וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאורגיוס דוניס מאוכזב: "זה יום קשה, עשינו צעד גדול אחורה"

7.12.2020 / 21:59

מאמן מכבי תל אביב לאחר ההפסד 3:2 באשדוד: "שיחקנו טוב עד שהפכנו, אבל אז נעלמנו". רן בן שמעון: "הלב הענק הוא שניצח"

תקציר ה-2:3 של מ.ס. אשדוד על מכבי תל אביב/ספורט1

אחרי שמונה משחקים בלבד ב-2020/21, מכבי תל אביב כבר ספגה 10 שערים - כמו בכל העונה שעברה. האלופה קיוותה לעבור בשלום את משחק הליגה לפני הקרב המכריע מול סיבאספור בליגה האירופית, אבל הפסידה הערב (שני) 3:2 למ.ס. אשדוד אחרי משחק הפכפך במגרש הי"א. לואיס הרננדס ויונתן כהן מחקו את שער היתרון של פאהד באיו והפכו עבור האלופה במחצית השנייה, אבל אז נכנסו האקסים שלומי אזולאי ושגיב יחזקאל והעניקו לרן בן שמעון ניצחון יוקרתי וקפיצה עד למקום השלישי. הצהובים נותרו במקום השישי ובמרחק שבע נקודות מהפסגה (עם משחק פחות) אחרי הפסד שני העונה.

שחקני מ.ס. אשדוד חוגגים מול מכבי תל אביב. לירון מולדובן
חגיגות גדולות באשדוד בסיום/לירון מולדובן

גאורגיוס דוניס לא הסתיר את אכזבתו: "זה יום קשה עבורנו. עשינו צעד גדול אחורה. לפעמים אין מילים לתאר את ההרגשה, ככה זה הכדורגל לפעמים. היו לנו הזדמנויות היום, אבל חטפנו את שער השוויון לאחר שכבר הפכנו. במשחק כמו שהתפתח היום צריך לדעת לשלוט בקצב, ולא עשינו את זה אחרי השער השני שלנו. כשאתה משחק שלושה משחקים בשבוע, לפעמים התנאים משתנים. לפעמים אתה צריך זמן כדי להסתגל למצב החדש. שיחקנו טוב עד שהפכנו, אבל אז נעלמנו".

על המשחק מול סיבאספור: "כל משחק הוא שונה. אם עשינו תוצאה רעה אי אפשר להיתקע על זה, צריך להמשיך קדימה. ביום חמישי יהיה משחק שונה לגמרי".

דן גלזר הוסיף: "מאכזב מאוד שלא ניצחנו את המשחק. קשה להתייחס ישר אחרי, אבל אני חושב ששיחקנו כדורגל טוב, יצרנו הרבה מצבים ושלטנו. כמו שנגמר בניצחון שלהם, יכול היה להיגמר 1:3 או 1:4 לנו, אבל עכשיו אנחנו נצטרך להתרכז במשחק החשוב הבא שלנו. ההפסד הזה לא אמור להשפיע עלינו, אנחנו מקצוענים. זה חלום של כולנו להגיע לשלב הבא באירופה ונקווה מאוד שנעשה את זה. אין לי הסבר לכך שאנחנו סופגים יותר מאשר שנה שעברה. אנחנו משחקים בסגנון שונה עם מאמן אחר ודרישות אחרות. כל עונה היא לגופה ונצטרך להתמודד ולנצח משחקים. זו המציאות ונצטרך לצאת מזה כמו גברים".

עוד בוואלה!

אחרי משחק הפכפך: מ.ס. אשדוד הפתיעה עם 2:3 על מכבי תל אביב

לכתבה המלאה
יונתן כהן שחקן מכבי תל אביב מאוכזב. לירון מולדובן
יונתן כהן והצהובים מאוכזבים/לירון מולדובן

רן בן שמעון, מאמן מ.ס. אשדוד: "אם נהיה ריאליים, מכבי תל אביב שיחקה יותר טוב. הקבוצה שלי יכולה לשחק יותר טוב, אבל היום זה הלב הענק שניצח. הדברים הלכו לכיוון שלנו בגלל שרצינו, אבל את היכולת שלנו נצטרך לשפר. הניצחון הזה זה סוג של אמירה. אנחנו מחפשים יציבות ביכולת. לפעמים התוצאות עובדות לרעתנו אבל בכל פרמטר התקפי אנחנו מובילים את הליגה יחד עם מכבי חיפה. הקבוצה מאוד מוכשרת ומאוד רוצה. אני מאוד גאה בחבר'ה"

על המטרות של אשדוד להמשך העונה: "אני חייב להסתכל על התמונה הרחבה, אבל כרגע זה לא הזמן. כרגע הזמן להתרכז במשימות קטנות וחשובות. בשבוע הבא יש לנו משחק מול הפועל כפר סבא".

שגיב יחזקאל, כובש שער הניצחון: "הראינו הרבה אופי. היו לנו שני משחקים טובים נגד הפועל באר שבע ומכבי נתניה, ואז חווינו ירידה משמעותית. אני שמח שהצלחנו לחזור מפיגור לניצחון, זה מלמד על האופי שלנו. אין כמו לתת שער ניצחון, תמיד כיף לעזור לקבוצה לנצח. אנחנו מנסים בתקופה האחרונה לייצר איזשהי יציבות. רואים את זה באימונים וגם במשחקים אנחנו רואים שיפור ממשחק למשחק".

על השער מול מכבי תל אביב: "תמיד כיף לשחקן לכבוש שער מול אחת האקסיות שלו, ומי שאומר שלא - משקר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully