וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מודאגים מאנטה ז'יז'יץ': "יצא מהקצב, הוא חייב להתאושש"

6.12.2020 / 7:44

אכזבה אצל הצהובים אחרי הפסד הליגה הראשון, הסנטר הקרואטי שוב היה חלש: "זה שלב חשוב של העונה ואנחנו צריכים אותו". כספי ישוב מול נס ציונה, ווילבקין עשוי לנוח. מחמאות לסהר

דני אבדיה מנצח את סקוט ברוקס בהתערבות/מתוך הטוויטר של וושינגטון

מכבי תל אביב איבדה אמש (שבת) את המאזן המושלם שלה בליגת העל כשנוצחה 79:76 בידי הפועל חולון. הקבוצה של יאניס ספרופולוס, שהגיעה למשחק אחרי הניצחון המשכנע על הכוכב האדום בלגרד, נראתה רע ברבע הראשון של המשחק בו פיגרה בהפרש דו ספרתי, ולמרות שהצליחה להפוך את ההתמודדות ברבע האחרון, ביצעה סדרה של טעויות והפסידה.

שחקן מכבי תל אביב אנטה ז'יז'יץ' מול שחקן הפועל חולון אוריאל טרוצקי. דני מרון
מכבי תל אביב זקוקה לו. ז'יז'יץ'/דני מרון

הרבה מאוד תסכול השתחרר בקבוצה בסיום. אנג'לו קלויארו שטען שנעשתה עליו עבירה במהלך האחרון הטיח את הכדור ברצפה בחוזקה, וסקוטי ווילבקין שרשם משחק חלש והסתבך בבעיית עבירות זרק את הכדור בעצבים לכיוון מרכז המגרש. מלבד אלייז'ה בריאנט, שהמשיך בכושרו הטוב עם 21 נקודות, הרבה מאוד שחקנים במכבי תל אביב ירצו לשכוח את הערב הזה.

אלא שנראה שמעל כולם בלטה החולשה של אנטה ז'יז'יץ', שהתקשה עם הגבוהים הזריזים של הפועל חולון, וקיבל רק 14 דקות מספרופולוס, בהן הסתבך בבעיית עבירות, ותרם רק 2 נקודות ו-6 ריבאונדים. "אנטה יצא מהקצב, זה ברור", הודו בקבוצה בסיום. "זה שלב חשוב מאוד של העונה ואנחנו צריכים אותו. הוא חייב להתאושש כי השבועיים הקרובים הם קריטיים עבורנו".

שחקן מכבי תל אביב דורי סהר מול שחקן הפועל חולון יוגב אוחיון. דני מרון
"תמיד חלמתי להיות פה". סהר/דני מרון

מי שבכל זאת קיבל מחמאות היה דורי סהר שתרם 6 נקודות ב-15 דקות והיה נראה אקטיבי מאוד. "ברבע הראשון הם קלעו עלינו יותר מדי נקודות, רובן קלות ולקחו עלינו יותר מדי ריבאונדים. אי אפשר לפתוח ככה, במיוחד נגד חולון, אנחנו לא יכולים לפתוח ככה ואנחנו נלמד", אמר סהר הצעיר והוסיף על יכולתו והביטחון שלו. "הביטחון שלי הם מהמאמנים ומהחבר'ה שלצידי, אני הולך למקום שנכון לי בראש, הקרדיט להם שהם נותנים לי את ההזדמנות. הייתי מגיע למשחקים מאז שאני ילד, תמיד חלמתי להיות פה על המגרש".

מי שחזר לשחק במכבי היה יובל זוסמן, שקיבל 12 דקות משחק מהמאמן היווני והיה נראה קצת חלוד. בקבוצה יקבלו היום החלטה מי מבין השחקנים יקבל מנוחה במשחק מחר (21:00, 5LIVE) נגד עירוני נס ציונה, כשההערכה היא שלפחות אחד מהגבוהים לא ישותף, וייתכן שגם ווילבקין. עומרי כספי אמור לחזור לסגל, כשייתכן שג'ון דיברתולומיאו, ששיחק 21 דקות אחרי פציעה, וזוסמן, יקבלו פחות דקות או אפילו לא יתלבשו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully