וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: שערים מאוחרים העניקו לפריז סן ז'רמן 1:3 במונפלייה

קן שבר שוויון, אמבפה כבש את השער ה-100 שלו במדי הקבוצה. מארסיי רשמה ניצחון חמישי ברציפות כבר ביום שישי, ראן שוב איכזבה

תקציר: הרטה ברלין - אוניון ברלין 1:3/ספורט 1

המחזור ה-13 בליגה הצרפתית יצא אמש (שישי) לדרך עם מארסיי, שניצחה 0:2 את נים. הערב פריז סן ז'רמן גברה על מונפלייה 1:3 בחוץ, אחרי שלאנס ניצחה 0:2 בראן.

מואז קן, שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
הרעיד את הרשת. קן/רויטרס

מונפלייה - פריז סן ז'רמן 3:1

האלופה שמרה על מרחק קטן ממארסיי הלוהטת, עם שלוש נקודות בדרום צרפת, אחרי שני שערים מאוחרים. קולין דגבה כבש ראשון עבור האורחת בדקה ה-33, לפני שסטפי מאבידידי איזן בדקה ה-41. פריז לחצה במטרה למצוא הכרעה ובדקה ה-77 סוף סוף שברה שוויון, כשמואיז קן הפציץ מתוך הרחבה וקבע 1:2. מונפלייה ניסתה להשוות, הפקירה את החלק האחורי וקיליאן אמבפה הבקיע את השער ה-100 שלו בקבוצה בסופה של מתפרצת בתוספת הזמן

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ואלר ז'רמן שחקן מארסיי חוגג שער. AP
ז'רמן ומארסיי עם ניצחון ליגה חמישי ברציפות/AP

נים - מארסיי 2:0

הקבוצה של אנדרה וילאש בואש, שהורחק בכרטיס אדום כבר במחצית הראשונה, עם ניצחון שלישי ברציפות בכל המסגרות אחרי שגברה אל אולימפיאקוס בליגת האלופות באמצע השבוע וסוף סוף השיגה שם נקודות ראשונות, וניצחון ליגה חמישי ברציפות. מארסיי שיפרה את מאזנה ל-24 נקודות, אחת מפריז סן ז'רמן, לה יש משחק עודף.

מארסיי עלתה ליתרון בדקה ה-57: אלברו גונסאלס שלח כדור ארוך וטוב לדריו בנדטו, שבעט ברכות ועדינות פנימה את ה-0:1. נים נותרה בעשרה שחקנים בדקה ה-77 אחרי שאנדרס קובאס ספג צהוב שני בתוך שלוש דקות. ואלר ז'רמן הכפיל בדקה ה-84 מקרוב אחרי מסירת רוחב של מורגן סאנסון וזה 0:2.

ראן - לאנס 2:0

אחרי שאיבדה סיכוי להגיע לליגה האירופית ונותרה עם נקודה בעונת הבכורה שלה בליגת האלופות, ראן המשיכה לזייף גם בליגה עם הפסד שלישי בארבעה משחקים. לאנס חלפה על פניה בטבלה עם ניצחון חוץ שני ברציפות, כשהכישרון הצעיר ארנו קלימואנדו המושאל מפ.ס.ז' כבש בבעיטה שטוחה בדקה ה-28 אחרי בישול של גאל קאקוטה והמחליף איגנסיוס גנאגו התעלל בשחקן הגנה והבקיע את השני בדקה ה-78.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully