וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: ז'וזואה הושעה עד יום שלישי בתנאי שיתנצל

27.11.2020 / 16:21

מחזיקת הגביע הודיעה כי השחקן לא יחזור להתאמן עם הקבוצה עד אחרי המשחק מול הפועל חיפה בשני, וזאת בכפוף לכך שיתנצל בפני עמית ביטון, חבריו לקבוצה והצוות המקצועי. בנוסף, הוא נקנס בסכום "משמעותי"

תקציר: באייר לברקוזן - הפועל באר שבע 1:4/ספורט 1

הפועל באר שבע הודיעה היום (שישי) על השעייתו של ז'וזואה עד לאחר משחק הליגה מול הפועל חיפה ביום שני. לפי ההודעה, הקשר ישוב לאימונים ביום שלישי ורק לאחר שיתנצל בפני עמית ביטון, יתר חבריו לקבוצה וגם בפני הצוות המקצועי. בנוסף, הודיעה באר שבע, כי ז'וזואה ספג קנס כספי "משמעותי".

שחקן הפועל באר שבע ז'וזואה. דני מרון
יתנצל ויחזור שוב? ז'וזואה/דני מרון

כזכור, ז'וזואה הושעה מהפועל באר שבע אחרי תקרית אלימה באימון ביום שלישי. הפורטוגלי לא יצא עם הקבוצה לגרמניה ומן הסתם גם לא היה בסגל שהפסיד אתמול 4:1 לבאייר לברקוזן בליגה האירופית.

"כדורגל זה משחק פיזי, אבל לא בכל יום יוצא לראות אירוע כזה, שבו שני שחקנים הולכים מכות אחרי סדרה של קללות", אמר שחקן בקבוצה ביום שלישי. "ראיתי הרבה דברים בכדורגל, אבל זה באמת היה משהו מכוער מאוד. ז'וזואה לא השאיר ברירה, אי אפשר היה לעבור לסדר היום על אירוע כזה". גורם במועדון הוסיף: "זה הזמן לחפש פתרונות ולהתאחד ודווקא ברגע הזה, לקבל כזה אירוע מז'וזואה זה כל כך מאכזב. במיוחד על רקע כל מה שהמועדון נתן לו והאיפוק שבו נקטנו כלפיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully