וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר נסער: "קשה לי, אני מתוסכל, אבל בחרתי להתמודד"

5.12.2020 / 21:59

מאמן הפועל תל אביב אחרי התיקו: "אני לא מהיום בכדורגל, בניתי קבוצות ובקיץ ידעתי שזה הולך להיות המצב. יכולתי לעזוב, אבל בחרתי להישאר ולהתמודד. אם לא יגיעו שני שחקני הכרעה בינואר, המצב יישאר אותו דבר"

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי נתניה 0:0/ספורט 1

"קשה לי מאוד, אני מתוסכל, אני לא יכול לסבול את זה שאנחנו לא כובשים מכל כך הרבה הזדמנויות בזמן שקבוצות אחרות מנצחות 0:1 מפוקס". זה רק חלק מהמונולוג של ניר קלינגר הערב (שבת), אחרי ה-0:0 של הפועל תל אביב נגד מכבי נתניה. בניגוד למשחקים הקודמים, האדומים דווקא לא הגיעו להרבה מצבים הערב, אבל בשורה התחתונה הם שוב לא כבשו ובשמונה משחקים יש להם רק שלושה שערים.

"קשה לי לפענח את זה מקצועית", אמר קלינגר, "היינו יכולים להכריע את המשחק במחצית הראשונה ולא עשינו את זה. לפני הצד המקצועי והפרשנות, חשוב לי להגיד שגם משה סיני וגם אני מודעים למצב. בקיץ היו לי שתי אפשרויות: ללכת הביתה או להתמודד. בחרתי להתמודד למרות שידעתי שהתקציב מוגבל - הפועל תל אביב מועדון לא עשיר, אבל כן ענק ולכן בחרתי להתמודד. יכולתי גם לא לעשות את זה, אך אחד לא מכריח אותי להיות פה".

המאמן הוסיף: "בקיץ לא היו לנו כסף, זמן ואפשרויות. היו תקלות בדרך ולא הבאנו מספיק שחקני הכרעה. זה ברור לכולם, בניתי קבוצות, אני לא מהיום בכדורגל. יש מגבלות ואנחנו לא יכולים להתמודד איתן בכל עמדה על מגרש. יש לנו שוער מצוין, יש לנו הגנה וקישור אחורי טובים מאוד, אבל חסרים לנו שני שחקני הכרעה".

המאמן התייחס לאפשרות של שינויים בקיץ והשיב: "אני אעשה הכול כדי שיגיעו שני שחקני הכרעה, אחרת נשאר באותו מצב. אם זה לשחרר שחקנים, אם זה לאסוף שקל לשקל בשביל שינויים".

על האפשרות שעומרי אלטמן יימכר למכבי חיפה בינואר, אמר קלינגר: "אני מניח שלכל דבר יש מחיר. אני לא מונע מאף שחקן שלי להתקדם, אבל אני לא חושב שללכת למכבי חיפה זה התקדמות כי תהיה לו תחרות קשה ובהפועל תל אביב הוא שחקן מפתח. כרגע אני לא רואה בזה אפשרות בכלל, זה נראה לי מופרך".

מאמן הפועל תל אביב ניר קלינגר. דני מרון
נסער מאוד. קלינגר/דני מרון

עומרי אלטמן שהיה חולה ונכנס רק בדקה ה-72: "אני לא מרגיש טוב. היה לי וירוס בבטן שהשבית אותי לשלושה ימים. הרגשתי טוב יותר ביממה האחרונה, אז החלטנו שאהיה בסגל. שיחקתי כמה שאפשר. אין לי משוואה פשוטה לשאלה למה אנחנו לא מבקיעים. אנחנו כן מגיעים למצבים שלנו ולא מנצלים אותם. מי שרואה את המשחקים שלנו רואה שאנחנו לא מתגוננים מאחור. בשלושת המשחקים האחרונים שלטנו במשחק. אין לי ספק שזה יתחבר בהמשך והניצחונות יגיעו".

על הפרסומים שהוא מועמד למכבי חיפה: "אף אחד לא דיבר איתי. אני בהפועל תל אביב, טוב לי בהפועל תל אביב. יש לי את הדברים שלי איתם, לא אומר שלא. אבל כרגע טוב לי".

ריימונד אטפלד, מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
"תענוג לעבוד עם השחקנים הצעירים". אטפלד/ברני ארדוב

מאמן מכבי נתניה, ריימונד אטפלד, אמר: "לא הבקענו למרות שהגענו להמון מצבים. אנחנו צריכים לנצל את המצבים שלנו. לא היה לנו מזל הערב. זה משהו שנצטרף לעבוד עליו. השחקנים הצעירים נתנו לנו אנרגיה. יש לנו קבוצה צעירה ורעבה, זה תענוג לעבוד איתם. אבל היום לא היה לנו עונג כי לא הבקענו. לפחות לא ספגנו, זה משהו חיובי שניקח מהמשחק הזה".

אלמוג כהן: "לא יודע להגיד מה קרה לנו, הכדורים פחות נכנסים. גם נגד קרית שמונה וגם היום יצרנו הרבה מצבים, לי אפילו לקחו כדורים מהקו. אנחנו לוחצים במשך 90 דקות ומשחקים כל הזמן כדי לכבוש וליהנות. היו כמה דברים ביני לבין השופט אוראל גרינפלד, הוא שופט מצוין ועשה עבודה מצוינת היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully