וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה הביסה 0:4 את אוסאסונה, מסי כבש והקדיש את הגול למראדונה

הארגנטינאי סיפק מחווה מרגשת לאלילו המנוח עם חולצה של ניואל'ס. ברייתווייט, גריזמן וקוטיניו כבשו ראשונים עבור הקטלאנים, שגם איבדו את לנגלה ונותרו ללא בלם בכיר בסגל. 1:1 בין סוסיאדד לבין ויאריאל

צפו בניצחון של נאפולי במשחק הראשון שלה אחרי מותו של מראדונה/ספורט 1

המחזור ה-11 בליגה הספרדית נמשך היום (ראשון) עם ארבעה משחקים כשבמוקד: ברצלונה המאכזבת סוף סוף התפוצצה עם 0:4 על אוסאסונה כשמסי כובש את הרביעי והקדיש את הגול למראדונה. ריאל סוסיאדד המוליכה נפרדה ב-1:1 מויאריאל. חטאפה סיימה ב-1:1 עם בילבאו וסלטה ויגו עצרה את הסחף עם 1:3 על גרנאדה.

פיליפה קוטיניו ברצלונה עם אנטואן גריזמן. רויטרס
צמד חמד. קוטיניו וגריזמן/רויטרס

ברצלונה - אוסאסונה 0:4

ניצחון אחד בשישה משחקי ליגה. זה מה שעשתה ברצלונה עד למפגש הזה. אלא שהפעם הקטלאנים סוף סוף התפוצצו עם משחק שבו כיכבו בעיקר גריזמן וקוטיניו, אך ייזכר במיוחד בזכות המחווה של מסי למראדונה. הכוכב הארגנטינאי שבר את הבצורת כשהפגיז את ה-0:4 והקדיש אותו לאלילו המנוח כשהוריד את חולצתו ונותר עם חולצה של ניואל'ס, הקבוצה בה שיחק מראדונה בתחילת הקריירה. ברצלונה היתה טובה יותר לאורך כל המשחק ומי שהסיר הרבה מאוד חלודה במפגש הזה היה אנטואן גריזמן שכבש שער יפהפה, חילץ ובישל גם לקוטיניו. ברייתווייט, שפתח את מסכת השערים, המשיך את כושרו הטוב מהמשחק מול דינמו קייב. אבל המשחק הזה גרם גם לכאב ראש עצום לקומאן, שאיבד גם את קלמון לנגלה שנפצע במחצית השנייה והוחלף. ללא לנגלה, בארסה נותרה בלי בלם בכיר בסגל וזו בעיה קשה לקראת המשך המאבקים שמצפים לקטלאנים בליגה ובליגת האלופות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ליאונל מסי שחקן ברצלונה עם חולצת ניואל'ס לזכרו של דייגו מראדונה. David Ramos, GettyImages
מחווה מרגשת של מסי/GettyImages, David Ramos

מהלך המשחק

דקה 1: המשחק יצא לדרך אחרי שבמרכז המגרש הונחה החולצה מספר 10 לזכרו של מראדונה.

דקה 10: מסי הכניס כדור עומק לגריזמן, שעבר את השוער ומצא בכדור רוחב את קוטיניו. הברזילאי המשיך לשער מול הרשת החשופה, אבל נאצ'ו וידאל הציל מהקו.

דקה 15: קוטיניו הכניס כדור חכם לגריזמן שמקרוב בעט החוצה. הצמד קוטיניו את גריזמן ממשיך להטריד את הגנת אוסאסונה.

דקה 30: גול! מרטין ברייתווייט, שכבש בליגת האלופות, שוב הבקיע לטובת ברצלונה. ג'ורדי אלבה מסר כדור רוחב, הדני בעט כדור שנהדף על ידי השוער, אבל את הריבאונד הוא דחק שוב פנימה.

דקה 42: גול! ג'ורדי אלבה מסר כדור רוחב מצד שמאל, הגנת אוסאסונה הרחיקה היישר לעבר גריזמן שהפציץ מהאוויר פנימה.

ליאונל מסי ברצלונה מקדיש גול לזכרו של דייגו מראדונה. רויטרס
שבר את הבצורת והקדיש את השער למראדונה. מסי/רויטרס

דקה 57: גול! גריזמן שוב היה במרכז העניינים. הקשר חילץ כדור ליד הרחבה, ברייתווייט כשל בבעיטה שלו אבל הכדור חזר לגריזו שבישל לקוטיניו את השלישי. 0:3 קליל לברצלונה.

דקה 67: צרה גדולה לברצלונה. קלמן לנגלה נפצע בצורה די רצינית כך נראה. אלניה נכנס במקומו ודה יונג הוסט בלית ברירה לעמדת הבלם.

דקה 73: גול! הרגע שלו חיכו אוהדי ברצלונה הגיעו. ליאו מסי קיבל כדור בקצה הרחבה והפציץ בשמאל לחיבורים כדי לקבוע 0:4. מסי הקדיש את הגול למראדונה כשפשט את חולצתו ונותר עם חולצה של ניואלס הארגנטינאית.

שחקן ריאל סוסיאדד מיקל אויארסבאל. Juan Manuel Serrano Arce, GettyImages
סוסיאדד השיגה תיקו. אויארסבאל חוגג/GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce

ריאל סוסיאדד - ויאריאל 1:1

רצף ששת הניצחונות של הבאסקים נקטע עם תיקו ביתי מול הצוללת הצהובה, ששוב מסיימת משחק ב-1:1 לאחר משחק הליגה האירופית מול מכבי תל אביב בחמישי. למרות ההרכב החסר ויאריאל לא התרגשה במשחק חוץ מול המוליכה והצליחה לעלות ליתרון לאחר שג'רארד מורנו דייק מהנקודה הלבנה כבר בדקה ה-6. סוסיאדד הצליחה להשיג את שער השוויון בדקה ה-33, כשגם היא ניצלה פנדל שקיבלה, כשמיקל אויארסבאל דייק וקבע חלוקת נקודות.

נוליטו שחקן סלטה ויגו. Quality Sport Images, GettyImages
המשחק שיוציא את סלטה לדרך חדשה? נוליטו/GettyImages, Quality Sport Images

סלטה ויגו - גרנאדה 1:3

אחרי שמונה מחזורים ללא ניצחון, במהלכם צברה שלוש נקודות בלבד, סלטה ויגו עצרה את הסחף וחגגה ניצחון ראשון בעידן אדוארדו קואודט. המאמן הארגנטינאי נלחץ אחרי העקיצה במתפרצת של לואיס סוארס הקולומביאני, שהקפיץ בנגיעה קלה מעל רובן בלאנקו בדקה ה-25, אבל שתי דקות לאחר מכן נוליטו השווה מקרוב. המחליף הצעיר מיגל באסה השלים מהפך עם שער הבכורה שלו בדקה ה-81 ועוד מחליף, פראן בלטראן, חתם אחרי הכנה נפלאה של יאגו אספס בדקה ה-85. אוקאי יוקושלו הטורקי הורחק לסלטה בתוספת הזמן, גרנאדה עם הפסד שלישי רצוף.

חטאפה - אתלטיק בילבאו 1:1
לחטאפה: אנחל (75), לבילבאו: אסייר ויאליברה (9).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully