וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: מסי ריגש, גריזמן סוף סוף התפוצץ, לנגלה ייעדר מספר שבועות

הפרעוש סיפק מחווה מרגשת למראדונה אחרי השער, הצרפתי נתן את משחקו הטוב ביותר העונה בברצלונה ("הכדור שלי היה יכול לעוף ליציע"), קומאן פרגן: "הוא היה נהדר". וגם: מי יחליף את פיקה ולנגלה?

תקציר -0:5 של אייאקס על אמן/ספורט1

אחרי כמה משחקים מאכזבים בליגה הספרדית, ברצלונה התפוצצה היום (ראשון) עם 0:4 על אוסאסונה בקאמפ נואו. מרטין ברייתווייט המשיך את המומנטום מהאלופות וכבש את הראשון, גריזמן סוף סוף התפוצץ עם שער יפהפה ובישול לקוטיניו, אבל הרגע של המשחק היה שייך לליאו מסי, שכבש שער שדה שני בלבד העונה עם פצצה מרחוק והקדיש אותו לדייגו מראדונה המנוח אחרי שהוריד את חולצתו ונותר עם חולצה של ניואל'ס קבוצתו לשעבר.

ליאונל מסי ברצלונה מקדיש גול לזכרו של דייגו מראדונה. רויטרס
ריגש את ארגנטינה עם מחווה למראדונה. מסי אחרי הגול/רויטרס

אבל לא הכול ורוד בברצלונה. קלמן לנגלה נפצע במחצית השנייה בברכו והוחלף כשהוא מדדה על רגלו. בתקשורת הקטלאנית טוענים שהפציעה לא רצינית ושלנגלה עזב את הקאמפ נואו ברכבו האישי, מה שמעיד על כך שהוא מסוגל לנהוג ולתפקד עם הרגל. למרות זאת, ב"אס" טוענים שהבלם ייעדר מספר שבועות לפחות וזו מכה לבארסה, שכזכור איבדה מוקדם יותר גם את ג'רארד פיקה בגלל פציעה לא פשוטה. הפציעות האלו מותירות את הקבוצה עם שני בלמים בלבד בני 21: אוסקר מינגסה שפתח היום ורונאלד אראוחו, שגם הוא עדיין פצוע.

עוד בוואלה!

ספרד: ברצלונה הביסה 0:4 את אוסאסונה, מסי כבש והקדיש את הגול למראדונה

לכתבה המלאה
פיליפה קוטיניו ברצלונה עם אנטואן גריזמן. רויטרס
משחקו הטוב ביותר העונה. גריזמן חוגג עם קוטיניו/רויטרס

מסי קצת גנב את ההצגה לגריזמן, שנתן כנראה את משחקו הטוב ביותר מאז שהגיע לברצלונה. הצרפתי הצטנע אחרי הגול שלו ואמר: "הגול שלי? הכדור היה יכול ללכת ליציע או להיכנס, למזלי הוא נכנס".

גם רונאלד קומאן פרגן לגריזמן ואמר: "הוא היה נהדר היום. הוא תמיד בתנועה והוא נלחם על כל כדור. אנחנו צריכים אותו". על הסיכוי להיאבק על האליפות: "נשארו לנו שישה משחקים עד סוף השנה הזו, ארבעה בבית ואסור לנו להפסיד יותר נקודות. זו עונה ארוכה והכול יכול לקרות".

פיליפה קוטיניו, שגם הוא פתח והיה מצוין, אמר: "המטרה שלנו היא להילחם על האליפות. אני מנסה להגיע לרמה הכי גבוהה שאני יכול ואני שמח על המשחק המצוין של כל הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully