וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס על ז'וזואה: "הוא מעדיף קנס של 100 אלף דולר מאשר לשבת בחוץ"

7.12.2020 / 22:53

מאמן הפועל באר שבע היה מרוצה לאחר שקבוצתו הצליחה לנצח 1:2 בטדי ורשמה ניצחון שני העונה: "אמשיך לעשות טעויות, צריך ללמוד מהן"

תקציר ה-1:2 של הפועל באר שבע על בית"ר ירושלים/ספורט1

הרבה לחץ השתחרר הערב (שני) בהפועל באר שבע לאחר שהקבוצה הצליחה סוף סוף להשיג ניצחון וגברה 1:2 על בית"ר ירושלים. הקבוצה של יוסי אבוקסיס מצאה את עצמה בפיגור פעם נוספת אבל שוב הצליחה לנצח מול הקבוצה של דראפיץ' וברדה, מולה לא הפסידה בטדי מאז אפריל 2013. מעבר לכך, הצליחה מחזיקת הגביע להוריד קוף עצום מגבה והצליחה לנצח לאחר תשעה משחקים רצופים בכל המסגרות.

מאמן המנצחת יוסי אבוקסיס: "המסר מהמשחק הזה הוא שצריך לנצל מצבים. במחצית הראשונה לא ניצלנו את המצבים, כשבמחצית הראשונה היו לנו עשר דקות שמיכאל אוחנה רקד על הדשא ועשה מה שהוא רוצה. המחצית השנייה הייתה הרבה יותר טובה, והצלחנו לסגור את השחקנים החכמים שלהם. אי אפשר לנצח בלי הגנה חזקה. בפראג עשינו רוטציה כמו שצריך, כשרק שלושה שחקנים ביום חמישי שיחקו 90 דקות. המצב שלנו בליגה רע מאוד, והיום קצת שיפרנו אותו. צריך שתהיה לזה המשכיות".

יוסי אבוקסיס מאמן הפועל באר שבע עם ז'וזואה. דני מרון
"מכל מקרה הוא לומד". אבוקסיס עם ז'וזואה/דני מרון

על עסקת הרכישה של בית"ר ירושלים בידי שייח' חמד בן ח'ליפה: "בכל העולם הכסף הגדול מדבר, ואם הם עשו עסקה כזאת אני מפרגן להם ושמח בשבילם". מאמן מחזיקת הגביע סירב לדבר על הנבחרת וניסה להסביר לאן פניה של קבוצתו מועדות: "אנחנו רוצים בכל משחק לעלות ולאט לאט להתקדם. המקום בו אנחנו נמצאים גורם לי לא לרצות להסתכל על הטבלה בתקופה האחרונה. כשיש שחקנים שהם בסכנת פציעות לפעמים אתה לוקח החלטות לא נכונות וטועה. אני אמשיך לעשות טעויות, אבל צריך ללמוד מהן וזה מה שחשוב".

על הזרים מרסלו מלי ומריאנו בראיירו: "מלי שחקן טוב שיקח לו קצת זמן להיכנס לעניינים בגלל שהוא מיעט לשחק בקבוצה הקודמת שלו בגלל הקורונה. כשהשחקנים יחזרו מפציעות אתם תראו קבוצה אחרת, אבל אלה ששיחקו היום עשו עבודה טובה".

על ז'וזואה שכבש צמד: "מכל מקרה הוא לומד. הוא מבין שהאהבה שלו למשחק צריכה לגבור על הכול. אני חושב ששני המשחקים בחוץ היו עונש גדול מאוד בשבילו. הוא שחקן שמעדיף שתקנוס אותו ב-100 אלף דולר, מאשר לשבת משחק אחד בחוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully