וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: סוכמה עקרונית השותפות בין משה חוגג לחמד בן ח'ליפה

עודכן לאחרונה: 7.12.2020 / 18:11

בעלי בית"ר והשייח' שוחחו עד השעות המאוחרות והגיעו לסיכום, עורכי הדין ינסחו הסכם לחתימה. גורם במועדון: "הם רוצים לתקוע יתד בירושלים ולהיות חלק ממנה. האפשרות לדו קיום הקסימה אותם יותר מהכול". הצוות המקצועי יבצע מהפכה בהרכב לקראת הפועל באר שבע

אוהדי בית"ר ירושלים נגד משה חוגג/סעיף 27א לחוק זכויות היוצרים

בית"ר ירושלים בדרך לעידן חדש. לאחר שיחות שנמשכו עד השעות המאוחרות של הלילה (בין שבת לראשון), בעלי המועדון משה חוגג והשייח' חאמד בן ח'ליפה, הגיעו להבנות בנוגע להצטרפותו של האחרון לבעלות של בית"ר ירושלים. עדיין לא ברור אם מדובר ב-49 אחוז או 50 אחוז, אך כבר עתה ברור כי חוגג יקבל לפחות 15 מיליון יורו. בנוסף, בן ח'ליפה צפוי להתחייב להשקעה שנתית גבוהה בקבוצה.

כל הפרטים סוכמו בעל פה וכעת מגיע השלב המשפטי. עורכי הדין של בית"ר ניסחו הסכם והיום הם ייפגשו עם עורכי דינו של השייח', כשהמטרה היא לחתום רשמית היום או מחר. במועדון סיפרו שהפגנת עשרות אוהדים נגד ההסכם והרכישה ביום שישי בבית וגן, רק דירבנה עוד יותר את האמירתים: "הם רוצים לתקוע יתד בירושלים. האפשרות לדו קיום הקסים אותם יותר מהכול, הם רוצים להיות חלק מירושלים וזה הכי חשוב".

ייתכן שבמסגרת ההסכם, בן ח'ליפה ישאיר לעצמו אפשרויות יציאה למקרה שהדברים לא יעבדו היטב. בבית"ר נזהרים מלברך על המוגמר עד שתהיה חתימה סופית, אך מסיבת העיתונאים שנקבעה ליום שלישי, נועדה לבשר על סגירת העסקה ופתיחת פרק חדש בהיסטוריה של המועדון.

ערוצי תקשורת זרים רבים מתעניינים במסיבת העיתונאים ואמורים לשלוח נציגים בשלישי. בבית"ר אמרו בלילה: "זה נראה טוב מאוד, אבל צריכים להיות זהירים. נחכה עד לחתימה".

משה חוגג עם אלי אוחנה בית"ר ירושלים. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
מתקרבים לחתימה. חוגג ואנשי בית"ר ירושלים/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

מהפכה בהרכב בית"ר ירושלים לקראת המשחק מחר (שני, 20:45) נגד הפועל באר שבע. על פי התרגול באימון המסכם הצוות המקצועי יערוך חמישה שינויים; אורן ביטון, סנטיאגו אוקמפוס, שלום אדרי, לירן רוטמן ועוזיאל פרדו יפתחו ב-11 על חשבונם של אלירן עטר, עידן ורד, אופיר קריאף, שי קונסטנטין ואורי מגבו. אוראל דגני ואנטואן קונטה תורגלו כבלמים ועלי מוחמד כקשר אחורי אחרון כשלפניו רוטמן ואדרי. מיכאל אוחנה תורגל מאחורי החלוצים ובהתקפה פרדו וירדן שועה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully