וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאורגיוס דוניס: "מצאתי את התלכיד הנכון, עכשיו אנחנו צריכים יציבות"

29.11.2020 / 22:45

מאמן מכבי תל אביב היה מרוצה בסיום ה-0:3 על הפועל כפר סבא: "אנחנו מיישמים הרבה דברים שאנחנו עובדים עליהם באימונים"

תקציר ה-0:3 של מכבי תל אביב על הפועל כפר סבא/ספורט 1

לא מעט חיוכים נרשמו הערב (ראשון) בקרב שחקני ואנשי מכבי תל אביב לאחר שהאלופה השיגה את ניצחונה הביתי הראשון העונה בליגה, 0:3 על הפועל כפר סבא. אלכסנדר פשיץ' שוב היה זה שכבש עבור הצהובים, כשדחק פנימה בעזרת העקב לאחר בישול של יונתן כהן (33). מבשל השער הראשון עשה זאת שוב וסידר לדן ביטון את שערו הראשון העונה בליגה על סף סיום המחצית, וקינח בעצמו בדקה ה-53. לראשונה העונה, הצהובים חלפו על פני מכבי חיפה (לפחות עד שזו תשלים את משחקה) ורשמו ניצחון שלישי ברציפות.

מאמן מכבי תל אביב גאורגיוס דוניס אמר בסיום: "העדיפות מבחינתי היא לראות את השחקנים משחק אחרי משחק. נלחמנו הרבה, לא נתנו להם כמעט להגיע לשום מצב. צריך לראות את המגמה ולהמשיך להשתפר. יש לנו איכות מקדימה. יונתן כהן במצב טוב יותר, גם דן ביטון. אני חושב שאנחנו מיישמים הרבה דברים שאנחנו עובדים עליהם באימונים".

שחקן מכבי תל אביב יונתן כהן. דני מרון
איש המשחק. יונתן כהן/דני מרון
שחקן מכבי תל אביב איתי שכטר. דני מרון
הורחק תוך שתי דקות. שכטר/דני מרון

על הרוטציה שהתקצרה: "כשהגעתי למועדון לא מצאתי את היציבות כאן. אחרי שהרבה שחקנים נגרעו לי בגלל הקורונה היתה לי חוסר יציבות ועכשיו המטרה היא למצוא את היציבות. מצאתי את התלכיד הנכון ועכשיו אנחנו צריכים סגל יציב".

כובש השער הראשון של הצהובים אלכסנדר פשיץ': "אנחנו מנסים הרבה דברים באימונים. הקורונה שיבשה לנו את פתיחת העונה ועכשיו אנחנו מקווים לצאת לדרך חדשה. מכבי תל אביב מנסה לתקוף כל הזמן וזה טוב לשחקנים התקפיים כמוני".

עמיר תורג'מן מאמן הפועל כפר סבא: "קודם כל אנחנו צריכים לדעת שמכבי תל אביב קבוצה מאוד טובה ואנחנו תלויים בהם. היתה לנו החמצה מאוד גדולה שאחריה קיבלנו את השער. זה מאכזב, מצד שני ידענו שיהיה קשה נגד מכבי. ממשיכים קדימה".

על הרעשים סביב עתידו: "אני מזיז רעשים. התקדמנו וזה מה שחשוב. היה לנו שבוע לא קל שהצלחנו לעבור אותו בהצלחה יחסית עם ניצחון על מכבי חיפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully