וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ראסל ווסטברוק מוטרד מאוד מהטענות כלפיו, ג'יימס הארדן העדיף את ג'ון וול על פניו"

העסקה הגדולה ממשיכה לעורר הדים, ועל פי פרשן ESPN, לדני אבדיה אין באמת סיבה לדאגה: "לווסטברוק תהיה מוטיבציה מיוחדת בוויזארדס", "הארדן גרם להעברה של לא מעט כוכבים"

דני אבדיה מדבר לקראת פתיחת העונה של וושינגטון/עריכה: ניר חן

נמשכים ההדים ב-NBA לעסקה הגדולה שנערכה הלילה (חמישי), כשוושינגטון ויוסטון השלימו טרייד ענק והחליפו בין ג'ון וול לראסל ווסטברוק. אומנם בישראל באופן טבעי מתייחסים להשפעה של העסקה על דני אבדיה בוויזארדס, אבל בארה"ב מתעסקים כמובן בעיקר במעבר של שני הכוכבים, שמחזיקים בשניים מהחוזים הגדולים בליגה - ג'ון וול (132 מיליון דולר ל-3 שנים) וראסל ווסטברוק (133 מיליון דולר ל-3 שנים). הוויזארדס אף שלחו ביחד עם וול בחירת סיבוב ראשון, ושתי הקבוצות מקוות כי צמד הכוכבים יתאוששו במדים החדשים.

ראסל ווסטברוק, ג'יימס הארדן, יוסטון רוקטס. GettyImages
חבר טוב לקבוצה? ווסטברוק/GettyImages

לא פחות חשוב - ברור שלשתי הקבוצות יש אינטרס זהה: לשכנע את הכוכבים הגדולים בראדלי ביל בצד אחד וג'יימס הארדן בצד השני להישאר, ואולי אף לחתום על חוזים חדשים. יוסטון נואשת לרצות את הארדן, והיום כתב ESPN אדריאן ווג'נורובסקי התייחס לעסקה ואמר: "העסקה הושלמה מהר מאוד, שני הג'נרל מנג'רים שוחחו אחר הצהריים וכבר בערב השלימו את העסקה וסגרו את כל הפרטים שלה. שתי הקבוצות מנסות לרצות את הכוכבים שלהן".

האם העסקת הזאת תגרום להארדן להיות מאושר ולהסכים להישאר? על פי ווג'נורובסקי, "הארדן בהחלט העדיף את וול על פני ווסטברוק. אבל למעשה בשנים האחרונות הארדן העביר לא מעט כוכבים. היה לידו את כריס פול והוא העביר אותו, עכשיו היה לו את ווסטברוק והוא גרם להעברה שלו, האם זה יספיק כדי לשכנע אותו להישאר? הרוקטס לא בטוחים, אבל עכשיו יש להם עם מה לעבוד. הוא תחת חוזה, הם יתחילו את העונה, ויקוו שוול יחזור לכושר שלו ככוכב, בתקווה שזה ישכנע את הארדן".

עוד בוואלה!

בארה"ב מנתחים: וושינגטון ניצחה את הטרייד, דני אבדיה כנראה הפסיד

לכתבה המלאה

ומה לגבי ווסטברוק? ראס הפך ל-MVP הראשון בתולדות הליגה שעובר קבוצה שנתיים ברציפות, וגם הוא יודע שכרגע הוא סובל מתדמית לא חיובית, על רקע החששות הגדולים בוושינגטון לגבי ההשתלבות שלו. על פי ווג'נורובסקי, "בוושינגטון לחוצים קצת. ווסטברוק מוטרד מאוד, כך אומרים לי, מהטענות על ההתנהלות שלו כחבר לקבוצה. הוא מרגיש שיש עליו ביקורת, וזה חשוב לו, כי אלה ששיחקו לצדו בקריירה מחשיבים אותו כאחד השחקנים הנאמנים, שיעשה הכול בשביל הקבוצה והחברים לצדו, כך שבוושינגטון תהיה לו מוטיבציה מיוחדת כדי לשתף פעולה בהצלחה עם בראדלי ביל, להצליח עם החברים שלידו, ולהחזיר את וושינגטון לפלייאוף".

ג'ון וול נפרד היום מוושינגטון, וכתב: "איפה להתחיל? עשר שנים זה הרבה זמן כשמביטים לאחור. הגעתי לוושינגטון בחור רזה בן 19 עם חלומות גדולים ושאיפות. חיבקתם אותי וצירפתם אותי למשפחה בזרועות פתוחות. חגגתם איתי מהיום הראשון ועד עכשיו. מרוקי צעיר ועד לאולסטאר, עשיתי את המיטב כדי לגרום לכם גאווה. תמיד הרגשתי את האהבה, ואעריך לנצח אתכם ואת האהבה מוושינגטון. אולי לא אלבש יותר את החולצה, אבל לעולם לא אשכח מה היה עבורי לייצג אתכם. זו לא הדרך שבה רציתי להגיד להתראות לעיר, אז לא אעשה את זה... אגיד תודה רבה! באהבה, ג'ון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully