וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה נרגשת: גיבורי הנבחרת מ-86 יגיעו לבילארדו ויבשרו לו על מותו של דייגו מראדונה

הדרמה סביב מותו של דייגו מראדונה: המאמן קרלוס בילארדו עדיין לא יודע על הטרגדיה, משפחתו מתכננת מחווה. נמשכים מאבקי הירושה, קרלוס טבס ריגש: "אתן את כל הלב שלי כדי לשמח אותך!"

תקציר ה-0:2 של בוקה ג'וניורס על ניואלס/ספורט1

הקרבות על הירושה של דייגו מראדונה רק החלו אחרי מותו, ובארגנטינה טוענים: "המאבקים עומדים להיות קשים". על אף אורח החיים הלא יציב שלו, ולמרות שאת רוב הונו עשה לפני שלושה עשורים, בארגנטינה מעריכים שעדיין מראדונה הצליח לצבור הון ששוויו מוערך ב-50 מיליון דולר. עם זאת, לא ברור כמה מהכסף באמת נשאר, כמה הוא בזבז בשנים האחרונות, ולאור העובדה שהקיף עצמו ביועצים ובאנשי כספים שעשו בשבילו הכול - אין ספק שעולות לא מעט תהיות.

מה שכן ידוע זה שלאורך החיים שלו הוא כן הצליח לרכוש חמישה בתים (ארבעה בארגנטינה, אחד בדובאי), יש לו ארבע מכוניות, ורק לאחרונה הביא בייבוא אישי לארגנטינה רכב נוסף ב-70 אלף דולר. כל הנכסים שלו יועברו לילדים שלו, אבל הבעיה היא שכרגע באופן רשמי יש לו חמישה ילדים, אבל עוד שישה טוענים שהם ילדים שלו ומתחילים כבר מאבקים לקיום בדיקות אבהות. אגב, בגלל הריחוק בין מראדונה לחלק מילדיו, בארגנטינה מדווחים שאחד מהבנים שלו, דייגו מראדונה ג'וניור שמתגורר באיטליה (מרומן שהיה לכדורגלן עם מלצרית בנאפולי בימיו בקבוצה), גילה על המוות של אביו מדיווח בטלוויזיה.

קרלוס בילארדו עם דייגו ארמנדו מראדונה. El Grafico, GettyImages
"כמו אבא עבורו". בילארדו ומראדונה/GettyImages, El Grafico
מאמן נבחרת ארגנטינה לשעבר קרלוס בילארדו עם דייגו ארמנדו מראדונה. Etsuo Hara, GettyImages
סיטואציה לא קלה. בילארו/GettyImages, Etsuo Hara

כמו כן, בארגנטינה מדווחים שמאמן נבחרת ארגנטינה לשעבר קרלוס בילארדו, שזכה עם מראדונה במונדיאל 1986 ונחשב לחברו הקרוב, עדיין לא יודע על מותו של "מספר 10". בילארדו חולה, ובמשפחתו לא רוצים לגרום לו לצער נוסף ולכן מסתירים ממנו עיתונים ותוכניות טלוויזיה. המשפחה כיבתה את הטלוויזיה וסיפרה לו ש"הכלים נותקו" וישנה תקלה. בילארדו, 82, הוגדר על ידי מראדונה כ"האיש שהיה כמו אבא עבורי". כרגע משפחתו של בילארדו מתכננת להודיע לו בדרך מכובדת: אוסקר רוג'רי ועוד נציגים מנבחרת ארגנטינה הגדולה של שנות ה-80 יגיעו אליו הביתה ויספרו על הבשורה העצובה. "דיברתי עם רוג'רי", מספר אחיו של בילארדו, "הוא ועוד שני שלושה שחקנים יגיעו וידברו איתו, ונראה איך הוא מגיב".

קרלוס טבס העלה תמונה שלו מחזיק חולצה של מראדונה, וכתב טקסט מרגש: "כל מחווה שאעשה לך תמיד תיראה קטנה, כי אתה כל כך גדול! בתמונה אני מכוון את החולצה לשמים, אבל יודע שבכל מקום שבו תהיה תמיד תיתן לי כוח להמשיך. אני יכול להבטיח דבר אחד: לנצח אתן את כל הלב שלי כדי לשמח אותך! מתגעגע אליך חבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully