וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: הופנהיים ניצחה 1:3 את אוגסברג, מונס דאבור לא שותף

עודכן לאחרונה: 7.12.2020 / 23:56

החלוץ הישראלי צפה מהספסל בקבוצתו משיגה ניצחון ליגה ראשון אחרי שבעה מחזורים: צמד לגריליטש (17 ו-46), בבו השלים (50). אנגליה: סאות'המפטון ניצחה 1:2 בחוץ את ברייטון. איטליה: פיורנטינה וגנואה נפרדו ב-1:1

תקציר: הופנהיים - אוגסבורג 1:3/ספורט 1

אחרי שבעה משחקי ליגה ברציפות, הופנהיים סוף סוף חזרה לנצח הערב (שני) עם 1:3 ביתי מול אוגסבורג במשחק שנעל את המחזור העשירי בבונדסליגה. מונס דאבור, שהוחלף במחצית מול הכוכב האדום בלגרד ביום חמישי בליגה האירופית, בילה 90 דקות על הספסל וצפה בחבריו משיגים ניצחון שלישי העונה אחרי שפתחו אותה עם שני ניצחונות בשני משחקים.

פלוריאן גריליטש כבש בדקה ה-17 את הראשון עם נגיחה מקרוב אחרי מהלך יפה של כריסטוף באומגרטנר בשמאל והגבהה מדויקת לראשו וזה 0:1. האורחת איזנה בדקה ה-31: מיכאל גרגוריטש הגביה משמאל, דניאל קאליג'ורי עלה גבוה מאוד ונגח פנימה את ה-1:1. גריליטש הוסיף עוד אחד בדקה ה-46 אחרי שאילאס בבו הוריד לו בנגיחה והאוסטרי עבר את השומר שלו נהדר ובעט עם הרבה רגש מדויק לפינה את ה-1:2. ארבע דקות חלפו ובבו כבש בעצמו בתום מהלך אישי יפה ואחרי מסירה של אנדריי קרמאריץ', 1:3 להופנהיים.

פלוריאן גריליטש שחקן הופנהיים. GettyImages
גריליטש חוגג צמד/GettyImages

* במשחק שנעל את המחזור העשירי בליגה האיטלקית נפרדו פיורנטינה וגנואה ב-1:1 דרמטי. לאחר 89 דקות מאופסות הגיע מרקו פיאצה הקרואטי וכבש עבור האורחת אתה מה שנראה כשער הניצחון, אך השופט קבע תוספת זמן של 9 דקות, והוויולה ניצלה זאת כדי להשוות בדקה ה-98 משער של ניקולה מילנקוביץ'. פירונטינה שמה סוף לרצף של שלושה הפסדים, אך עדיין נמצאת במקום ה-17, אחד מעל הקו האדום.

* אנגליה: לאחר שני משחקים ללא ניצחון שבה הערב סאות'המפטון לנצח בפרמיירליג עם 1:2 בחוץ על ברייטון. המארחת עלתה ליתרון בדקה ה-26 מפנדל מדויק של פסקאל גרוס הגרמני. יאניק וסטרגור השווה עבור הקדושים על סף הירידה להפסקה, כשדני אינגס השלים מהפך בזכות פנדל מדויק בדקה ה-81.

* ספרד: ולנסיה סגרה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון לאחר שסיימה ב-0:0 את משחק החוץ מול אייבר. העטלפים פספסו הזדמנות להיצמד לגראנדה ובטיס, ונותרה במקום ה-13 בלבד עם 14 נקודות. אייבר עם נקודה אחת יותר מיריבתה ומקדימה אותה בשני מקומות בטבלת הליגה הספרדית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully