוניס מאמן מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
משחק על כל הקופה. גאורגיוס דוניס/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

גאורגיוס דוניס אמר במסיבת העיתונאים: "יש לנו רוח טובה בקבוצה ואנחנו מוכנים לתת הכול כדי לעלות לשלב הבא. אם אנחנו מנתחים וחושבים רק על התוצאה האחרונה כי הפסדנו לאשדוד, עשינו צעד גדול אחורה. אבל אם מסתכלים על משחקים אחרים, כמו נגד ויאריאל וקרבאח, הקבוצה שיחקה הרבה יותר טוב מבחינה התקפית, אבל במשחק האחרון עשינו הרבה טעויות הגנתיות. אנחנו צריכים להשיג תוצאות טובות יותר בליגה, אבל עכשיו אנחנו מתרכזים במשחק באירופה. לשחקנים יש ביטחון, הם שיחקו טוב מאוד במשחקים האחרונים, במיוחד מבחינה התקפית, אבל חשוב לנו להימנע מהטעויות ההגנתיות שעשינו בליגה. אנחנו עושים שינויים בהרכב בין אירופה לליגה, אנחנו צריכים לראות איזה שחקנים מוכנים כדי לפתוח עם ההרכב הכי טוב שאנחנו יכולים לפתוח איתו.

"לא אכפת לי מה שאומרים בתקשורת לגבי מועמד כזה או אחר. אני מרוצה מאוד פה וחושב רק איך להשיג תוצאות טובות יותר. אחרי המשחק מחר אנחנו חייבים להיות מרוכזים בליגה ולתקן דברים. לא מעניינות אותי השמועות. בכל פעם אני מנסה לבנות מערכת יחסים עם אמון עם השחקנים. כשאני עובר קבוצה, אני מנסה להתאים את עצמי למנטאליות של המועדון. אני חושב שאנחנו צריכים עוד זמן בשביל זה. אבל מערכת היחסים שלי עם הצוות והשחקנים טובה, אנחנו סומכים אחד על השני. הקבוצה ספגה עשרה שערים בכל העונה אשתקד, אבל באירופה ספגה שמונה שערים בארבעה משחקים, לפעמים קורים דברים מוזרים בכדורגל".

יונתן כהן: "זה משחק מהחשובים שהיו למועדון בשנים האחרונות, אלה הכנסות למועדון וחוויות לשחקנים מול קבוצות בכירות ושחקנים גדולים. אנחנו מרוכזים מאוד, באים לנצח כדי לעלות לשלב הבא. כל הפסד במכבי תל אביב הוא לא נעים כי אנחנו באים לנצח בכל משחק ושום הפסד לא מתקבל אז היינו מבואסים מאוד אחרי אשדוד. כבר שכחנו מההפסד ואנחנו חושבים על המשחק מחר. המשחק מול סיבאספור קשה מאוד, גם בטורקיה היה משחק קשה ובסוף ניצחנו. זה משחק ראש בראש על העלייה. תיקו יספיק לנו, אבל אנחנו באים לנצח ונעשה את זה בעזרת השם".

שחקן סיבאספור לארי קאיודה. רויטרס
קאיודה בספק ולטורקים בקושי יש שחקנים לסגל/רויטרס

מאמן סיבאספור ריזה צ'לימבאי נשאר בטורקיה בגלל קורונה ועוזרו, שיעמוד על הקווים, הודיע כי לקבוצה יש רק 14 שחקנים בסגל למשחק. עם זאת, הטורקים לא רצו לפרט מי השחקנים שיחסרו ורק ענו שלארי קאיודה ישחק. שניים שבטוח ייעדרו הם המגן השמאלי אוגור צ'יפטצ'י והקיצוני יאסין אוזטקין. בנוסף, חורחה פליקס וסרגיי ריבאלקה פצועים ולארי קאיודה אמנם הגיע עם חבריו, אבל הוא בספק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully