וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: מסי לא בסגל מול פרנצווארוש, גם טר סטגן וקוטיניו ינוחו

הפרעוש שלא הצטרף לנסיעת הקבוצה לקייב ינוח במשחק חוץ נוסף בליגת האלופות (ד', 22:00). לנגלה צפוי להיות כשיר, קומאן יערוך רוטציה בהרכב: "לא תהיה למסי עוד הזדמנות לנוח בהמשך העונה"

אוהדי ברצלונה קוראים לעבר אנטואן גריזמן: "תן כבוד למסי"/מתוך טוויטר

ברצלונה תגיע מחר (רביעי) לבודפשט למשחק החוץ מול פרנצווארוש ללא ליאונל מסי, מארק אנדרה טר סטגן וקוטיניו. הקבוצה, שכבר הבטיחה את העפלתה לשמינית גמר ליגת האלופות ובשני המחזורים הנותרים של שלב הבתים תסתפק במאבק על המקום הראשון מול יובנטוס, העניקה מנוחה לשלושה כדי להקל על העומס ממנו הם סובלים.

כזכור, מסי לא המריא עם חבריו גם לקייב למשחק מול דינמו בשבוע שעבר (0:4), וחזר למשחק הליגה מול אוסאסונה (0:4) בו כבש שער נהדר וריגש כשהקדיש אותו לדייגו מראדונה. במסיבת העיתונאים לקראת המשחק אמר רונלד קומאן: "על פי לוח הזמנים של העונה הזו, יש רק שני משחקים בהם מסי יכול לנוח - בקייב ומחר. החל ממחר, לא תהיה לנו עוד הזדמנות לתת למסי לנוח".

קלמון לנגלה, ברצלונה. רויטרס
יחלים בזמן? קלמן לנגלה/רויטרס

למרות שתי הרביעיות הקלילות, הבלאוגרנה עדיין רחוקים מלהתאושש מהמשבר, והדאגה העיקרית שלהם כרגע היא מכת הפציעות המתארכת והולכת. מול אוסאסונה איבדה בארסה גם את קלמן לנגלה, שלמעשה הותיר את קומאן ללא בלם בכיר, אחרי שג'רארד פיקה הושבת לשבועות ארוכים, וגם רונלד אראוחו עדיין לא כשיר, בעוד שביום ראשון אוסקר מינגסה בן ה-21 פתח במרכז ההגנה. בספרד מדווחים שלנגלה מתאושש וערך אימון עם חבריו, ובמקרה שלא יוכל לפתוח פרנקי דה יונג עשוי להיות מוסט לעמדת הבלם מול ההונגרים.

עוד בוואלה!

לאפורטה הציג את מועמדותו לנשיאות ברצלונה: "למסי יש זמן להחליט"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully