וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב מיואשת אחרי התיקו, גיל יצחק יוחתם

6.12.2020 / 8:02

האדומים שלא כבשו משחק רביעי ברציפות כבר נערים לחלון ההעברות הקרוב, החלוץ יצטרף ברגע שקופר או קטאליה ישוחררו. קלינגר וסיני עודדו את השחקנים בסיום: "תרימו את הראש, כל עוד אתם נותנים הכול אנחנו מאחוריכם, תמשיכו בגישה הזאת ואנחנו נצא מהמצב הזה"

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי נתניה 0:0/ספורט 1

עיקרי הדברים

  • תסכול בהפועל תל אביב אחרי התיקו מול מכבי נתניה: "עושים אותנו אפסים"
  • יצחק יוחתם ברגע שקופר או קטאליה ישוחררו
  • סיני וקלינגר הרימו את השחקנים בסיום: "תמשיכו בגישה הזאת ואנחנו נצא מהמצב הזה"
  • במועדון יסכימו לשחרר את אלטמן רק תמורת פיצוי גבוה
גיל יצחק שחקן הפועל ראשון לציון. לירון מולדובן
על הכוונת. יצחק/לירון מולדובן

לאחר ה-0:0 מול מכבי נתניה אתמול (שבת), בהפועל תל אביב מבינים כי הם מסובכים קשות בתחתית. במועדון רוצים להתחזק בחלון ההעברות בשני שחקנים, כאשר כבר התקבלה החלטה כי גיל יצחק יוחתם ברגע שארמנדו קופר או לאבן קטאליה ישוחררו. קטאליה שיחק אתמול אחרי שהפגין גישה רצינית באימונים, זאת בניגוד לקופר, אותו הגדירו שחקנים כ"אחד שנראה שלא אכפת לו לפרוש מחר". יחד עם זאת, האדומים עדיין לא הגיעו להבנות על התרת החוזים וכרגע הם ממשיכים במועדון, מה שמקשה על מציאת פתרונות לרכש.

ניר קלינגר ומשה סיני נכנסו בסיום לחדר ההלבשה ואמרו לשחקנים: "תרימו את הראש, כל עוד אתם נותנים הכול אנחנו מאחוריכם, תמשיכו בגישה הזאת ואנחנו נצא מהמצב הזה". לאחר ארבעה משחקים ללא שער, שחקנים בקבוצה נשמעו מתוסכלים: "עושים אותנו אפסים אבל זה הרבה מאוד חוסר ביטחון ממשחק למשחק, כשזה ייפתח ייראו שאנחנו שווים הרבה יותר. חסר לנו גם עוד שחקן או שניים אבל אנחנו לא נופלים מאף קבוצה".

עומרי אלטמן, שחקן הפועל תל אביב ליד אלעד שחף, מכבי נתניה. ברני ארדוב
יעזוב רק תמורת סכום גבוה. אלטמן/ברני ארדוב

וזה בדיוק הסיפור בהפועל תל אביב, מאיפה יבוא השחקן או שניים שיעשו את השינוי? לגבי עמרי אלטמן והדיבורים על מעבר למכבי חיפה, בעלי המועדון אמרו כי לא קיבלו שום פניה לגביו, אך מאחורי הקלעים ישנו אי שקט בין הצדדים לאור הדרישות לכך שיקצץ בשכרו. אם תהיה פניה לגביו, בקבוצה יהיו מוכנים לשחררו רק תמורת פיצוי גבוה. אגב אלטמן, הוא עשה מאמצים על מנת להיות בסגל על אף שסבל מוירוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully