וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל בעיה בשדה התעופה: מכבי תל אביב ביצעה נחיתת ביניים בברצלונה

עודכן לאחרונה: 9.12.2020 / 23:26

הצהובים היו אמורים לטוס ישירות לוויטוריה, אבל הייתה בעיה בשדה התעופה והם נאלצו לעצור בדרך ולנחות באיחור משמעותי

כוכב מכבי תל אביב עומרי כספי מספר על החזרה שלו למגרשים אחרי שנה/מכבי תל אביב

עונת היורוליג של מכבי תל אביב תימשך מחר (חמישי, 22:00, ספורט 5) כשהצהובים יתארחו בבואסה ארינה שבויטוריה אצל באסקוניה. אלופת ישראל מגיעה למשחק במאזן של ארבעה ניצחונות ושמונה הפסדים, בעוד יריבתה שיחקה משחק אחד פחות אך כבר רשמה שישה ניצחונות מול חמישה הפסדים. מכבי תל אביב ניצחה העונה פעם אחת בלבד מחוץ ליד אליהו מתוך שישה משחקים, כשיריבתה מנצחת ארבעה משחקי בית מתוך שבעה.

המסע של הצהובים לוויטוריה קיבל טוויסט מפתיע בשעות אחר הצהריים. הקבוצה הייתה אמורה לטוס ישירות לעיר בצפון ספרד עם המטוס החכור של ישראייר, אך נחתה דווקא בברצלונה. אחרי שהתבהרו הדברים, קיבל המטוס אישור להמריא לוויטוריה ומכבי תל אביב תנחת בעיר באיחור משמעותי, אך לפי אנשי הקבוצה הדבר לא אמור להפריע ללוח הזמנים. הסיבה לנחיתה של מכבי תל אביב בברצלונה - בעיה בשדה התעופה בוויטוריה. כשהקבוצה קיבלה אישור להמריא, החלה את דרכה לעיר.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. דני מרון
"באסקוניה קבוצה ביתית מאוד". יאניס ספרופולוס/דני מרון

אחרי שני משחקי ליגה בשבת ובשני במכבי תל אביב ערכו היום בצהריים את האימון המסכם בישראל לפני היציאה לספרד בשעות הצהריים בטיסה ישירה ופרטית. בקבוצה הודו אחרי הניצחון על עירוני נס ציונה ביום שני כי לא פשוט להתרכז במשחקי הליגה בשעה שהפוקוס על עונת היורוליג שהחלה בצורה לא טובה, וכי השחקנים מאוד ממוקדים בנסיונות להפוך את הקערה על פיה בזירה האירופית.

יאניס ספרופולוס אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "באסקוניה קבוצה ביתית מאוד, שמשחקת הגנה טובה, מהירה מאוד במגרש הפתוח, עם קלעים טובים. יש להם כמה שחקנים מאוד יצירתיים, אנחנו צריכים להיות מרוכזים כדי לשחק הגנה טובה, לעצור את הארגון שלהם, לקרוא את ההגנה שלהם ולתקוף את החלקים החלשים שלהם. נצטרך אנרגיה נהדרת וריכוז טוב. אנחנו לא יודעים אם וילדוזה ישחק, אנחנו מצפים שהוא כן ישחק, פיירייה הנרי התגבר על פציעה והוא בכושר נהדר, הוא חם וצריך להיות מרוכזים לגביו".

"אני לא מתעסק בביקורת שאני והקבוצה מקבלים", הוסיף המאמן היווני. "יש לי הרבה ביטחון בקבוצה, אני מאמין שאנחנו יכולים להצליח. אני מתרכז רק במשחק הקרוב, אבל יש לנו שלושה משחקי חוץ ברציפות, ואחרי המשחקים הללו, לוח המשחקים הקשה שלנו מסתיים. לא הכול יהיה קל. המשחק הקודם בבאסקוניה הוא היסטוריה. היה לנו משחק דומה נגד ז'לגיריס השנה, כל שנה היא שונה. הדבר החשוב זה להתמקד בטקטיקה, לא משנה איך המשחק של השנה שעברה הסתיים".

יובל זוסמן הוסיף: "המאזן שלנו לא נראה הכי טוב כרגע, אבל כולם מתחילים להתחבר והקבוצה מתחילה להראות טוב יותר, וזה הזמן להיראות טוב יותר והמאזן יראה שונה". על החזרה ההדרגתית שלו מהפציעה הארוכה אמר: "לגוף יש את הזמן שלו, לפעמים צריך להזהר מהרצון. היה לי קשה מאוד לראות מהצד, בלי היכולת לעזור על המגרש. ניסיתי לדבר באימונים אבל זה לא אותו דבר".

בצד המקצועי יעמוד לרשות ספרופולוס סגל מלא, כשסקוטי ווילבקין, אלייז'ה בריאנט ואותלו האנטר, ששיחקו בשני משחקי היורוליג האחרונים כ-30 דקות למשחק, נחו במשחק הליגה האחרון ויהיו רעננים יותר להתמודדות החשובה.

במכבי תל אביב מקווים לשני אלמנטים חשובים שיתחברו במשחק - הראשון הוא יכולת טובה יותר של טיילר דורסי ואנטה ז'יז'יץ' שרשמו לאחרונה משחקים חלשים ובניצחון בנס ציונה נראו יותר טוב, והשני הוא ערב קליעה טוב מחוץ לקשת. מלבד המשחק הביתי נגד אלבה ברלין, הצהובים קלעו ב-50 אחוזים מחוץ לקשת השלוש בניצחונות, כשבמשחק נגד אלבה הספיק 28 אחוזים בלבד.

עוד בוואלה!

אנטה ז'יז'יץ': "בשלב מסוים ניראה כמו שאנחנו אמורים להיראות"

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב טיילר דורסי. דני מרון
מצפים לעוד שיפור. טיילר דורסי/דני מרון

באסקוניה מגיעה למשחק אחרי רצף של ארבעה ניצחונות רצופים ביורוליג שהקפיצו אותם לעמדת פלייאוף אחרי פתיחת עונה לא טובה. הקבוצה של דושקו איבנוביץ' מאוד מאוזנת ומציגה לא פחות מארבעה שחקנים שקולעים 11 ונקודות ומעלה בממוצע. הקלע המוביל הוא אלק פיטרס עם 12.9 נקודות למשחק, אחריו נמצא רוקאס גיידריטיס הליטאי עם 12.5 נקודות, לוקה וילדוזה תורם 12.1 נקודות לערב ופיירייה הנרי, אקס הפועל אילת רושם 11.3 נקודות ו-6.9 אסיסטים למשחק. שחקנים מובילים נוספים ברוטציה הבאסקית הם אקילה פולונארה האיטלקי, זוראן דראגיץ' הסלובני והסנטר טונייה ג'קירי.

מכבי תל אביב פירקה את באסקוניה במשחק האחרון ביניהן בויטוריה עם ניצחון 83:113, בערב ששבר שיאים, אלא שהמשחקים ההוא לא בדיוק מייצג. לפניו ניצחה ויטוריה את הצהובים בארבעה משחקי בית רצופים, ובשישה משמונת המפגשים האחרונים בין המועדונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully