וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביברס נאתכו: "בית קשה מאוד", ערן זהבי: "אתגר עצום"

7.12.2020 / 20:04

שחקני הנבחרת הגיבו להגרלת מוקדמות מונדיאל 2022. זהבי: "חשוב לנו שהקהל יתמוך בנבחרת", סולומון: "הגרלה קשה"

צפו: שרן ייני מודיע על פרישה משורות נבחרת ישראל ונפרד מהשחקנים/ההתאחדות לכדורגל

נבחרת ישראל הוגרלה הערב (שני) לבית ו' של מוקדמות מונדיאל 2022 לצד דנמרק, אוסטריה, סקוטלנד, איי פארו ומולדובה. גם התגובות להגרלה, כמובן, לא איחרו להגיע מצד השחקנים המובילים של הנבחרת.

ביברס נאתכו שחקן נבחרת ישראל. אודי ציטיאט, מערכת וואלה!
מתכונן לבית קשה מאוד. נאתכו/מערכת וואלה!, אודי ציטיאט

קפטן הנבחרת ביברס נאתכו אמר על ההגרלה: "סוף סוף יש לנו קצת גיוון עם דנמרק, איי פארו ומולדובה. זה הולך להיות קשה מאוד כי רק אחת עולה מהבית ואחת עולה לפלייאוף. יש שלוש נבחרות חזקות מאוד, שאני חושב שהן טובות מאיתנו אפילו. יש את איי פארו שזה שם שאנחנו אוהבים לזלזל בו, אבל הם מתפתחים. מולדובה נבחרת בתקופה פחות טובה. יש קצת זמן עד המשחקים, זה בית מעניין מאוד. מצד אחד כן יש סיכוי, מצד שני זה בית שיכול להטעות. זה לא עם אנגליה או צרפת או ספרד, אבל נבחרות חזקות. דנמרק נבחרת חזקה מאוד, את אוסטריה אנחנו גם מכירים. הולך להיות מעניין. ברור שאפשר היה לקבל נבחרות קשות יותר מדנמרק בדרג א' כמו צרפת או ספרד, אבל דנמרק היא נבחרת חזקה מאוד. היא לא שם נוצץ, אבל נבחרת קשה מאוד.

"הכדורגל שלהם בדרך כלל לא מתאים לכדורגל הישראלי, כדורגל חזק, פיזי עם הגנה הגנה חזקה. הולך להיות משחק קשה מאוד נגדה. כרגע הכול על הנייר וקשה לדעת מי יהיה זמין ואיך הנבחרות יהיו עד אז. דנמרק היא מהשמות הפחות נוצצים בדרג הזה, אבל בטח שאנחנו לא מזלזלים. אוסטריה נבחרת חזקה מאוד, היא אפילו קצת יותר טובה מדנמרק לדעתי. נכון שווילי מכיר את אוסטריה מצוין, אבל כולם מכירים את כולם. יש שם שחקנים שגדלו אצלו ויש לנו קצת יתרון בגלל זה, אבל פגשנו אותם וראינו שאנחנו יכולים לנצח אותם בבית". על סקוטלנד: "יש קבוצות שאתה לא פוגש בתדירות כזאת, זה כבר משחק רגיל כזה, אתה מכיר את המלון ואת החדר במלון".

ערן זהבי: "נבחרות איכותיות ומוכרות, האתגר עצום, אבל יותר מכל דבר חשוב לנו שהקהל יהיה איתנו ויתמוך בנבחרת. יותר מדי זמן מתקיימים משחקי הנבחרת ללא קהל וזה כל כך חסר לנו. אני משוכנע כי גם בבית מאתגר, עם נבחרות ושחקנים מהצמרת האירופית, יהיו לנו הרבה רגעים בהם נסב גאווה לאוהדים. סקוטלנד ואוסטריה כבר חלק מאיתנו כמעט, הוכחנו שאפשר להתמודד מולן ואני מאמין כי אם נמשיך בהתקדמות שלנו, זה יהיה קמפיין צמוד עד הסוף".

הקיצוני של הנבחרת מנור סולומון: "אנחנו שוב פוגשים את סקוטלנד, אנחנו יודעים איזו נבחרת חזקה היא. דנמרק על הנייר נחשבת להכי פחות טובה בדרג הראשון, אבל היא לא סתם בדרג הראשון, יש לה שחקנים מצוינים. בסך הכול זו הגרלה קשה מאוד, אבל אנחנו ננסה לעשות את המקסימום כדי לעלות. אני מקווה שנוכל לסיים במקום השני, ידענו שתהיה הגרלה קשה מאוד".

ערן זהבי שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
עומדים בפני אתגר גדול. זהבי/ברני ארדוב

וילי רוטנשטיינר, המנהל הטכני של ההתאחדות לכדורגל: "אני לא יודע מי יהיה מאמן הנבחרת, אבל אין ספק שזאת הגרלה מעניינת. עבורי, כמובן שמפגש נוסף עם אוסטריה הוא מרגש במיוחד. אנחנו מכירים היטב שתיים מהיריבות והתמודדנו מולן בהצלחה. ההתקדמות של הנבחרת היא סיבה טובה להיות אופטימיים לגבי הסיכויים".

אורן חסון, יו"ר ההתאחדות לכדורגל: "הגרלה מרתקת שמבטיחה אתגר גדול לנבחרת שלנו וכדורגל ברמות הגבוהות ביותר. אנחנו שואפים כמובן למיצוי הפוטנציאל המבטיח של השחקנים שלנו והנבחרת, אבל מעל לכל מייחלים כבר לחזרת אוהדי הנבחרת אחרי הנתק הארוך והכואב שנכפה על כולנו בעקבות נגיף הקורונה. בשבועות הקרובים נסיים את הליך בחירת המאמן ונתחיל בהיערכות למפגשים הצפויים ולמאבק כמיטב היכולת על מיקום גבוה והצגת כדורגל התקפי ויוזם שמאפיין את הנבחרת שלנו. יחד עם הקהל התומך והנאמן של הנבחרת הכל אפשרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully