וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סי ג'יי האריס: "מקסים דה זאו ענק, כאילו הוא איתנו כבר חודשיים"

6.12.2020 / 8:45

הפועל חולון חזרה לנצח את מכבי תל אביב אחרי כמעט שנתיים, דווקא לאחר שהותירה את טיירוס מגי מחוץ לסגל. האריס, שהפגיז 26 נקודות, החמיא לשחקן הפנים הבלגי

דני אבדיה מנצח את סקוט ברוקס בהתערבות/מתוך הטוויטר של וושינגטון

עיקרי הדברים

  • ניצחון ראשון על מכבי תל אביב אחרי 21 חודשים
  • ההימור שבצד הוויתור על טיירוס מגי השתלם
  • דה זאו בתפקיד הג'וקר מול האנטר וז'יז'יץ'
  • ה-MVP מתמוגג: סי ג'יי האריס מסכם את המשחק
שחקן מכבי תל אביב סנדי כהן מול שחקן הפועל חולון מקס דה זאו. דני מרון
ענק. דה זאו בפעולה/דני מרון

"הרמה באימונים שלנו מצחיקה, וזה לא מקרי שהקבוצה נראית ככה. יש בלאגן, ובכל פעם ההרכבים משתנים. חסרים לנו כלים משמעותיים. אני מאמין בקבוצה, ורק רוצה שהשבוע ייגמר ונוכל לחזור להתאמן כמו שצריך כשזה יקרה, אז גם נשוב לנצח". במילים הקשות האלה יצא מאמן הפועל חולון, סטפנוס דדאס, לפגרת הנבחרות לפני שבועיים. ואמש (שבת), כשקבוצתו חזרה לשחק בסגל כמעט מלא אחרי שבועיים של אימונים מאומצים, ניתן היה להבין למה התכוון.

שחקן הפועל חולון גיא פניני עם פרדריק בורדיון. דני מרון
ניצחון ראשון העונה בליגה. פניני ובורדיון מרוצים/דני מרון

דקה ו-46 שניות - זהו פרק הזמן המועט שבו חולון פיגרה במשחק הביתי מול מכבי תל אביב, והיא רשמה סוף סוף את ניצחונה הראשון העונה בליגת העל, 76:79. לראשונה זה שנה ותשעה חודשים, ואחרי ארבעה הפסדים רצופים, הסגולים גברו על האלופה. בעוד 20 ימים ייפגשו הקבוצות שוב, והפעם בגמר גביע ווינר הדחוי.

דדאס ויתר מראש על 17.7 הנקודות, 100 אחוזי העונשין ו-2.7 האסיסטים של הרכז טיירוס מגי, בניסיון למזער את הנזקים באזור הצבע; חולון, שהקו הקדמי שלה דליל מלכתחילה, התייצבה בכוננות ספיגה ללא ריצ'רד האוול, ורק הותרתו של מגי בחוץ איפשרה לה להכניס לסגל את מקסים דה זאו. ההחלטה הזו התבררה כיצירתית ומוצדקת.

דה זאו קלע 15 נקודות ב-31 דקות, בעוד הסנטרים בכחול מחברים 16 יחד (אותלו האנטר 12, אנטה ז'יז'יץ' 4), חולון הגיעה לשוויון 32:32 במאבק הריבאונדים, וקיבלה 22 נקודות מהזדמנות שנייה.

שחקן הפועל חולון סי. ג'יי. האריס מול שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין. דני מרון
כיכב בהתקפה. האריס/דני מרון

וכך, כשסי ג'יי האריס מפציץ בהתקפה (26 נקודות, לעומת 9.3 בשלושת משחקי הליגה הקודמים), בעוד פרדי בורדיון (4 חטיפות) וכריס ג'ונסון (13 נקודות, 5 ריבאונדים ו-3 חטיפות) מספקים את המעטפת ההגנתית, קיבל דדאס את האיזון שכל כך חסר לו לפני הפגרה.

"התקשינו בליגה עד עכשיו, אבל אנחנו מתאמנים חזק מאוד לאחרונה, ונחמד מאוד לראות את העבודה מתורגמת לניצחון", סיכם האריס. "הניצחונות בשבוע שעבר [בגביע המדינה ובליגה הבלקנית] עזרו לנו מאוד, ואנחנו חוזרים לאט לאט לכושר שאנחנו היינו בתחילת העונה".

הגארד החמיא לדה זאו: "מקסים היה ענק. הוא מרווח את המגרש, יודע מתי לזרוק ומתי למסור. הוא מבין כדורסל, וזה כאילו הוא איתנו כבר חודשיים. לא קל להשתלב בקבוצה שרצה תוך כדי העונה. כשאני עשיתי זאת בעבר, לקח לי הרבה יותר משבוע כדי להיכנס לעניינים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully