וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: פנרבחצ'ה הושפלה עם תבוסה 89:63 אצל אלבה ברלין

דה קולו חזר חלוד (3 נק' ו-4 איבודים) אצל הטורקים, שפיגרו כבר ב-30 הפרש בגרמניה. ריאל מדריד ניצחה את זניט, ניצחונות דרמטיים לוולנסיה מול אפס ולאולימפיאקוס מול הכוכב

תקציר: סן פאבלו בורגוס - ריאל מדריד 74:60/ספורט 1

המחזור ה-13 ביורוליג יצא לדרך הערב (חמישי) עם ארבעה משחקים, בנוסף למפגש של מכבי תל אביב עם באסקוניה: אולימפיאקוס ניצחה 79:81 את הכוכב האדום. פנרבחצ'ה הושפלה עם 89:63 אצל אלבה ברלין. אנאדולו אפס הפסידה 76:74 בוולנסיה וריאל מדריד ניצחה את זניט 72:79.

שחקנה של אולימפיאקוס גיורגיוס פרינטזיס. GettyImages
יצא ווינר גדול. פרינטזיס/GettyImages

הכוכב האדום בלגרד - אולימפיאקוס 81:79

האדומים מפיראוס הרשימו במשחק ההשלמה בו ניצחו את ברצלונה, ובכך קטעו רצף של שני הפסדי יורוליג. אולימפיאקוס הפסידה לסרבים בשני המפגשים האחרונים בין הקבוצות, אך הפעם התעלתה בסיום מותחן והנחילה לסרבים הפסד רביעי ברציפות. המשחק הזה היה כבר בידיים של אולימפיאקוס, שהובילה 61:70 באמצע הרבע המכריע. אלא שהיוונים נתקעו לגמרי בשלב הזה והכוכב קיזזה את ההפרש עם סלים של וולדן ולויד, כאשר נקודות מהקו של ג'וני אובריאנט קבעו 76:78 למארחת כשנותרה דקה וחצי לסיום. ז'אן צ'ארלס ליביו החטיא שוב, אבל הכוכב איבדה כדור ופרינטזיס השווה לאחר פסק הזמן. קורי וולדן החטיא שלשה ו-8 שניות לסיום ספאנוליס סחט עבירה אך קלע רק אחת מהקו שקבעה 78:79 ליוונים.

האורחת עשתה עבירה משום מה על אובריאנט ושלחה אותו לקו, אבל אקס מכבי תל אביב החטיא את הזריקה השנייה. הולכים להארכה? לא אצל פרינטזיס, שקלע סל 2 שניות לסיום וקבע 79:81 דרמטי. פרינטזיס הוביל את המנצחים עם 16 נקודות, סלוקאס היה מצוין עם 12 ו-7 אסיסטים וספאנוליס הוסיף 14, אבל גם 5 איבודים. ג'וני אובריאנט הוביל את המארחת עם 16, אבל החטיא זריקות קריטיות מהקו. ג'ורדן לויד וקורי וולדן תרמו 13 שלא הספיקו.

אלבה ברלין - פנרבחצ'ה 63:89

נאנדו דה קולו, שהחמיץ את המשחקים האחרונים בשל פציעה, שב לסגל של פנרבחצ'ה שקטעה את רצף ההפסדים שלה במחזור הקודם, אך הערב ספגה את אחד ההפסדים המשפילים בתולדותיה מול אחת הקבוצות החלשות במפעל. אלבה הסתערה על פנר למן הפתיחה והובילה כבר ב-30 הפרש מול הקבוצת חסרת האונים של קוקושוב, שסיימה את המשחק הזה עם 20 איבודים וקלעה ב-27 אחוז מחוץ לקשת (6 מ-22). נילס גיפי (13) הוביל חמישה שחקנים בספרות כפולות אצל המארחת. טאריק ביברוביץ' האלמוני (13) היה היחיד שהגיע לדאבל פיגרס אצל פנר. דה קולו היה לגמרי מחוץ לקצב וסיים את המשחק עם 2 נקודות (0 מ-3 מחוץ לקשת) ו-4 איבודים. פנר תקועה על חמישה ניצחונות בלבד העונה ומתרחקת מאוד מהפלייאוף. אלבה לפתע עם ניצחון רביעי בחמישה משחקים.

עוד בוואלה!

ספרופולוס: "אחרי המסע הזה הלו"ז הקשה שלנו מסתיים", זוסמן: "מתחילים להתחבר"

לכתבה המלאה
שחקן פנרבחצ'ה נאנדו דה קולו. האתר הרשמי של פנרבחצ'ה, אתר רשמי
החזרה שלו ממש לא עזרה לפנרבחצ'ה. דה קולו/אתר רשמי, האתר הרשמי של פנרבחצ'ה

ולנסיה - אנאדולו אפס 74:76

האורחת התאוששה מהתבוסה לבאסקוניה כשצלחה משחק השלמה לא פשוט מול וילרבאן, אך נחלה הפסד כואב מאוד לוולנסיה, שכמו מול מכבי תל אביב השיגה ניצחון דרמטי במיוחד באולמה. דריק וויליאמס כבר קבע 70:74 למארחת כשנותרו 57 שניות לסיום, אבל מיצ'יץ' הנפלא החזיר שלשה ולארקין קבע שוויון 74 עם אחת משתיים מהקו. ולנסיה יצאה להתקפה קריטית כשנותרו 13 שניות לסיום וקלמן פרפליץ' קבר את סל הניצחון ממש לפני הבאזר. מייק טובי בלט מעל כולם במשחק הזה עם 21 נקודות ו-8 ריבאונדים. דריק וויליאמס הוסיף 14 וסאם ואן רוסום חילק 6 אסיסטים. ואסילייה מיצ'יץ' וג'יימס אנדרסון תרמו 16 לאפס, אבל לארקין נעצר על 13 (6 אסיסטים) ולא הצליח להושיע הפעם.

ריאל מדריד - זניט 72:79

המפגש בין שתיים מהקבוצות החמות ביבשת עמד בסימן הבלאנקוס, שהמשיכו את הכושר הנהדר שלהם וניצחו בתוצאה די משקרת אחרי שהובילו כבר ב-20 הפרש ברבע השלישי. אחרי שני משחקים מעולים, סרחיו יוי נתקע על 6 נקודות, אבל אלברטו אבאלדה הפציץ 16,אנתוני רנדולף הוסיף 12 וטבארס הענק תרם11, 13 ריבאונדים ו-3 חסימות. אוסטין הולינס תרם 15 לזניט, שנעצרה בגלל רבע שלישי רע מאוד שהסתיים ב-11:23 לבלאנקוס שמוכיחים שאפשר להסתדר גם בלי קמפאצו וג'יי סי קארול, שעדיין לא החלים מהפציעה שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully