וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל תל אביב מחכים ל-MRI של טוקוטו: "צריך מכשפה כדי להסיר את הקללה"

7.12.2020 / 8:52

האדומים רשמו הפסד רביעי בחמישה משחקים, כשהפורוורד נפצע ובספק למשחק נגד ראשון לציון בחמישי. מאמצים להחתמת סנטר במקומו של זאנה, קסטריטיס: "מרגישים רע". מור: "משחקים בהרכבים לא טריוויאלים"

דני אבדיה ביום האימונים השני כשחקן הוויזארדס/הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

פתיחת העונה החלשה של הפועל תל אביב נמשכה אמש (ראשון) כשהאדומים הפסידו 88:75 להפועל באר שבע והידרדרו למאזן של ניצחון אחד מול ארבעה הפסדים. בר טימור הוביל את קלעי הקבוצה עם 18 נקודות, מתוכן 15 במחצית הראשונה, כשמלבדו רשמו שניים משחק טוב - יונתן מור עם 12 נקודות ורג'י אפשואו עם 10 נקודות ו-14 ריבאונדים. גייב יורק בבכורה פושרת תרם 14 נקודות עם 5 מ-13 מהשדה.

אגב בהפועל תל אביב צריכים להתעודד מאחר והמאזן החלש של הקבוצה זהה למאזן בשנתיים הקודמות, כשהקבוצה הצליחה בסופו של דבר לתפוס את המקום ברבע גמר הפלייאוף ולא הסתבכה במאבקי התחתית.

יאניס קסטריטיס מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
מכת פציעות. קסטריטיס/דני מרון

האדומים מודאגים ממכת הפציעות בסגל. אתמול פרסמנו כי טאליב זאנה סיים את דרכו בקבוצה, והוא צפוי להיות משוחרר בימים הקרובים כשבמועדון עושים מאמצים גדולים להנחית סנטר עד המשחק נגד מכבי ראשון לציון ביום חמישי. במקביל איבדה אתמול הקבוצה ברבע השני את ג'יי פי טוקוטו, שנחת בצורה רעה מאוד על רגלו. טוקוטו יעבור בדיקת MRI ובקבוצה צפויים לקבל תשובה במהלך היום מה חומרת הפציעה. בכל מקרה, ההערכות הן שהוא בספק גדול להתמודדות עם ראשון לציון. ג'ון דיבלר חזר לסגל אחרי חודש, שיחק 8 דקות והיה נראה חלוד כשלא זרק ולו לסל אפילו פעם אחת.

"כל מה שיכול להשתבש בעונה הזאת, משתבש לנו", אמר אחד המקורבים להנהלה. "מהיום שדקוואן קוק לא קיבל דרכון, דרך היכולת המביכה של למון ג'וניור ועד הפציעות של טאליב ועכשיו טוקוטו. צריכים להביא מכשפה להסיר את הקללה".

טאליב זאנה שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
בדרך החוצה. זאנה/דני מרון

"יש הרבה דברים שלא עובדים בקבוצה, אבל המשחק הזה שונה מאחרים, גם כי הפגרה לא עברה עלינו בצורה קלה עם פציעות וים ששיחק בנבחרת", אמר יאניס קסטריטיס בסיום. "התאמנו עם שבעה-שמונה שחקנים והיינו צריכים לשלב את גייב וג'יי פי שהגיעו לא מזמן. זה לא קל לשחק בלי שני זרים ובלי סנטר, אבל החבר'ה נלחמו וניסו להישאר במשחק. אנחנו מרגישים רע אבל עלינו להמשיך להתאמן חזק כי אין קסמים בכדורסל, וזו הדרך שתוביל אותנו למקום טוב יותר. התעייפנו ברבע האחרון ולא הוצאנו לפועל את תכנית המשחק שלנו, כך שבאר שבע הצליחה לרוץ. גם ההחטאות מקו העונשין קשורות בוודאות לעייפות של השחקנים. אנחנו בחיסרון של שחקנים וצריך להיות הוגנים עם אלה שכן משחקים. אני מקווה שבאימון הבא יהיו לנו יותר שחקנים לעבוד איתם".

יונתן מור הוסיף: "אנחנו מנסים תוך כדי תנועה לשלב את החבר'ה החדשים, וזה מצטרף לעובדה שאנחנו משחקים בהרכבים לא טריוויאלים עם אנשים שצריכים לזוז עמדות. אנחנו מנסים להתאים את עצמנו תוך כדי משחק ולפעמים אנחנו נראים מבולגנים ולא מתואמים וזה קשה במצב הזה כשיש הרבה פצועים. מגיע קרדיט לבאר שבע שנמצאת בכושר מצוין, ואם בחצי הראשון הצלחנו למנוע מהם לרוץ במחצית השניה לא הצלחנו לבצע את זה כמו שצריך ולכן הפסדנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully