וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטה ז'יז'יץ': "בשלב מסוים ניראה כמו שאנחנו אמורים להיראות"

8.12.2020 / 7:48

מכבי תל אביב גברה על נס ציונה למרות מחצית שנייה התקפית חלשה במימדים היסטוריים: "ברור שיש בעיות של ביטחון וקצב". הסנטר פרגן לבנדר: "הוא שחקן מוכשר, אנחנו עוזרים אחד לשני"

דני אבדיה ביום האימונים השני כשחקן הוויזארדס/הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

מכבי תל אביב חזרה אמש (שני) למסלול הניצחונות בליגת העל בזכות 58:65 על עירוני נס ציונה. הצהובים, שהגיעו למשחק יומיים אחרי ההפסד להפועל חולון וללא סקוטי ווילבקין, אותלו האנטר ואלייז'ה בריאנט, השחקנים המובילים שלה בתקופה האחרונה שקיבלו מנוחה, קיבלו משחק טוב מאוד מדראגן בנדר שקלע 19 נקודות והוסיף 11 ריבאונדים. גם טיילר דורסי הציג יכולת טובה עם 16 נקודות.

המחצית הראשונה הייתה טובה מאוד עבור החבורה של יאניס ספרופולוס שהוליכה כבר ב-20 הפרש וירדה אחרי 20 דקות ביתרון 25:42, אלא שאחרי 4 דקות ברבע השלישי היא נעצרה וממצב של 30:49 ראתה את יריבתה רצה 0:17 וחוזרת למשחק. נס ציונה אף הצליחה להפוך את ההתמודדות, עלתה ליתרון נקודה, אך מכבי תל אביב הצליחה לסגור את המשחק ברגעי ההכרעה עם ריצת 0:8.

הצהובים קלעו 23 נקודות במחצית השנייה, כשרק פעמיים ב-20 השנים האחרונות קלעו פחות במחצית. הפעם הראשונה הייתה בתבוסה ההיסטורית להפועל תל אביב בעונת 2003/4, ובפעם השנייה בתבוסה היסטורית אחרת, למכבי חיפה בעונת 2015/16. 9 נקודות קלעו השחקנים של ספרופולוס ברבע השלישי, כשבעבר קלעו רק בשישה משחקים פחות, מתוכם הפסידו חמישה.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. אודי ציטיאט, אודי ציטיאט
ידע להתאושש אחרי ההפסד. ספרופולוס/אודי ציטיאט, אודי ציטיאט

"הדבר הכי חשוב מהמשחק הזה היה לנצח ולעבור אותו בלי פציעות", אמרו במועדון בסיום, "קיבלנו משחק טוב מבנדר ודורסי וגם ז'יז'יץ' נראה יותר טוב. ברור שיש לנו עדיין קצת בעיות של ביטחון וקצב, אבל כמה ניצחונות פחות יפים ונחזור לדרך הטובה".

אגב ז'יז'יץ', גם לו היה ערב יותר טוב עם 12 נקודות ו-9 ריבאונדים שהגיעו בתום תקופה חלשה שלו. "אני מרגיש טוב יותר, בכדורסל לפעמים יש תקופות שאתה לא תקלע את כל הזריקות ותפספס את הריבאונדים, זה קורה. הדבר הכי חשוב זה להבין מה לא עובד כמה שיותר מהר, אני חושב שעשיתי עבודה טובה אחרי המשחק נגד חולון", סיכם הסנטר הקרואטי והוסיף על יכולתו של חברו בנדר, "דראגן הוא שחקן מוכשר, אנחנו עוזרים אחד לשני, גם בהגנה, פתחנו את המשחק אגרסיבי וסגרנו את הצבע. הוא מוסר טוב, הוא הכניס לי כדורים כמו שאני צריך".

שחקן מכבי תל אביב דרגאן בנדר. אודי ציטיאט, אודי ציטיאט
זכה למחמאות. בנדר/אודי ציטיאט, אודי ציטיאט

ספרופולוס סיפר כי ז'יז'יץ' ובנדר לא רגילים לכך שבכל משחק קופצים עליהם לפעמים שניים ושלושה שחקנים. הקרואטי נשאל על כך ועל העובדה שלא תמיד הוא מקבל את השריקות בסיטואציות הללו.

"אני לא רוצה לדבר על השופטים, הם עושים את העבודה שלהם. לפעמים יש ארבעה שחקנים עליי והם משחקים אגרסיבי והם מחליטים שזה לא עבירה, זה לגיטימי. זה שונה מה-NBA, אבל אנחנו נבין את זה. אני חושב שאנחנו עושים עבודה די טובה".

על התקופה הנוכחית של הקבוצה אמר ז'יז'יץ': "אנחנו בכיוון הנכון, אנחנו שמים את ההפסדים מאחורינו, לפעמים יש לנו חוסר מזל בסיום וזה קורה, אבל הדבר החשוב זה להמשיך להילחם ולתמוך אחד בשני. אנחנו משחקים טוב יותר בכל משחק, בשלב מסוים ניראה כמו שאנחנו אומרים להראות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully