וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - הפועל חיפה: דראושה חיובי לקורונה, כל השחקנים נבדקו

עודכן לאחרונה: 29.11.2020 / 21:56

השחקן שחש בתסמינים אכן נדבק ולא ישחק מול מחזיקת הגביע, שסובלת גם היא מסגל חסר (שני, 20:00, ספורט4). השחקנים האחרים ממתינים לתשובות

מחזור 8הסתיים30/11/2020
הפועל באר שבע
  • שבירו (8)
  • חטואל (41)
2:2
  • (1) ממן
  • (68) גאנם
הפועל חיפה
תקציר: באייר לברקוזן - הפועל באר שבע 1:4/ספורט 1

הפועל באר שבע

בזמן ההמתנה לחדשות מהפועל חיפה, בהפועל באר שבע מנסים לנתק את עצמם ולהתרכז בבעיות של הקבוצה. וכאלה לא חסר למחזיקת הגביע שלא ניצחה מאז מחזור הפתיחה וסובלת מלא מעט חיסורים. יוסי אבוקסיס יצטרך להסתדר מחר ללא מיגל ויטור, אלטון אקולטסה, ג'ונתן אגודלו ורמזי ספורי הפצועים וגם ללא ז'וזואה שעדיין מושעה.

אבוקסיס צפוי להעלות הרכב דומה לזה שפתח מול באייר לברקוזן ביום חמישי, עם התלבטות אחת בחוד בין אנתוני וארן לאיתמר שבירו. רועי אזוט מקבוצת הנוער הוקפץ לסגל הבוגרים אחרי שכבש אתמול שער לזכות קבוצת הנוער בניצחון על עירוני נשר. "כרגיל בין רצף משחקים אנחנו באימונים התאוששות", אמר אבוקסיס. "אנחנו עם סגל חסר, אבל יש שחקנים טובים ששיחקו בלברקוזן ולא אכזבו. נקווה להשיג תוצאה טובה אחרי תוצאות לא טובות בתקופה האחרונה".

סלביה פראג, יריבת באר שבע ביום חמישי בליגה האירופית, סיימה ב-1:1 בליגה מול ברנו ואיבדה נקודות בסך הכול בפעם השנייה העונה. עבדאללה סימה הסנגלי שוב כבש לזכותה, אבל יקוב שוראל השווה שתי דקות לסיום. סלביה עדיין בפסגה הצ'כית וללא הפסד בתשעה מחזורים.

שחקן הפועל באר שבע אנתוני וארן. ברני ארדוב
התלבטות לגבי המקום בחוד. אנתוני וארן/ברני ארדוב

הפועל חיפה

החשש התאמת: אחמד דראושה נמצא חיוביים לקורונה אחרי שהוא ורוסלן ברסקי עדכנו שהם סובלים מתסמינים. השניים עברו בדיקות, דראושה קיבל תשובה חיובית וברסקי ממתין לתוצאות שלו. בחיפה שלחו את שאר השחקנים להיבדק אחר הצהריים וממתינים לתוצאות. השניים בכל מקרה לא תוכננו לשחק, בגלל הספק, עידו שחר או סער פדידה יחליפו את ברסקי.

עוד בוואלה!

הפועל באר שבע: ז'וזואה הושעה עד יום שלישי בתנאי שיתנצל

לכתבה המלאה
שחקן הפועל חיפה סער פדידה. אדריאן הרבשטיין
יפתח במקום ברסקי? פדידה/אדריאן הרבשטיין

טריוויה

* הפועל חיפה לא ניצחה את הפועל באר שבע בליגת העל מאז ה-1:2 בקרית אליעזר במרץ 2012. יובל אבידור וחנן ממן כבשו אז, אופיר דוידזאדה צימק עם שער הליגה הראשון שלו.

* ב-21 משחקי הליגה ששוחקו מאז: 13 ניצחונות לבאר שבע ועוד שמונה תוצאות תיקו.

* בחוץ, הפועל חיפה לא הצליחה לנצח מאז ה-0:2 בווסרמיל במרץ 2011, כאשר עדן בן בסט כבש בפנדל ואמיר אבו ניל הוסיף.

* בעוד הפועל חיפה מתאוששת עם שני ניצחונות רצופים, הפועל באר שבע לא ניצחה בחמשת המשחקים האחרונים (מאז מחזור הפתיחה) וכבשה במהלכם רק שלושה שערים.

* הפועל חיפה היא הקבוצה היחידה שעדיין לא כבשה במהלך המחצית הראשונה. השער הכי מוקדם שלה היה בדקה ה-63 (נס זמיר ב-1:1 בקרית שמונה).

הרכבי הקבוצות

שופט: אלי חכמון
אצטדיון: טדי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully