וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: טאליב זאנה צפוי לסיים את דרכו במועדון

6.12.2020 / 11:43

הסנטר הניגרי לא החלים מפציעה במרפקו לקראת המשחק נגד הפועל באר שבע (21:15, ספורט 5) למרות המנוחה הארוכה, ובמועדון החלו לחפש לו מחליף במיידי. גייב יורק יערוך בכורה, ג'ון דיבלר ישוב לרוטציה

דני אבדיה מנצח את סקוט ברוקס בהתערבות/מתוך הטוויטר של וושינגטון

הפועל תל אביב תצא הערב (ראשון, 21:15, שידור ישיר בספורט 5) למשחק החוץ נגד הפועל באר שבע כשהיא לא בסגל שהיא שאפה להיות בו לקראת המשחק. הסנטר הניגרי טאליב זאנה לא נרשם להתמודדות וזאת לאחר שבסוף השבוע גילו האדומים כי למרות מנוחה של למעלה משבועיים וחצי שקיבל השחקן כדי להחלים מהדלקת במרפקו, הוא עדיין חש כאבים והדלקת עדיין לא הבריאה.

בהפועל החלו לחפש מחליף לזאנה, ולא באופן זמני, כשהסנטר צפוי לקבל בימים הקרובים הודעה על שחרורו. במועדןו סירבו להתייחס לנושא ערב המשחק נגד באר שבע, מלבד ההודעה על פציעתו של זאנה, אך בתוך המועדון קיים תסכול רב מהסיטואציה שכן כל התחזיות קבעו כי אם זאנה יקבל מנוחה ארוכה, שכללה גם את ההפסד למכבי חיפה לפני היציאה לפגרת הנבחרת, הוא אמור להחלים. כעת, אין מועד להחלמתו, ובקבוצה לא מתכוונים לחכות לו יותר. זאנה שיחק שלושה משחקים העונה ורשם 9.7 נקודות ו-8.3 ריבאונדים למשחק.

טאליב זאנה שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
הפועל תל אביב החלה לחפש לו מחליף. זאנה/דני מרון

מי שכן ישחקו היום הם גייב יורק שיערוך את הופעת הבכורה שלו במועדון וג'ון דיבלר שישוב מפציעה, אך צפוי להיות משולב במשורה. בקבוצה עדיין לא קיבלו החלטה מי מבין רג'י אפשואו או דיבלר יעזוב, וכעת אחרי שחרורו הצפוי של זאנה, המהלך אמור להתעכב עוד יותר כדי להכניס את השחקן החדש שיגיע לעניינים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully