וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יטרו וילמס חשף: "הברחתי סמים להולנד כשהייתי בן 9"

המגן בן ה-26 התראיין לאנדי ואן דר מיידה: "ההורים שלי קשרו לי שקיות קוקאין לרגליים. הייתי חייב לעשות את זה בשביל המשפחה. מה קיבלתי בתמורה? ביקשתי מהם כדור כדורגל"

תקציר: ליברפול - וולבס 0:4/ספורט 1

שחקן איינטרכט פרנקפורט, יטרו וילמס, התראיין לכדורגלן העבר אנדי ואן דר מיידה באחת מתכניות הרדיו בהולנד, וסיפר כיצד בגיל 9 הבריח סמים מקורסאו להולנד כדי לסייע למשפחתו.

המגן השמאלי בן ה-26 אמנם נולד ברוטרדם, אבל גדל בקורסאו בה נולדו הוריו. כשהיה בן 9, החליטה המשפחה הענייה לשוב להולנד. הכסף הספיק בקושי לכרטיסי טיסה והוריו שהיו נחושים להשיג סכום התחלתי בשביל החיים החדשים באירופה, החליטו להבריח סמים.

"בשלב מסוים נגמר לנו הכסף", סיפר וילמס, "להורים שלי היו עבודות, אבל הכסף פשוט לא הספיק. אז הם החליטו שנבריח סמים. בניסיון הראשון משהו לא עבד ולכן אני הקרבתי את עצמי, אמרתי להם 'תנו לי, אני אעשה את זה'. הייתי בן 9".

וילמס שרשם 22 הופעות בנבחרת הולנד, המשיך: "ההורים שלי הסבירו לי מה לעשות. זה היה די משוגע, אבל הרגשתי שאני צריך לעשות את זה בשביל המשפחה שלי. הם קשרו לי קוקאין בשקיות מסביב לרגליים. זה מאוד מוזר, אבל בשדה התעופה לא נתנו באותה תקופה יותר מדי תשומת לב לילדים".

יטרו וילמס שחקן ניוקאסל חוגג שער. רויטרס
סיפור חיים קשה. וילמס/רויטרס

המגן השמאלי גדל בספרטה רוטרדם וממנה עבר לפ.ס.וו איינדהובן. אחרי שש שנים במהלכן זכה איתה בשתי אליפויות, נמכר לאיינטרכט פרנקפורט. בשנה שעברה הושאל לניוקאסל, אבל אחרי פציעה חזר לגרמניה. כעת הוא נמצא בשלבים אחרונים של חזרה לפעילות.

"ההגעה להולנד האירה את חיינו, הכול הלך כמו שצריך", אמר, "ההורים שלי מצאו עבודה והרוויחו מספיק כדי שלא נצטרך להתעסק שוב עם סמים. מה הם נתנו לי בתמורה להקרבה שלי? לא רציתי כלום, רק כדור כדורגל. אמרתי להם שיקנו לאחותי משהו, לא לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully