וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ערן זהבי לא מיוחד ולא מנהיג, למה איינדהובן החתימה אותו מלכתחילה?"

"מה לעזאזל פ.ס.וו אמורה לעשות איתו עכשיו?", "הוא יותר מפריע מאשר מועיל", "כשהוא לא על המגרש, איינדהובן נראית הרבה יותר טוב". שחקן העבר ווים קיפט במתקפה חריפה נגד הכוכב

תקציר: גרנאדה - פ.ס.וו איינדהובן 1:0/ספורט 1

תקופה לא פשוטה עוברת על ערן זהבי בקבוצתו פ.ס.וו איינדהובן. אחרי שלא מצא את הרשת תקופה ממושכת, במשחק האחרון ירד זהבי לספסל, ועלה רק כמחליף בניצחון בליגה האירופית. אם זה לא מספיק, הוא נפצע לקראת הסיום והוחלף. בהולנד ביקרו רבות את יכולתו של זהבי על כר הדשא, כשאל רשימת המבקרים הצטרף גם שחקן העבר והאנליסט בהווה, ווים קיפט, שכתב את דעתו על כוכב נבחרת ישראל בטור שעלה באתר הפופולרי "טלחרף".

"אני לא מצליח להבין למה פ.ס.וו החתימה אותו מלכתחילה בקיץ", כתב קיפט. "מה לעזאזל היא אמורה לעשות איתו עכשיו? לפ.ס.וו יש את מאלן, גאקפו, גצה ועוד שחקני התקפה, אז מה היא אמורה לעשות איתו עכשיו? על פי מקורבים לשחקן שמכירים אותו היטב, כמו ג'ורדי קרויף למשל, הוא אמור היה להבקיע יותר מ-20 שערים העונה. האמת שעד עכשיו לא ראיתי על מה אלו שחושבים כך התבססו".

שחקן פ.ס.וו איינדהובן ערן זהבי. David S. Bustamante/Soccrates, GettyImages
"לא מיוחד ולא מנהיג". זהבי/GettyImages, David S. Bustamante/Soccrates

"זהבי לא כדורגלן מיוחד ולא מנהיג", המשיך שחקן העבר. "בישראל ובסין הוא כבש בצרורות, אבל בליגה ההולנדית, ליגה שבה אפילו חלוצים מיוון מצליחים לכבוש בכמויות, הוא מצא את הרשת רק פעם אחת, וגם זה היה בפנדל. אולי השערים עוד יגיעו, אבל בינתיים כשהוא משחק, הוא יותר מפריע לקבוצתו מאשר מועיל לה. הוא לא גורם לשחקנים שלידו להיות טובים יותר. כשהוא לא על המגרש, איינדהובן נראית הרבה יותר טוב בחלק ההתקפי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully