וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותו של דייגו מראדונה: האחות בביתו טוענת שיש לה "עדויות מסעירות" על המתחולל בחדרו

לפי אחת האחיות, התחולל מאבק בינה לבין משפחתו של מראדונה על מינוני התרופות שקיבל, שגרמו למותו. וגם: מאבקי הירושה נמשכים, וכוללים 5 נשים ו-11 ילדים

מהומות בתורים שבהם אנשים מחכים כדי לחלוף על פני ארונו של דייגו מראדונה/רויטרס

נמשכות הטענות להזנחה של דייגו מראדונה לפני מותו. בארגנטינה מחכים לתוצאות הנתיחה שלאחר המוות של גופתו של כדורגלן העבר, כשברקע החקירה על נסיבות מותו. אתמול (שלישי) דווח בארגנטינה שלפני מותו מצבו הפיזי של מראדונה היה רע מאוד, ושלמעשה הוא היה חייב להיות תחת השגחה של טיפול נמרץ ולא להשתחרר לביתו, ושהאחיות ששהו בביתו לא עשו מספיק כדי לעזור לו. כזכור, האייקון של נאפולי ונבחרת ארגנטינה מת שבועות ספורים אחרי שעזב את בית החולים בעקבות הניתוח שעבר בראשו להוצאת קריש דם.

עורך הדין של אחת האחיות שהיו האחראיות בבית של מראדונה מספר שלטענתה הייתה הזנחה. "זו תמונה מטרידה", נכתב ב"אולה" על הדיווחים מהבית, "בכל בית אחר, מראדונה לא היה מת. אפשר להגיד שפשוט נתנו לו למות". לדבריו, האחות מחזיקה בעדויות ושיחות ווטסאפ "שיחשפו מה באמת קרה". עוד נטען שהאחות "נזרקה" מהבית, ושמרו אותה קרוב רק למקרה חירום. לדבריו, היא ניסתה למנוע ממנו לקבל תרופות, אבל האחיינים שלו אסרו זאת כי הוא היה מכור אליהן. על פי החשד, התרופות הרבות שקיבל פגעו בקצב הלב שלו וגרמו למותו.

אוהדים מתאבלים על דייגו מראדונה. GettyImages
"בכל בית אחר הוא לא היה מת". אוהדים מתאבלים על דייגו מראדונה/GettyImages

כמו כן, על פי הדיווחים החלו כבר קרבות הירושה (שעל פי אחת ההערכות, כוללת 50 מיליון דולר), שכרגע נראה שכוללים חמש נשים ו-11 ילדים. אחרי מותו כבר הוגשה דרישה לבדיקת אבהות על ידי אשה אחת. למראדונה יש רשמית חמישה ילדים מתקופות שונות, אבל לפחות עוד 6 מקבלים הכרה בעובדה שהכוכב הגדול היה אבא שלהם. שלושה מהם מהתקופה שלו בקובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully