וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוזמה בארגנטינה: תמונתו של מראדונה תוטבע על שטר של כסף

סנטור ארגנטינאי הגיש הצעה שתמונתו של האייקון תודפס על שטר של 1,000 פסו כשברקע הגול שלו מול אנגליה: "תיירים ייטיילו איתו"

אוהדים חולפים על פני ארונו של דייגו מראדונה/רויטרס

האם דייגו מראדונה עומד לזכות במחווה ששמורה רק לגדולים באמת? נורמה דוראנגו, סנטור בממשלת ארגנטינה הציע להטביע את תמונתו של הכוכב המנוח על שטר כסף של 1,000 פסו. לפי ההצעה שלו, השטר יכיל את תמונתו של מראדונה כשברקע תמונה של אחד מהגולים הכי מפורסמים שלו, השער השני ברבע גמר מונדיאל 86 נגד אנגליה. הסנטור הציע גם להדפיס את תמונתו של מראדונה על בולים.

דייגו מראדונה - בקרוב על שטרות בארגנטינה?. צילום מסך, צילום מסך
בקרוב תמונה של מראדונה על שטר כסף?/צילום מסך, צילום מסך

"הרעיון הוא לא רק להנציח את הסמל הכי חשוב שלנו, אלא גם לחשוב על ההיבט האקונומי", הסביר דוראנגו, "אנחנו מרגישים שכשתיירים באים לכאן, אנחנו רוצים לקחת את 'מראדונה' איתם לטיול". דוראנגו הוסיף שההחלטה הסופית האם לבצע את המהלך הזה, תתקבל בתחילת השנה הבאה.

כזכור, מראדונה מת מדום לב בגיל 60 בחודש שעבר. מספר שבועות לפני כן הוא עבר בהצלחה ניתוח להוצאת קריש דם בראשו, אך הוא קרס בביתו שבטיגרה. מראדונה הבקיע 34 שערים ב-91 הופעות במדי ארגנטינה וייצג אותם בארבעה מונדיאלים, כולל זכייה בלתי נשכחת במונדיאל 1986. מראדונה לקח חלק גם במונדיאל ב-90 וגם כבש, אך הושעה כבר בשלב הבתים על שימוש בסמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully